Gå til innhold

Gruer meg til å være ensom i påsken. Flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så mange ensomme single jeg leser om her..

Jeg vet ikke om min oppskrift hjelper dere, men jeg har klart å etablere en venninnegjeng av andre single. Vi var åtte, men nå kommer flere til. Alle er single.

Vi har alle travle dager, men gjør avtaler via hemmelig side på Facebook. De fleste av oss er alene i påsken, og vi har lagt planer. Det blir tur sammen hver dag, med mat og kaffe. Kanskje en vinskvett også ;) Langfredag blir det middag sammen, og ut på byen etterpå.

Som single tror jeg det er viktigst å satse på venner/venninner. Så kommer kanskje kjæresten etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her. Ja det er klart. Jeg har noen venner som er single i hjembyen, men mine to beste venner har flyttet så føler meg ekstra alene da. Nå har jeg kost meg masse i kveld, og påsken skal ikke bli så ensom:)



Anonymous poster hash: 84eb0...ac6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært alene de siste 3-4 årene, så en påske til gjør ikke meg noe. Har fullstendig barnefri, jobber 2 dager og så er det bare-meg-tid :)

Har jo lett etter en å dele dagene med, men har nå kommet til den konklusjon at han får heller finne meg, så kan jeg konsentrere meg om ungene og alt det andre frem til det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du veldig ung da. Og høres ut som du får en del oppmerksomhet fra gutta, så bare gi det tid.

Er ensom selv. Før hadde jeg liksom allt noe på gang med ei søt jente, men fant aldri en grunn til å slå meg til ro. Angrer på alle de kule, rolige og snille jentene jeg aldri ble seriøs med. Mye smartere å finne seg ei snill og søt jente enn å være på byen og tulle..

Er 33, kanskje bare meg som er gammal :)

Alle blir vel ensomme til tider, men bedre å være alene enn å bare bli sammen med noen. Eller?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved inn i klubben "ensom i påska".

Jeg er faktisk inne i en liten bølgedal akkurat denne uken, og var det også forrige. Det er flere faktorer som spiller inn enn det faktumet at jeg er singel og føler meg ensom. Alt har liksom toppet seg nå. Stress på jobb, på skole, lite tid til å være sosial.

Jeg er vanligvis en optimist, men nå har det toppet seg og j. Grunnen til det er at jeg har brukket den ene foten, noe som betyr at jeg ikke får trent like mye som jeg vanligvis gjør. Trening er det som holder meg i sjakk og som gir meg glede når alt annet er dritt.

Kvinne,24.



Anonymous poster hash: 3109d...524
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var som å lese om meg selv dette!

Kan jeg spørre om hvor du bor?

Hei:) Ts her.

Bor i Trondheim akkurat nå

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved inn i klubben "ensom i påska".

Jeg er faktisk inne i en liten bølgedal akkurat denne uken, og var det også forrige. Det er flere faktorer som spiller inn enn det faktumet at jeg er singel og føler meg ensom. Alt har liksom toppet seg nå. Stress på jobb, på skole, lite tid til å være sosial.

Jeg er vanligvis en optimist, men nå har det toppet seg og j. Grunnen til det er at jeg har brukket den ene foten, noe som betyr at jeg ikke får trent like mye som jeg vanligvis gjør. Trening er det som holder meg i sjakk og som gir meg glede når alt annet er dritt.

Kvinne,24.

Anonymous poster hash: 3109d...524

Skjønner hvordan du har det, men vi må tenke at det finnes mennesker som har det langt mer vanskelig. Ensomhet er sunt en gang i blant, men ikke om de varer for lenge.

Jeg tror jeg skal se mange filmer i påska, samt sette meg ned å skrive en liste over hva jeg ser etter i en mann. Opp i all ensomheten så har jeg bare funnet med skikkelige drittsekker i de siste, og jeg er ferdig med det for alltid!

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være ensom hele påska og nyte det :)

Ts her. Flott å høre at du ser på det som positivt. Jeg har selv begynte å glede meg da familie drar på hytten i morgen og jeg skal være hjemme. Har faktisk snudd dette fra negativt til positivt da jeg vil bruke denne tiden på å heller dyrke meg selv, samt ta skikkelig vare på meg selv og faktisk skru av telefonen noen dager kun for å koble ut.

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensom og alene hele året. Om det er en helligdag spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: c6d6b...ff5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Ts her.

Bor i Trondheim akkurat nå

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Du kan jo bli med oss ut på byen i dag? Er ikke så mange ute, og det blir forhåpentligvis med en øl, ett glass vin.. og noen drinker.. kanskje en shot eller to..

Anonymous poster hash: b054b...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror du har sjans på alle det du "liker" så ler jeg.. Beklager men det er forskjell på sex og relasjonsmarkedet..

Er du en 4 som jente så får du pule en 7 er men han vil aldri gå inn i et forhold med deg.

Det er satt på spissen selvsagt men det er en veldig stor sannhet i det..

Anonymous poster hash: ff9f8...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tror du har sjans på alle det du "liker" så ler jeg.. Beklager men det er forskjell på sex og relasjonsmarkedet..

Er du en 4 som jente så får du pule en 7 er men han vil aldri gå inn i et forhold med deg.

Det er satt på spissen selvsagt men det er en veldig stor sannhet i det..

Anonymous poster hash: ff9f8...3be

Hva har dette med innlegget å gjøre?

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bli med oss ut på byen i dag? Er ikke så mange ute, og det blir forhåpentligvis med en øl, ett glass vin.. og noen drinker.. kanskje en shot eller to..

Anonymous poster hash: b054b...007

Ts her:) Bor du i Trondheim?

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:) Bor du i Trondheim?

Anonymous poster hash: 84eb0...ac6

Selvsagt!

Anonymous poster hash: b054b...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stort sett ensom i påsken, men sånn må det være med eksamen neste uke. Hadde vært akkurat det samme uten påske også. Jobber litt og blir en tur ut med kollegaer i morgen og påskelam hos mine foreldre på søndag.

Synes singellivet er helt greit, liker å kunne slappe helt av hjemme uten å måtte snakke med noen. Bruker også venninner for alt de er verdt, både single og de i forhold. Ringes ca hver dag og møtes så ofte man har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...