Gå til innhold

Merkelige kjendiscrush

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ronny Brede Aase. Jeg SER jo at han nok ikke er spesielt attraktiv utseendemessig for "folk flest", men damn. Digg fyr!

Anonymous poster hash: 99f0b...e12

Helt enig! Er litt avstandsforelsket i Ronny, han virker så morsom og god :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rowan Atkinson! Da som Blackadder 2 og 3. Mørk, slu og merkelig tiltrekkende ;) Sitter og ser gjennom sesong 3 nå :rodmer:

Skrevet (endret)

Er det virkelig ingen som har nevnt Spike her ennå? :nigo:

Her foreviget i et demonisk harmonisk øyeblikk...

...kontra alle beina feil ut av senga på morgenen...

Ryddet for bilder.

pinar, mod.

Endret av pinar
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Hadde et crush på Jodie Foster for et par-tre år siden – slik hun så ut i The Silence of Lambs. :sjenert:

Mmmmmm.

Endret av Dude91
Gjest New_Girl
Skrevet (endret)

Er det virkelig ingen som har nevnt Spike her ennå? :nigo:

Her foreviget i et demonisk harmonisk øyeblikk...

...kontra alle beina feil ut av senga på morgenen...

Grunnen til at ingen har nevnt han er jo fordi det ikke er merkelig ;) Alle har vel hatt et crush på Spike? :P

Endret av pinar
Skrevet

Leo Ajkic. Ikke noe merkelig med han egentlig, men ikke min type til vanlig. Ellers crusher jeg på de med helt spesielle særtrekk.

Gjest Dude91
Skrevet

Ser at det nevnes gamle gubber. Ingen av jentene her som har hatt crush på Richard Dawkins? :P Fantastisk fyr.

AnonymBruker
Skrevet

TS her! Må legge til Morten Ramm, Thomas Giertsen og Janove Ottesen fra Kaizers :D

Anonymous poster hash: a8dde...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Morten Ramm har jeg hatt ett crush på også. ikke vet jeg hvorfor.... men men

jeg var også ulykkelig forelsket i Nolan Gerard Funk fra awkward og glee.

det er jeg vel egentlig fortsatt den dag i dag :fnise:

Anonymous poster hash: fde94...e48
AnonymBruker
Skrevet

Morten Ramm har jeg hatt ett crush på også. ikke vet jeg hvorfor.... men men jeg var også ulykkelig forelsket i Nolan Gerard Funk fra awkward og glee.det er jeg vel egentlig fortsatt den dag i dag :fnise:Anonymous poster hash: fde94...e48

Åh jaaa! Så ham i Awkward og bare *shiiiit*. Bare at dette er vel ikke en merkelig kjendiscrush. Han er jo kjekk og ekstremt tiltrekkende!

Anonymous poster hash: a8dde...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en lang liste med merkelige kjendiser jeg fantaserer om, og den inneholder blant andre Thomas Giertsen (denne er merkelig fordi jeg alltid har syntes han minner om pappa...) og Eminem! :fnise:

Men den rareste er nok Kash fra "Kash og Sook" (barne-tv!).... Herregud, det er snålt! Men han er så vilt sexy, og jeg ville ha tatt han i alle rom i NRK-huset! :wow:

Anonymous poster hash: ff893...da2
  • 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bare for å dra denne morsomme tråden opp igjen...

Et av mine crush er tvkokken Dag Tjernsland, - han er kjempesexy! Jeg tror det har noe med at han uttrykker seg så sensuelt når han lager mat i hageprogrammet « Hagen min» , virker som om han har litt glimt i øyet og en ganske maskulin type. 🥰

Anonymkode: dd666...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...