Gå til innhold

Kvalm rett før mensen - etter fødsel men ikke før


Tordensky

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid blitt litt uvel uken før mensen og har visst at nå får jeg snart mensen. Men etter jeg fødte, eller det ble hastesnitt hvis noen tror det har noe å si, så blir jeg kjenpekvalm. Nesten så jeg føler jeg kommer til å kaste opp av og til...

Jeg hadde også normal sultfølelse før jeg ble gravid, men i svangerskapet og helt siden da blir jeg kvalm istedenfor den vanlige sultfølelsen...

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!! Og har lurt på om det kun er jeg som har det sånn. Blir kvalm veldig lett uken før mensen, og gjerne veldig kvalm et par dager i strekk. Skikkelig irriterende! Syns det bedret seg litt nå etter jeg satte inn spiral, men helt borte er det ikke. Særlig blir jeg kvalm viss jeg sitter og blar på telefonen eller styrer med data..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...jeg har kobberspiral og fikk det ca tre måneder etter fødsel. Ikke merket noen forskjell med eller uten det, men fikk jo ikke mensen før over et halvår etter jeg fikk satt inn spiral da...

Plagsomt om vi skal ha det slik resten av mensenlivet da... 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg født, men har det likens jeg og. Har ikke sultfølelsen lenger, jeg blir bare kjempekvalm, spy-kvalm, det er grusomt!

Før jeg begynte på Cerazette (da jeg hadde mensen), så ble jeg også kjempekvalm uka før mensen, noen ganger hele mensuka i tillegg.

Helt grusomt, aner ikke hva det er.

Bare glad jeg ikke har mensen lenger..



Anonymous poster hash: 34603...06b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...