Gå til innhold

Vinn en elektrisk tannbørste og tannkrem for resten av året!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke sagt nei takk til en slik tannbørste ! Og det er alltids lov å håpe at man for en gangs skyld vinner noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ønsket meg en sånn lenge, men har aldri råd til å kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde vært topp!

Tror både jeg, tannlegen og lommeboken min ville blitt glade.

Med betennelse, tanntrekking, rotfylling, misfarging og diverse hull, så ville denne vært et kjærkomment tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg gjerne vinne. Man må jo ta vare på tennene sine. Forrige uke den gamle børsten i søpla gikk, og jeg har enda ikke fått kjøpt ny i butikk. Så nå brukes den gamle manuelle, bare sånn i tilfelle. At jeg denne kan vinne, da blir jeg en lykkelig kvinne :) God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk :hjerte: Jeg har hatt lyst å prøve elektrisk tannbørste i mange år! Så dette hadde vært stas å vinne :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skulle så gjerne vunnet tannbørsten til min fine mamma. Hun har hatt mye problemer med tenner og må nå trekke ut alle hun har og sette inn tannproteser. Hun har hatt sin elektriske tannbørste i 5 år, men nå har den sett sine siste dager og fungerer ikke lenger. Hun har ikke så mye penger, og jeg mener hun virkelig fortjener å vinne denne og det tror jeg hun vil bli utrolig glad for. :)

Så kunne det vært fint å dele tannkrempakkene da jeg tar av tannreguleringen min i mai, og derfor sitter sannsyneligis igjen med masse misfarging og flekker på tennene som vil bli en utfordring å fjerne.

Håper vi vinner! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke nei takk til noe som kan hjelpe mye på min akkurat nå skakkjørte studentøkonomi, og mine svære komplekser for gule tenner etter regulering. Tuller ikke akkurat når jeg sier at jeg ikke har råd til å kjøpe noe annet enn mat. Så jeg prøver lykken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jatakk! Dette hadde vært supert for en person som lett får tannproblemer grunnet medisiner. :)

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj for en lekker premie :hakeslepp: wow, hadde vært fantastisk å vunnet en elektrisk tannbørste. :wow:

Har hatt lyst på det lenge, jeg har hatt dem som man putter 2 AA batterier i, men de er ikke noe gode.
Jeg er uføre trygdet, så er ikke like enkelt og handle det man har lyst på da.
1 vanlig tannkost til 20 kr, er det man kan kjøpe.. :bond:
Så det hadde vært utrolig moro og vunnet, hvem ønsker seg ikke hvitere tenner, jeg i alle fall.
Så jeg krysser fingrene og håper, at kanskje jeg er heldig, jeg ville i alle fall blitt en overlykkelig vinner.
:blomst:
Ønsker dere en Riktig God Påske :)

Endret av Mo9caKarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kicker i gang denne ukens konkurranse.

Alt du trenger å gjøre for å bli med i trekningen er å legge igjen noen ord i denne tråden, så trekker jeg tilfeldig blant innsenderne.

Om du blir den heldige vinneren, kan du vinke farvel til misfargede tenner og dårlig ånde :)

Hva får du?

Jo, en lekker el-tannbørste fra Oral-B!

Nå fins det en el-tannbørste for den som foretrekker manuell børsteteknikk, men som samtidig vil forbedre sin munnhelse. Vi nordmenn pusser i gjennomsnitt tennene 1,8 ganger per dag, noe som er tett opptil tannlegenes anbefalte to ganger.

TriZone er spesielt utviklet for alle dem som liker den vanlige tannbørsten og ønsker å beholde denne børsteteknikken så langt det går. TriZone børster tenne slik du er vant til, men du høster fordelene en elektrisk tannbørste kan tilby. Børstehodet likner også den manuelle utgaven.

Forskjellen er at TriZone med sine svepende bevegelser fjerner 100 prosent mer plakk.

I tillegg får du seks tuber med tannkrem som gjør underverker for tennene dine.

Tannkremen heter Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine som fjerner opp til 90 prosent av overfladiske misfarginger på tennene på kun fem dager.

3D Whites fjerner flekker og får frem den naturlige hvitheten i tennene. I tillegg til å fjerne misfarging forhindrer tannkremen fremveksten av nye flekker. Dual Silica-systemet inneholder nemlig pyrofosfater som fester seg på tennenes overflate og bidrar til å beholde den naturlige hvitheten.

Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine motvirker også dannelsen av tannsten, styrker emaljen og forebygger karies gjennom viktige mineraler. Mintsmaken gir en frisk følelse som holder lenge.

Vil du vinne? Legg igjen noen ord i denne tråden, så kan du bli den heldige vinneren.

2014009_Bilde_447_j_548093a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

El-tannbørste?? Ja, de ville iklje vært å forrakte hvis æ ska klare å holde mitt vakre smil ved like....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...