Gå til innhold

Merkelige kjendiscrush


Fremhevede innlegg

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg var opphengt i Orlando Bloom som Legolas, og Brad Pitt i Troja.

Langt blondt hår er greia altså? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt blondt hår er greia altså? ;)

Tydeligvis da jeg var omkring 12-14! :fnise: Nå ligner faktisk drømmemannen mer på Nick fra New Girl. Haha!

Skrevet

Matt Bomer! Og ikke bare er han 14 år eldre enn meg, han er homofil i tillegg.

Skrevet

Lisbeth Salander (Naoomi Rapace) :vetikke:

Skrevet

Jeg har hatt crush på flere av de som allerede er nevnt uten å synes det er merkelig.

Jillian Michaels derimot. :P

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg har hatt crush på flere av de som allerede er nevnt uten å synes det er merkelig.

Jillian Michaels derimot. :P

Er det musklene eller det at hun kjefter på tjukkaser som gjør det for deg? :P

Skrevet

Stephen Fry og Alan Davies. Og Benedict Cumberbatch, men syns ikke det er så rart.

  • Liker 2
Skrevet

Er det musklene eller det at hun kjefter på tjukkaser som gjør det for deg? :P

Jeg tror det er stemmen. :P

Jeg har faktisk ikke sett the biggest loser, og jeg trener allerede så mye at jeg aldri har hatt bruk for treningsvideoene hennes. Men jeg kan godt se videoene på youtube mens jeg sitter i sofaen og spiser pizza. Ikke mistenkelig i det hele tatt. :ler2:

  • Liker 1
Skrevet

Og ja, ikke minst Hugh Laurie! Har en liten anglofetisj, ser jeg nå.

Skrevet

Kåre Conradi da han var forlover i bryllupet til Martha og Ari i 2001. var vel rundt 11 år, dødsforelsket og drømte om å gifte meg med ham :fnise:

Skrevet

Og ja, ikke minst Hugh Laurie! Har en liten anglofetisj, ser jeg nå.

Åh, ja! Han er sykt digg :D

  • Liker 1
Gjest ashanti
Skrevet (endret)

Når jeg var rundt 12 år hadde jeg en kjempecrush på Nicolas Cage (!) etter å ha sett Gone in 60 Seconds.. Jeg fatter ikke hvor dét kom fra! Syntes absolutt ikke han er spesielt kjekk idag.

Ellers har jeg hatt en greie for Robert de Niro, spesielt etter å ha sett Heat. Jeg syntes bare han er rådeilig i den filmen! Tør ikke si det til noen da.

For ikke å glemme Kristoffer Joner. Jeg tror jeg hadde en crush på han i hele ungdomstida mi. Idag syntes jeg ikke han er særlig attraktiv..

Endret av ashanti
Skrevet

Jeg var så forelsket i Erlend Øye fra KoC.

Også synes jeg at James Dean og Kurt Kobain var råkjekke men de er jo døde også. .. så ja, kanskje litt merkelig sånn sett.

Etter at jeg så Hunger Games fikk jeg en liten midlertidig crush på Josh Hutcherson merkelig nok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var dødelig forelsket i Langemann da jeg var liten!! :rodme::fnise: Og Bjørn Dæhli da jeg var omkring 4-5. Skreik "ÆHLI!" til tv-skjermen og ble visst helt rar da foreldrene mine spurte meg om jeg likte han.

Jeg ville gifte meg med Vegard Ulvang og kose med dobbelthaka til Knut Borge da jeg var liten ;)

Anonymous poster hash: 80220...e9e

  • Liker 1
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer et kjendiscrush er vel min noe overraskende fascinasjon for Bill Bailey, tror det må være kombinasjonen av humor, musikalitet og intelligens, for jeg synes han går alle superkjekkaser jeg ser på film/ tv en høy gang, selv om han er langt unna noen skjønnhet.

Min første kjendiscrush hadde jeg på skøyteløperen Eric Heiden, rundt 6 årsalderen.

Skrevet

Alan Rickman. Han er 68 år og ser ikke yngre ut, men åh, den stemmen! :rodmer:

Hva faen? 68? Som Snape er han herlig.

Pippin i Ringenes Herre-filmene... Haaallooo. Han er liksom så pen at det gjør litt vondt! :ler:

Jammen godt å se at det er andre enn Frodo som står i sentrum, hehe. Selv syns jeg Samwise er kjempeskjønn. :nigo:

Ellers så er det David Tennant i rollen som Dr Who som er best i verden. Godt fulgt av John Barrowman i rollen som Captain Jack Harkness.

Og for å holde meg hos Jack, så må jeg jo si at den ufordragelige Jack Sparrow er fantastisk. :nigo:

Gjest Linaria
Skrevet

Ellers så er det David Tennant i rollen som Dr Who som er best i verden.

Aaah, David Tennant *smelt*

Jeg var også helt betatt av Robbie Williams da jeg var tenåring.

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Stephen Fry og Alan Davies. Og Benedict Cumberbatch, men syns ikke det er så rart.

Haha, jeg skulle inn og skrive disse selv.

Cumberbatch er nok ikke så veldig rart, han har jo riktignok et meget spesielt utseende, men han har jo fått seg en gigantisk kvinnelig fanskare etterhvert.

En homofil mann på alder med foreldrene mine og som ikke kan sies å være billedskjønn er vel derimot litt rarere å crushe på. Men som Fry sier selv, intelligens er sexy.

Men min merkeligste er vel kanskje Leonard Nimoy som Spock i Star Trek (The Original Series) <3

  • Liker 1
Skrevet

Haha, jeg skulle inn og skrive disse selv.

Cumberbatch er nok ikke så veldig rart, han har jo riktignok et meget spesielt utseende, men han har jo fått seg en gigantisk kvinnelig fanskare etterhvert.

En homofil mann på alder med foreldrene mine og som ikke kan sies å være billedskjønn er vel derimot litt rarere å crushe på. Men som Fry sier selv, intelligens er sexy.

Men min merkeligste er vel kanskje Leonard Nimoy som Spock i Star Trek (The Original Series) <3

Cumberbatch har jo en utstråling av en annen verden, og virker å ha en fantastisk humor.

Det er nok det jeg har falt for hos de andre også - intelligent humor er noe av det mest sexy som er :)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ronny Brede Aase. Jeg SER jo at han nok ikke er spesielt attraktiv utseendemessig for "folk flest", men damn. Digg fyr!



Anonymous poster hash: 99f0b...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...