Teriyaki Skrevet 18. april 2015 #2321 Del Skrevet 18. april 2015 I dag er Tuva 8 uker og jeg har fått mensen tilbake! Juhu! Såpass! Ammer du lite på natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. april 2015 Forfatter #2322 Del Skrevet 18. april 2015 Såpass! Ammer du lite på natt? Jepp! Aldri mer enn 1 maks 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. april 2015 #2323 Del Skrevet 18. april 2015 åh, seff! mangel på nattamming er grunnen til tidlig tilbakevendende mens takk for oppklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 18. april 2015 #2324 Del Skrevet 18. april 2015 Uuuh, det betyr sikkert at jeg også får den snart, for J har bare spist to ganger de siste nettene.. Beige bukse på meg, håper ikke jeg får den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. april 2015 Forfatter #2325 Del Skrevet 18. april 2015 åh, seff! mangel på nattamming er grunnen til tidlig tilbakevendende mens takk for oppklaring High five for soving på natta og mens, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. april 2015 Forfatter #2326 Del Skrevet 18. april 2015 Uuuh, det betyr sikkert at jeg også får den snart, for J har bare spist to ganger de siste nettene.. Beige bukse på meg, håper ikke jeg får den nå! Jeg hadde mensmurringer i går, men tenkte ikke noe særlig over det. J har vel spist regelmessig på nettene generelt? Tuva har jo aldri blitt ammet noe særlig på natten.. Jaja, planlegge nr 2 vi nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2015 #2327 Del Skrevet 18. april 2015 Det er vel aldri hurra for mensen?? Men hurra for 8 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2015 #2328 Del Skrevet 18. april 2015 Jeg hadde mensmurringer i går, men tenkte ikke noe særlig over det. J har vel spist regelmessig på nettene generelt? Tuva har jo aldri blitt ammet noe særlig på natten.. Jaja, planlegge nr 2 vi nå da! Allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. april 2015 Forfatter #2329 Del Skrevet 18. april 2015 Allerede? Haha nei! drøyern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. april 2015 Forfatter #2330 Del Skrevet 18. april 2015 Det er vel aldri hurra for mensen?? Men hurra for 8 uker!! Ikke egentlig, men helt ok at den kom. Slippe å lure på når den dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2015 #2331 Del Skrevet 18. april 2015 Mandag, tirsdag eller onsdag Jeg kan tirsdag og onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. april 2015 Forfatter #2332 Del Skrevet 18. april 2015 Nå har jeg fått ryddet vekk str. 50 i klesskapet til Tuva og lagt inn 62 sammen med 56. 56 passer nok noen uker til, men begynner å stramme over magen hennes. Lille tjukkebolla De siste dagene ser vi store forandringer. Hun holder mye mer fokus, og kommer med koselyder etter hverandre. Hun har også blitt en reser på å holde hodet oppe når hun ligger på magen. Mye mer tålmodig nå enn for noen uker siden. Lille bolla er 2 måneder i dag, shit som tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. april 2015 #2333 Del Skrevet 18. april 2015 De vokser fort disse små. To måneder allerede ja! Det føles ikke lenge siden jeg både erget over at du fødte før meg, men jublet for at du fødte. Hvis du skjønner. Blir liksom en liten del småling helt på slutten i svangerskapet. Nå er det kanskje ikke så lenge til hun begynner å gripe ting, sånn som lekene på babygymen. Det er jo veldig individuelt når babyer begynner å gjøre det, og det meste er jo normalt. O begynte da han var 10 uker gammel. Vet ikke om det er tidlig, sent eller gjennomsnittlig da. Kan ikke så mye om akkurat sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. april 2015 Forfatter #2334 Del Skrevet 19. april 2015 De vokser fort disse små. To måneder allerede ja! Det føles ikke lenge siden jeg både erget over at du fødte før meg, men jublet for at du fødte. Hvis du skjønner. Blir liksom en liten del småling helt på slutten i svangerskapet. Nå er det kanskje ikke så lenge til hun begynner å gripe ting, sånn som lekene på babygymen. Det er jo veldig individuelt når babyer begynner å gjøre det, og det meste er jo normalt. O begynte da han var 10 uker gammel. Vet ikke om det er tidlig, sent eller gjennomsnittlig da. Kan ikke så mye om akkurat sånt. Haha, ja. Ikke noe verre enn folk som sniker, ser den Vi får skylde på disse spedbarna som skynder seg ut! Vi har en bleksprut-leke i syre-farger med noen ringer, og blekksprut-bein som lager lyd. Hun er veldig fascinert av den og så hun fikk tak i ringene her en dagen og faktisk førte de mot munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. april 2015 Forfatter #2335 Del Skrevet 19. april 2015 I dag har jeg, Tuva og H vært hos Spiremor, mannen og J! Så koselig og med deilig lunsj. Jeg og H er ikke beskjedne og forsynte oss GODT, hehe! Tuva og J var ikke sånn veldig interessert i hverandre ennå, men det er fremdeles tidlig. Jeg stresser ikke med det! Spiremors lille J har forresten helt nyyyyydelig mykt og fint hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. april 2015 #2336 Del Skrevet 19. april 2015 Ser at jeg er litt sent ute, men gratulerer med to måneder! T har blitt så stor, og det var moro å se så flink hun er på å fokusere! Lille søtnosen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. april 2015 Forfatter #2337 Del Skrevet 20. april 2015 Etter vi kom hjem i går bæsjet hun to ganger rett etter hverandre. Resten av kvelden var det bare spising og gråt. Helt tydelig at hun hadde vondt, da hun kunne smile i det ene øyeblikket, men hoppe rett over i hylgråt. Hun sovnet litt, men våknet av vondt gang på gang. Forsøkte å legge henne kvart på 8, men hun sovnet ikke før kl. 22. Til gjengjeld sov hun helt til morgenen, så hun må ha vært sliten Tidlig i dag lå vi i sengen og hun smilte sånn! Plutselig smilte hun og lo. Eller i allefall lagde lyd som minner om latter. Gleder meg til det kommer mer av det! Nå sover hun igjen, og jeg har litt tid for meg selv Har vært dausliten på kveldene de siste dagene, så i natt var det godt og kunne sove lenge sammenhengende. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. april 2015 Forfatter #2338 Del Skrevet 20. april 2015 Æsj, føles som kroppen er litt på utur. Skrev jo tidligere at mensen hadde kommet tilbake. Det er lissom LITT av det, + slim og mensmurringer. Normalt, antar jeg? Kjære google! Mensmurringene minner meg om førstadiet av fødselen min, hjelp! Godt jeg slipper å føde en gang til I dag er det salmalaks, stekt grønnkål og pottit til middag. Nam! I kveld blir det Game of Thrones! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. april 2015 #2339 Del Skrevet 21. april 2015 Det er så herlig med latter og smil! Her har det bare vært hint av latter og beskjedne smil, men jeg regner med at vi er like bak dere i løypa! Ooo, Game of Thrones! Må si at jeg er litt skuffet over serien i forhold til bøkene, men jeg har nok skyhøye forventninger.. Har du lest bøkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. april 2015 #2340 Del Skrevet 21. april 2015 Koselig når de smiler og ler!! Blir så glad av å høre på henne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå