Naken Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #221 Del Skrevet 21. juni 2004 Buffy!! Vi har sesong 1,2,3,4 og fem på dvd! Helt avhengig!!! Å. jeg har lyst på de dvd'ene jeg også! Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #222 Del Skrevet 21. juni 2004 huff... grøsser på ryggen bare noen nevner ordet tannlege... :-? Opererte ut to visdommstenner for en mnd siden.... De skoene hørtes drit kule ut!! Ha en god Kveld Takk! Det er de også!! (skoene altså..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 21. juni 2004 #223 Del Skrevet 21. juni 2004 Tannlege........grøss, :hår: , tann-torturist er en mer treffende betegnelse , ja, eller bare torturist, lystplager, amalgan-monster, bore-freak, pirke-litt-der-det-gjør-vondt spesialist...............nei, dette blir for sterkt for meg. Løper herved ut for og skru ned postkassa, så han ikke finner meg mer Ha en fortsatt hull fri kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #224 Del Skrevet 21. juni 2004 Tannlege! :o *Saeria løper og gjemmer seg bak dragen* Jeg er livredd tannlegen! :oops: Nye klær og sko der i mot er gøy! Og det er deg nok vel unt. Kose deg mens du kan vet du, Naken. Hva er en clamdigger? :oops: Har aldri hørt om det før. Selv var jeg en tur i byn, noe som førte til kjøp av en ny mascara som tåler vann, og Dior Skinflash. Det er en helt ny concealer. Skal teste den ut. Håper den er like god som Kanebos sin brush concealer for den er god. Men nå skal jeg på tur med Rex. Snakkes senere! Ja, gøy med nytt! :-) Clamdigger er enkelt og greit en sånn "trekvart strandbukse",- hva annet er det nå de kalles igjen..? Gøy med ny sminke også! I alle fall når den er god! Bruker selv Lancomes consealer. (i en bitteliten tube).Den er genial! Jeg kjøpte nettopp ny etter å ha hatt den andre et helt år! Og jeg bruker den hver dag,- så den er sinnsykt drøy! Og så er den veldig god og. Du for gi tilbakemelding om hvordan skinflash funker. Håper du hadde en fin tur med Rex! Jeg var på en totimers sykkeltur, mye av turen på en humpete liten skogsvei,- det var god trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #225 Del Skrevet 21. juni 2004 Tannlege........grøss, :hår: , tann-torturist er en mer treffende betegnelse , ja, eller bare torturist, lystplager, amalgan-monster, bore-freak, pirke-litt-der-det-gjør-vondt spesialist...............nei, dette blir for sterkt for meg. Løper herved ut for og skru ned postkassa, så han ikke finner meg mer Ha en fortsatt hull fri kveld Mange gode betegnelser på fienden Likte spesielt "pirke litt der det gjør vondt spesialist",- meeeget treffende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #226 Del Skrevet 21. juni 2004 Forresten, jeg må jo bare skryte litt. (Det er jo dagboka mi så..). Jeg har lagt om på livsstilen nå den siste uka, i dag morges var første veiedag, etter å ha holdt på en uke. Resultat - 2,4 kg. Må si meg svært fornøyd med det :-D Selvfølgelig er det mye vann som er forsvunnet, men noe fett er det nok også. Ønsk meg lykke til på uke 2 da, folkens! Men nå er det på tide å finne frem fellen, for denne alven. Dragen slumrer alt i hjørnet ved døren. Det er som dere vet rikelig plass, om noen skulle ønske å slå seg til for natten. Det er bare å ta en fell eller tre og legge seg tilrette! Mjødtønna er selvbetjent om noen skulle ønske "noe å sove på". God natt, og vakre drømmer om hjemlandet,- til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 21. juni 2004 #227 Del Skrevet 21. juni 2004 *Stikker mitt mørke hodet innom for å si god natt, men synker ned mellom føttene til dragen og sovner. Før jeg begynner å snorke husker jeg å si* Lykke til i uke 2 Naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. juni 2004 #228 Del Skrevet 21. juni 2004 Heisann, Naken. Gruer deg til postkortet med bandasjemann. Skjønner deg godt. Selv skal jeg ikke gå til tannlegen før jeg har råd til å betale for narkosen! :oops: Så glad i tannlegen er jeg. Og ja, jeg mener full narkose! Det koster nok et lilla laken, men det er det pokker meg verdt. 