Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner ikke nødvendigvis å jobbe men å snakke med noen hver dag. Være litt mer sosial.

Vi kan jo også prøve å få til et nytt KG treff?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner ikke nødvendigvis å jobbe men å snakke med noen hver dag. Være litt mer sosial.

Vi kan jo også prøve å få til et nytt KG treff?!

Ja!! :)

Skrevet

Ja!! :)

Jaaaaa!

Noen dager som passer for dere?

Skrevet

Noen dager som passer for dere?

Kan når som helst egentlig :) uten om neste torsdag! og tirsdag :)

Skrevet

Da var GU på 6 ukerskontrollen gjennomført. Alt så fint ut, var visst bare å fortsette å knipe. Har hatt litt ubehag og legen fant en hudfling som satt i livmortappen, eller noe sånt, så satser på at det er den som har laget kvalme etter renselsen var over :)

H er helt i ekstase og har bedt meg kansellere alle planer ut uka. Han tror visst vi skal ha sex - haha! Veeeeeeeel..... ;)

Skrevet

Kan når som helst egentlig :) uten om neste torsdag! og tirsdag :)

Jeg kan ikke på onsdag. Hva med mandag?

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på kg-treff! Kan ikke førstkommende uke, da :( Uka etter er jeg foreløpig ledig mandag, tirsdag og onsdag.

Skrevet

Da var GU på 6 ukerskontrollen gjennomført. Alt så fint ut, var visst bare å fortsette å knipe. Har hatt litt ubehag og legen fant en hudfling som satt i livmortappen, eller noe sånt, så satser på at det er den som har laget kvalme etter renselsen var over :)

H er helt i ekstase og har bedt meg kansellere alle planer ut uka. Han tror visst vi skal ha sex - haha! Veeeeeeeel..... ;)

Hehehe, disse mannfolka tror det bare er å skru på en bryter, så er man klar igjen! Når mesteparten av energien går med på å "underholde" baby, er det ikke nødvendigvis så mye energi igjen til hanky panky ;) Du får be ham ordne alt med T utenom amminga en dag, så kan du bruke tid på velvære for deg selv! Da kan det være at du får lyst igjen, hehe

Skrevet

:fnise:

Skrevet

Jeg kan ikke på onsdag. Hva med mandag?

Jeg vil gjerne være med på kg-treff! Kan ikke førstkommende uke, da :( Uka etter er jeg foreløpig ledig mandag, tirsdag og onsdag.

Jaaaaa!

Skal vi ta det uken etter kanskje? Så kan Spiremor bli med også? :)

Skrevet

H hadde jo store forhåpninger om at han skulle få sex i går kveld. Han skal få for innsatsen. Jeg er ikke mentalt klar, så jeg ba han ikke mase. Tror han respekterer det ;)

------

I dag skal jeg på første barselstreff, er veldig spent! Håper det er flere på min alder. Området jeg bor i er litt snobbete, så ser for meg 40år gamle førstegangsfødende i store villaer :ler:

Skrevet (endret)

Skal vi ta det uken etter kanskje? Så kan Spiremor bli med også? :)

Selvfølgelig. Hvilke dager kan dere uka etter?

-----------

Enig med deg ang sex.

Lykke til på barseltreff!

Endret av MissStiles
Skrevet

Jeg skal ha gubben hjemme den uka. Men finn en dato dere så er jeg bare med :)

Skrevet

Hvordan gikk barseltreff?

Skrevet

Hvordan gikk barseltreff?

Det var hyggelig! 8 stk av oss. 1 guttebaby og 7 jenter :ler:

Flesteparten var andregangsfødende. Kun 3 stk av oss var første. Gjennomsnittsalder på par og tredve :)

Skrevet

Selvfølgelig. Hvilke dager kan dere uka etter?

-----------

Enig med deg ang sex.

Lykke til på barseltreff!

Mandag, tirsdag eller onsdag :)

Skrevet

Det var hyggelig! 8 stk av oss. 1 guttebaby og 7 jenter :ler:

Flesteparten var andregangsfødende. Kun 3 stk av oss var første. Gjennomsnittsalder på par og tredve :)

8 stk er ganske mange! Hva gjorde dere for noe? :)

Skrevet

8 stk er ganske mange! Hva gjorde dere for noe? :)

Satt og pratet. Om fødsel og oss selv.

Skrevet

I dag er Tuva 8 uker og jeg har fått mensen tilbake! Juhu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...