Gå til innhold

Merkelige kjendiscrush

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pippin i Ringenes Herre-filmene... Haaallooo. Han er liksom så pen at det gjør litt vondt! :ler:

JA! Husker det var en litt merkelig følelse å være forelsket i en Hobbit selv om han ikke er det på ekte :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alan Rickman som Snape her og ja.

Kyle Maclachlan.

Anonymous poster hash: 78970...449
Skrevet

Likte du ikke han når filmen kom ut første gang en gang? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg var veldig ung da og da var Draco min absolutte ''kjendis crush'' :laugh:

Men fy faen, de øynene til han som spiller Lucius.... :wow: Tror jeg må finne noe fanfiction om han nå... :lur:

Jeg var også veldig ung, men gjennomskuet nok allerede da for en klysete pappagutt han var :tongue: Kan ikke huske å være betatt av noen i de første to filmene, men var veldig fascinert av både Snape og Lucius fra starten.

Skrevet (endret)

Jeg var også veldig ung, men gjennomskuet nok allerede da for en klysete pappagutt han var :tongue: Kan ikke huske å være betatt av noen i de første to filmene, men var veldig fascinert av både Snape og Lucius fra starten.

Jeg tror det var de klysete pappagutt trekkene jeg likte, han var liksom litt ''bad-boy'' :fnise: har du forresten sett Den lille vampyren filmen? han som spilte den lille vampyren var min ALLER første crush. Han var så mørk og skummel :lur:http://www.imdb.com/title/tt0192255/?ref_=nv_sr_5

Endret av Zidji
Skrevet

Kyle Maclachlan i Twin Peaks... Ah. Vet ikke om det er så rart da. Men likte ham ikke i Sex and the City.

• Liker 1
Skrevet

JA! Husker det var en litt merkelig følelse å være forelsket i en Hobbit selv om han ikke er det på ekte :P

Jeg drømte at jeg fikk barn med han... Altså, jeg drømte at jeg snek meg inn på settet til Ringenes Herre, hadde sex med Billy Boyd i kostymet sitt...... :klaske: Ble jo seff gravid da. Drømmen endte med at jeg fødte barnet hans, og han kom til Norge for å leve med oss........... :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg drømte at jeg fikk barn med han... Altså, jeg drømte at jeg snek meg inn på settet til Ringenes Herre, hadde sex med Billy Boyd i kostymet sitt...... :klaske: Ble jo seff gravid da. Drømmen endte med at jeg fødte barnet hans, og han kom til Norge for å leve med oss........... :klo:

Nei for en søt drøm! :laugh: Hadde ikke hatt noe i mot å hatt sex med Billy selv om det bare var i en drøm :fnise: Og han er jo enda mer sexy i LOTR kostyme!

Skrevet

Nei for en søt drøm! :laugh: Hadde ikke hatt noe i mot å hatt sex med Billy selv om det bare var i en drøm :fnise: Og han er jo enda mer sexy i LOTR kostyme!

Han er veldig søt :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det var de klysete pappagutt trekkene jeg likte, han var liksom litt ''bad-boy'' :fnise: har du forresten sett Den lille vampyren filmen? han som spilte den lille vampyren var min ALLER første crush. Han var så mørk og skummel :lur:http://www.imdb.com/title/tt0192255/?ref_=nv_sr_5

Han var ingenting mot faren :lur:

Nei, den har jeg ikke sett! Kanskje jeg skulle gjøre det, men håper ikke jeg får et crush på han der, da er det noe veldig galt noe :tongue: Min aller første crush var Snusmumriken :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Han var ingenting mot faren :lur:

Nei, den har jeg ikke sett! Kanskje jeg skulle gjøre det, men håper ikke jeg får et crush på han der, da er det noe veldig galt noe :tongue: Min aller første crush var Snusmumriken :rodmer:

Hehe, siden det er/var en av mine favoritt filmer må jeg nesten anbefale at du ser den ja! :fnise: Det minte meg på Dracula i Van Helsing filmen! Han er heller ikke vond å se på! :wow:

Herregud det er nesten pinlig å innrømme at jeg faktisk først NÅ har begynt å se på Snusmumriken som hot :fnise: Det er noe med den laidbacke, hippy stilen hans som jeg ikke har tenkt noe over før nå som er veldig tiltrekkende :rodmer:

Skrevet

Benedict cumberbatch <3

• Liker 2
Gjest Peanut
Skrevet (endret)

Jason Isaacs og Alan Rickman. ^^, :hjerte:

Førstnevnte helt klart som :wow: Lucius Malfoy og sistnevnte som :wow: Severus Snape.

Førstnevnte og som Major Briggs i "Green Zone" og som Col. William Tavington i "The Patriot". ^^,

Glemte Liam Neeson. :3

Endret av Peanut
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Hmm. Det må vel bli Liam Neeson og Robert De Niro. De holder seg usedvanelig godt til å være så gamle. Synes de er råflotte menn! :wow:

Edit: Og George Clooney.

Er ganske ung, er nok sett på som mer normalt når man er i omtrent samme aldersklasse som disse mennene. Men jeg kan bare ikke noe for at de er så ufattelig kjekke ;)

Endret av alegria
Skrevet

Rolf Kristian Larsen, hovedrollen i Mannen som elsket Yngve :)

Samme her! Liker egentlig kameraten hans mer, tror det har noe med dialekten å gjøre :D

Skrevet

Hehe, siden det er/var en av mine favoritt filmer må jeg nesten anbefale at du ser den ja! :fnise: Det minte meg på Dracula i Van Helsing filmen! Han er heller ikke vond å se på! :wow:

Herregud det er nesten pinlig å innrømme at jeg faktisk først NÅ har begynt å se på Snusmumriken som hot :fnise: Det er noe med den laidbacke, hippy stilen hans som jeg ikke har tenkt noe over før nå som er veldig tiltrekkende :rodmer:

Snusmumriken er jo heit som fy! Ah, min første kjærlighet :fnise:

Skrevet

Pinky i Kaptein Sabeltann var min første "kjendis"-crush :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg var opphengt i Orlando Bloom som Legolas, og Brad Pitt i Troja.

Skrevet

Pinky i Kaptein Sabeltann var min første "kjendis"-crush :fnise:

Jeg var dødelig forelsket i Langemann da jeg var liten!! :rodme::fnise: Og Bjørn Dæhli da jeg var omkring 4-5. Skreik "ÆHLI!" til tv-skjermen og ble visst helt rar da foreldrene mine spurte meg om jeg likte han.

• Liker 1
Skrevet

Ralph Fiennes og Liam Neeson :rolleyes:

Skrevet

Av de sære - Draco Malfoy (bokversjonen, ikke såå mye filmvarianten) og Gordon Ramsay (haha!).

Jeg var også helt syykt forelsket i Hayden Christensen, som spiller Luke Skywalker. Hadde til og med Star Wars theme som ringetone :P Likte aldri filmene :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...