8) Skal si du har vært flink! Lykke til i uke 2. Selv tror jeg at jeg får brukt meg nok når jeg begynner å jobbe skikkelig. Det er tungt å vaske hele dagen, og god trening. Jeg skal gi deg tilbakemelding om Skinflashen når jeg har fått brukt den noen dager. 38º mascaraen var faktisk ganske fin, selv om kosten så grådig puslete ut når jeg tok den ut av mascarabeholderen. Men så er jeg vant med Diorshow nå, og der er det en fyldig fin kost. Men mascaraen var fin, og det er det som er det viktigste. Du får ha god natt og sove godt. *Saeria gir dragen en god kos, før hun tusler ut av hulen og hjem til sitt eget inn.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #229 Del Skrevet 22. juni 2004 Idril: Takk for lykkeønskninger! Trenger det, for jeg har gitt opp så mange ganger før.., men nå VIL jeg klare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #230 Del Skrevet 22. juni 2004 Saeria: Ja full narkose er sikkert dyrt.., men er man så redd er det verd det, som du sier. Jeg er fremdeles ikke så redd at jeg må ha full narkose, men jeg må kjempe hardt med meg selv for å gå, og lokalbedøvelse er en selvfølge! Takk for lykkeønskninger, du og! :klem2: Vasking, ja,- det er skikkelig trening det, når man er effektiv! Den dagen jeg vaska i barnehagen hoppet jeg over trimmen, for jeg følte jeg hadde fått nok så det holdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. juni 2004 #231 Del Skrevet 22. juni 2004 God formiddag til alver og drageer og andre vesner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. juni 2004 #232 Del Skrevet 22. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #233 Del Skrevet 22. juni 2004 Nedvask er mer enn nok trim. Var på jobben og satt opp plan for hvor og når jeg skal jobbe, og juli blir travel. Da kommer sikkert jeg til å ta av litt, ja. Vask fra morgen til ettermiddag/kveld noen dager i uka + en del lørdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. juni 2004 #234 Del Skrevet 22. juni 2004 Heyyy Naken. Hvordan går jakten på støvdottene...........er du i full gang? Pass på og få med de mest utspekulerte også, de gjemmer seg ofte bak de steder som er umulig og komme til............men for en aggresiv kvinne i vaskehabitt er intet umulig Lykke til, hilsen Betty fra en støvfri borg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 22. juni 2004 #235 Del Skrevet 22. juni 2004 Lykke til i uke 2 Naken. Dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #236 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, dette kommer til å gå så bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #237 Del Skrevet 22. juni 2004 God formiddag Madley! , og til deg og Lunacia. Du blir nok sprek i sommer du ja, Saeria :-) Hey Betty. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Har ikke rørt støvfilla enda! Ble sittende på kg,- kom liksom aldri løs Jeg er håpløs! Takk, takk,- La Toya og Saeria! :-D Godt med oppbacking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #238 Del Skrevet 22. juni 2004 Den støvfilla er lett å dytte bort til fordel for andre ting. Er glad jeg valgte å kjøpe meg et moppestativ og mopp. Rengjøringen går såååå mye fortere. Mindre vann og såpe brukes, og alikevel blir det rent. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #239 Del Skrevet 22. juni 2004 Den støvfilla er lett å dytte bort til fordel for andre ting. Er glad jeg valgte å kjøpe meg et moppestativ og mopp. Rengjøringen går såååå mye fortere. Mindre vann og såpe brukes' date=' og alikevel blir det rent. :D[/quote'] Ja, det skal være sikkert! :oops: Har nok av utstyr, men det er alltid et tiltak å ta det i bruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #240 Del Skrevet 22. juni 2004 Litt tiltak vil det alltid være. Det er gøyere når en får betalt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå