Gjest Teta Skrevet 8. juni 2014 #81 Del Skrevet 8. juni 2014 Menn: Bunad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 8. juni 2014 #82 Del Skrevet 8. juni 2014 Er mannen heit nok så kan han nesten gå med hva som helst og likevel være sexy. Det viktigste er at klærne han går med sitter fint slik at de fremhever det som er under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karres Skrevet 8. juni 2014 #83 Del Skrevet 8. juni 2014 Damer i treningstights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 9. juni 2014 #84 Del Skrevet 9. juni 2014 Hei du kjekka! Ikke bland meg inn i dette! (Håper du tar den på riktig måte) Beklager Men holder på det standpunktet, altså. Hettegensere er grusomt, både på kvinner og menn. Og praktisk? Har dere noen gang brukt den hetta, lurer jeg på? På 99% av brukerne henger den vel bare der og er i veien. Totalt ubrukelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #85 Del Skrevet 9. juni 2014 Beklager Men holder på det standpunktet, altså. Hettegensere er grusomt, både på kvinner og menn. Og praktisk? Har dere noen gang brukt den hetta, lurer jeg på? På 99% av brukerne henger den vel bare der og er i veien. Totalt ubrukelig. hehe... Det er et veldig sånn "fritidsantrekk" ja.....Syntes ikke selv det er veldig pent...men de er veldig praktiske. Behagelige å gå i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapunzel_ Skrevet 9. juni 2014 #86 Del Skrevet 9. juni 2014 Gutter/menn i dress, eller i uniform (særlig politiuniform) Og så synes jeg trente gutter i treningsklær er hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 9. juni 2014 #87 Del Skrevet 9. juni 2014 hehe... Det er et veldig sånn "fritidsantrekk" ja.....Syntes ikke selv det er veldig pent...men de er veldig praktiske. Behagelige å gå i. Haha, det var det med praktisk, da Hvordan er disse genserne praktiske??? En svær, klumpete hette som henger nedover ryggen, er i veien hvis man skal ligge osv. Hvorfor ikke bare bruke en vanlig genser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 9. juni 2014 #88 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Tettsittende t-skjorte og joggebukse..uten boxer Endret 9. juni 2014 av smilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #89 Del Skrevet 9. juni 2014 Haha, det var det med praktisk, da Hvordan er disse genserne praktiske??? En svær, klumpete hette som henger nedover ryggen, er i veien hvis man skal ligge osv. Hvorfor ikke bare bruke en vanlig genser? Tja...litt sånn at man ikke trenger bekymre seg for fasjong på den osv....Litt som joggebukse...Den henger jo bare på kroppen og slenger . Deilig å gå i når ingen andre rundt bryr seg....Og jeg har brukt hetta når det regner jeg...hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shaky Skrevet 9. juni 2014 #90 Del Skrevet 9. juni 2014 Bunad tror jeg må være det mest flatterende plagget jeg vet om, for alle kvinner. For menn er det utvilsomt den businessy-looken, helst med skreddersydd dressbukse og hvit skjorte som er åpen i halsen og med opprullede ermer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #91 Del Skrevet 9. juni 2014 Fornuft, Humor og et smil Anonymous poster hash: 16f63...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå