Gå til innhold

Det mest sexy en mann/kvinne kan ha på seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er mannen heit nok så kan han nesten gå med hva som helst og likevel være sexy. Det viktigste er at klærne han går med sitter fint slik at de fremhever det som er under ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Hei du kjekka! Ikke bland meg inn i dette! :fnise::danse:

(Håper du tar den på riktig måte)

Beklager ;)

Men holder på det standpunktet, altså. Hettegensere er grusomt, både på kvinner og menn. Og praktisk? Har dere noen gang brukt den hetta, lurer jeg på? På 99% av brukerne henger den vel bare der og er i veien. Totalt ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Beklager ;)

Men holder på det standpunktet, altså. Hettegensere er grusomt, både på kvinner og menn. Og praktisk? Har dere noen gang brukt den hetta, lurer jeg på? På 99% av brukerne henger den vel bare der og er i veien. Totalt ubrukelig.

hehe...

Det er et veldig sånn "fritidsantrekk" ja.....Syntes ikke selv det er veldig pent...men de er veldig praktiske. Behagelige å gå i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter/menn i dress, eller i uniform (særlig politiuniform) :rodmer: Og så synes jeg trente gutter i treningsklær er hot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

hehe...

Det er et veldig sånn "fritidsantrekk" ja.....Syntes ikke selv det er veldig pent...men de er veldig praktiske. Behagelige å gå i.

Haha, det var det med praktisk, da :P Hvordan er disse genserne praktiske??? En svær, klumpete hette som henger nedover ryggen, er i veien hvis man skal ligge osv. Hvorfor ikke bare bruke en vanlig genser? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tettsittende t-skjorte og joggebukse..uten boxer :wow:

Endret av smilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha, det var det med praktisk, da :P Hvordan er disse genserne praktiske??? En svær, klumpete hette som henger nedover ryggen, er i veien hvis man skal ligge osv. Hvorfor ikke bare bruke en vanlig genser? :klo:

Tja...litt sånn at man ikke trenger bekymre seg for fasjong på den osv....Litt som joggebukse...Den henger jo bare på kroppen og slenger :fnise: . Deilig å gå i når ingen andre rundt bryr seg....Og jeg har brukt hetta når det regner jeg...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad tror jeg må være det mest flatterende plagget jeg vet om, for alle kvinner. For menn er det utvilsomt den businessy-looken, helst med skreddersydd dressbukse og hvit skjorte som er åpen i halsen og med opprullede ermer :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuft, Humor og et smil :icon_lol:



Anonymous poster hash: 16f63...ff9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...