malicious Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #2541 Del Skrevet 29. mars 2017 På 28.3.2017 den 9.53, Jill skrev: Hørtes ut som du skulle på byen på en skikkelig fyllekule, men regner med det ikke var det. Er du på bedringens vei fra virus, prolaps og bekkenplager? Hehehe nei, men skulle spise god mat! Ble en kraftig diett i stedet. Fin form nå, bare gravidkvalme som plages nå. Pluss litt bekken, men kunne vært verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #2542 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg var på en jobbtur fra Onsdag til torsdag, med overnatting. Helt fantastisk hotellrom med stor digg seng, bare til meg! Var ute og spiste deilig middag, men følte meg litt oppblåst etterpå. Sånn typ veldig! Hadde merkelige drømmer da jeg våknet på natta også smalt det plutselig og det ble black friday-tendenser ALT SKAL UT (av kroppen min) - altså.. Er det sånn å være gravid?? Jeg hadde omgangssyke forrige helg. Det kan da neppe sitte igjen så lenge? Føler meg helt fin i dag, liksom. Aldri vært borte i dette før. Folka jeg reiste og spiste med var helt fine, så kan ikke være matforgiftning heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #2543 Del Skrevet 30. mars 2017 Da har jeg fått innkallelse til OUL! 19 mai skjer det :-D Faktisk på en dag jeg har fri, (og hadde planer om å reise bort ) Har sendt søknad til ABC-klinikken også, får se om de har plass til meg denne gangen også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. april 2017 Forfatter #2544 Del Skrevet 2. april 2017 12 uker! En milepæl! Uke 10 og 11 var veldig plaget med kvalme (relatert til magevirus - vet ikke) men da jeg la meg på torsdag, så "slapp" det. Nå spiser jeg alt og har ekstrem sult Drikker til og med kaffe! Hatt en fin helg med lille familien min. Lille frøkna på 2 skravler så mye "mamma, leke med meg? Lage hus her.." Så fine setninger, og som vi kan forstå hverandre! <3 Lille hjertet mitt. Lot mammaen sove lenge på "stå opp"-dagen også. Jeg våkna halv ni i litt panikk da jeg så klokka. Tenkte med en gang at noe var galt, for hun sover da aldri så lenge! Hun våknet ganske raskt og jeg lå å hørte på henne på babycallen. Kommer inn til henne og hun sier "mammaen min!" Hun vet å sjarmere en hormonbombe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 6. april 2017 Forfatter #2545 Del Skrevet 6. april 2017 Helt grei arbeidsuke hittil. Litt ekstra trøtt i dag, men overlever nok det Skulle egentlig til legen på kontroll i dag, men de ringte meg i dag tidlig da jeg var på vei ut døra om at legen var syk, så fikk ny time over påsken. Ettersom jeg var på vei ut kunne jeg likevel levere i barnehagen da jeg hadde annonsert at jeg kom seint på jobb. Deilig med god tid på morgen! Morsomt er jo at daglig leder hos oss bor i nærheten og vi tar samme kollektiv til jobb. Jeg så han på banen og flyttet meg. Jeg orker ikke small talk i 30 minutter når jeg er såå trøtt. Må ha tiden på t-banen til å summe meg før jobb. Tenk om han så meg flytte meg, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. april 2017 #2546 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg hadde også flyttet meg Hvis jeg ser naboer på toget på morgenen pleier jeg å gå motsatt vei av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. april 2017 Forfatter #2547 Del Skrevet 11. april 2017 Da er jeg 13+3 og her en natt lå jeg og merket en liten bump helt nederst <3 Sies jo at magen kommer tidligere etter første svangerskap, så det kan jo stemme! Hjemme igjen fra fjelltur. Hektisk med 4 barn i forskjellige aldre og 10 voksne. Holy moly for et støy nivå! I tillegg med et av barna med semi kolikk, så lyd fra morgen til kveld. Glad for å være hjemme nå. Symptomer akkurat nå: Stikker litt nederst i magen og merker det spesielt kveld / natt at det er noe der. Ømme pupper, og litt kveldskvalme. Orker ikke store måltider. Ellers på cravings-fronten: brødskrive med kaviar (ikke glad i så mye av det ellers) appelsin som sist også Ellers syyyykt lyst på eplecider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. april 2017 Forfatter #2548 Del Skrevet 17. april 2017 Yes, har nå passert uke 14! Påsken har vært koselig men evig stri, kan ikke si jeg har hatt så mye "ferie". Mer hassle å passe barn enn å være på jobb gitt! Ikke misforstå, veldig koselig også da <3 Hun har sagt de utroligste tingene "du er fin du T" - "nei, jeg er jente" Ellers umenneskelig sliten om dagen. Kan være en miks av barnesykdommer (4 unger som har klint på hverandre hele påsken - alle syke nå) og graviditet. Har fått sove lenge i påsken da!! Det er jo ganske luksus Med ei frøken som er sliten etter aktive dager har hun sovet noe lenger enn vanlig Også har jeg seff møtt min nevø for første gang! Han er straks 3 mnd og så god! