Gå til innhold

God parfyme?


Andrine22

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg ny parfyme, og lurer på om noen har ett godt tips til meg? Jeg vil ha en lett, frisk sommerduft, men skal ikke lukte sitron eller direkte blomster...

Fra før har jeg; Donna (Sergio Tacchini), Deep Red (Boss), Green tea (Elizabeth Arden). Jeg liker spesielt godt Donna, den er favoritten, men vil prøve noe annet også... Si også hvor jeg får tak i den, og gjerne hva lukten minner om! Tusen takk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pterodactylkake

Du må iallfall finne en som er helt DEG!!! :P

Husker du hæ, gjør du?

Men seriøst, så liker jeg donna, den er bare helt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvis du liker fruktige dufter, kan du kanskje like den nye sommerduften til Escada; Island Kiss. Fås hos Esthetique, blant annet. Ellers har Estee Lauder en ny duft som heter Beyond Paradise som er litt i samme lei. Og Lancome har en ny duft som heter Calypso, som også er litt fruktig og søt.

Laura fra Laura Biagiotti vil jeg også tippe faller i smak, men den er det veldig mange som bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolce&Gabbana Light Blue er nyyydelig fresh.

Romance fra Ralph Lauren er også god, og Armani White for Her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Jeg liker Cool Water fra Davidoff.

Vet ikke helt hva jeg skal si den egentlig lukter, men for meg er lukten SOMMER :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Premier Jour, Nina ricci. Eller amour amour fra Carcharel. Sensation fra Sander. Ikke helt sommer, men likevel friske og gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...