Gå til innhold

For de som bruker kontaktlinser


missfidget

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg finne ut litt mer? Jeg leste on Day&Night linser og hadde lyst å prøve de ut. Må jeg bestille time med optiker da først for å finne ut hva jeg trenger? Hvor mye kan jeg regne med at det koster totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har brukt kontaktlinser i ca 16 år,og trives med det. Ville IKKE gått rett på day and night fordi du skal gradvis venne deg til linser.D u må bestille time hos optiker for å finne rette styrken ,er ikke lik brillestyrken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg finne ut litt mer? Jeg leste on Day&Night linser og hadde lyst å prøve de ut. Må jeg bestille time med optiker da først for å finne ut hva jeg trenger? Hvor mye kan jeg regne med at det koster totalt?

Jeg tror jeg betalte ca. kr. 2300,- for kontroll og linser for et 1/2. Dette var hos Krogh Optikk.

Du må først gå med linsen en uke for å se om du kan bruke den. De første dagene var jeg litt sår og tørr spesielt like etter at jeg hadde stått opp... Utrolig deilig å bare kunne stå opp om morgenen uten å måtte lette opp briller og fikle med dagslinser.

Drømmer om en laseroperasjon.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dag/natt linser passet ikke mine øyne :( Du MÅ bestille time hos optikeren, da slike linser kan skade øynene om du, som meg, ikke produserer nok tårevæske. Du må antagelig stikke innom optikeren et par ganger den første uken for å sjekke øynene.

For de som tåler slike linser, så er det helt sikkert ideelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...