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 18. april 2017 #2549 Del Skrevet 18. april 2017 Hurra for 14 uker! Høres ut som det blir bra for deg å komme tilbake på jobb slik du får hvilt deg litt. Jeg savner pærecideren! Samboeren mener jeg bare har godt av å være uten. Og det kommer fra en som ikke klarer seg uten øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. april 2017 Forfatter #2550 Del Skrevet 18. april 2017 6 timer siden, Jill skrev: Hurra for 14 uker! Høres ut som det blir bra for deg å komme tilbake på jobb slik du får hvilt deg litt. Jeg savner pærecideren! Samboeren mener jeg bare har godt av å være uten. Og det kommer fra en som ikke klarer seg uten øl. Mamma kjøpte til meg i Sverige, den uten alkohol! OM Det skal drikkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. april 2017 #2551 Del Skrevet 18. april 2017 14 uker og andre trimester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. april 2017 Forfatter #2552 Del Skrevet 23. april 2017 15 uker nuh! Tida flyr. Kjent bobler / brusing nederst i magen flere ganger om dagen de siste dagene. Lille baby <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. april 2017 #2553 Del Skrevet 24. april 2017 10 timer siden, malicious skrev: 15 uker nuh! Tida flyr. Kjent bobler / brusing nederst i magen flere ganger om dagen de siste dagene. Lille baby <3 Ååh så gøy med bobler og brusing! Håper det skjer her også snart! Du vet vel hvordan det skal kjennes ut siden du har en fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. april 2017 Forfatter #2554 Del Skrevet 24. april 2017 2 minutter siden, Jill skrev: Ååh så gøy med bobler og brusing! Håper det skjer her også snart! Du vet vel hvordan det skal kjennes ut siden du har en fra før. Ja, huska det nå! Det kan komme tidligere andre gangen, så er nok derfor jeg kjenner såpass tidlig. Første gangen rundt 18-19 uker tror jeg. Morkake på bakre vegg Mye å si det også, hvor den er plassert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. april 2017 #2555 Del Skrevet 24. april 2017 1 minutt siden, malicious skrev: Ja, huska det nå! Det kan komme tidligere andre gangen, så er nok derfor jeg kjenner såpass tidlig. Første gangen rundt 18-19 uker tror jeg. Morkake på bakre vegg Mye å si det også, hvor den er plassert Ja, det har nok noe å si. Jeg vet ikke hvor morkaka mi ligger. Finner vel ut av det på OUL om en uke. Har du fått time? Og vil dere vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. april 2017 Forfatter #2556 Del Skrevet 24. april 2017 Akkurat nå, Jill skrev: Ja, det har nok noe å si. Jeg vet ikke hvor morkaka mi ligger. Finner vel ut av det på OUL om en uke. Har du fått time? Og vil dere vite kjønn? Fikk 19. mai, på en dag jeg har fri, for jeg hadde tenkt å ta langhelg ifm 17. mai Prøve å endre timen, men da får jeg sikkert mye seinere! Vi har i utgangspunktet ikke tenkt til å vite, men jeg blir så ofte i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 24. april 2017 #2557 Del Skrevet 24. april 2017 5 minutter siden, malicious skrev: Fikk 19. mai, på en dag jeg har fri, for jeg hadde tenkt å ta langhelg ifm 17. mai Prøve å endre timen, men da får jeg sikkert mye seinere! Vi har i utgangspunktet ikke tenkt til å vite, men jeg blir så ofte i tvil Åå, det var jo litt kjedelig. Får satse på det ikke blir alt for lenge til ny time. Hehe, samme her for jeg vil jo egentlig vite det! Vil bare ikke at alle andre skal vite det slik jeg får kun rosa klær om det er jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. april 2017 Forfatter #2558 Del Skrevet 28. april 2017 Da har jeg tatt helga. Egentlig i går, for jeg har fri i dag! Sitter nå i sofaen hos mamma og pappa med pledd iført den nye kjolen min som magen skal få vokse i! Poster bilde av den senere Lille snuppa ligger og snorker til ettermiddagshvilen sin. Jeg venter på avklaring om ny dato for OUL. Angrer på at jeg ba om ny dato, håper bare ikke jeg får time sent Jeg er inne på minjournal.no minst 5 ganger daglig for å se om det ligger noen ny dato. Ellers kan jeg jo melde at jeg har fått plass på ABC-klinikken igjen! Første time hos jordmor er om en evighet, men 27 juni er datoen! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 2. mai 2017 #2559 Del Skrevet 2. mai 2017 Venter i spenning på kjolebilde. Jeg kjøpte denne for litt siden. Den er perfekt å vokse i, men trenger noe som er litt mer hverdagslig. Har du fått vite noe mer om ny time for OUL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #2560 Del Skrevet 2. mai 2017 @Jill Her er kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå