Gå til innhold

"Kvinner skal være glad for at de har vagina"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner kan være utrolig kjedelige ja, men det kan mange menn også. Når jeg prøvde å prate om politikk med min forrige kjæreste gav ham meg bare et tomt, uforstående blikk. Han hadde ikke mye å føre i marken. Den fotballen han selv spilte, forstod han ikke mye av heller. Så hva skal en kvinne gjøre, når hun prøver å nærme seg menns interessefelt, og det viser seg at de er ganske så tomme i hodet? ;)

Anonymous poster hash: edc45...8a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trøffel

Det er her kvinner og menn er veldig forskjellige. Disse overfladiske tingene som uttrykker seg i vår seksualitet er ikke verdt mye for oss menn på et mellommenneskelig plan. Vi ser som regel etter noe mer meningsfylt og konkret i melloommennskelige relasjoner. Det er derfor menn gjerne har det vi kaller ekte venner, mens kvinner har en skokk venninner de egentlig ikke har mye til felles med utover det de har mellom beina som igjen resulterer i drama og intriger. Hva annet enn sex utøver kvinner i forholdet? Det er ikke for å hate på kvinner eller være nedlatende, men når menn som pilgår ytrer noe de fleste menn har tenkt både en og to ganger, så er det fryktelig irriterende at det ikke blir tatt seriøst og avfeid som bitterhet. Nei, det er en tydelig sannhet i det, og at dere ikke er villige til å se litt på akkurat det er enda en grunn til at det er vaginaen som gjør dere til å leve med.

Du burde flytte til et land med ekstrem islamisme, for eksempel Afghanistan. Der har de samme kvinnesyn som det du har. Konevoldtekt er legalisert, kvinner får ikke studere med mindre mannen gir dem lov, og om mannen dør så fratas kona alt hun eier. Bare les her, det må da være et mekka for deg som hater kvinner?

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/afghanistan/afghanistan-verste-land-for-kvinner/a/598316/

Bare reis, vi kommer ikke til å savne deg ;)

PS: evt så kan du jo ta en tidsmaskin og reise 200-250 år tilbake i tid, da får du noenlunde samme resultat.

Endret av Trøffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: evt så kan du jo ta en tidsmaskin og reise 200-250 år tilbake i tid, da får du noenlunde samme resultat.

Hvis man nøyer seg med å bare reise en 50 år tilbake i tid så kan man dra ned på sørlandet. Der har de menighetssamfunn med ikke fullt så strenge regler som for 250 år siden, men i alle fall litt mer gynofobiske enn vi har ellers i samfunnet.

Anonymous poster hash: bfca6...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde flytte til et land med ekstrem islamisme, for eksempel Afghanistan. Der har de samme kvinnesyn som det du har. Konevoldtekt er legalisert, kvinner får ikke studere med mindre mannen gir dem lov, og om mannen dør så fratas kona alt hun eier. Bare les her, det må da være et mekka for deg som hater kvinner?

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/afghanistan/afghanistan-verste-land-for-kvinner/a/598316/

Bare reis, vi kommer ikke til å savne deg ;)

PS: evt så kan du jo ta en tidsmaskin og reise 200-250 år tilbake i tid, da får du noenlunde samme resultat.

Hva har islamisme med å ikke finne kvinner spesielt interessante utover det seksuelle? Jeg hater ikke kvinner. For øvrig har det du skisserer aldri funnet sted i vesten, verken for 100 eller 2000 år siden. Kvinner har aldri vært undertrykt i Europa, de har vært forsørget og beskyttet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av argumentene her i tråden er historieløse, kortenkte og nærsynte.

Anonymous poster hash: edc45...8a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=liLU2tEz7KY



Anonymous poster hash: bc9e9...3d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøffel

Hva har islamisme med å ikke finne kvinner spesielt interessante utover det seksuelle? Jeg hater ikke kvinner. For øvrig har det du skisserer aldri funnet sted i vesten, verken for 100 eller 2000 år siden. Kvinner har aldri vært undertrykt i Europa, de har vært forsørget og beskyttet.

I ekstreme islamistiske kulturer så får ikke kvinner tillatelse til annet enn å bære frem barn, lage mat og vaske hus. De må få tillatelse av mannen til å ta høyere utdannelse, lederposisjoner i samfunnet er bare å glemme. Forsørget og beskyttet? Nei, de holdes nede med nebb og klør.

1 av 3 europeiske kvinner er eller har vært utsatt for vold eller misbruk, hvor forsørgende og beskyttende oppleves det?

http://www.dagbladet.no/2014/03/05/nyheter/utenriks/eu/vold/32146911/

Hvordan kan du si at du ikke hater kvinner, når det eneste som gjør at du orker å omgås med dem er vaginaene som du kan få personlig glede ut av? Skjønner du virkelig ikke hvor ensporet og uempatisk du fremstår? Fikk du ingen omsorg i oppveksten, hva med nestekjærlighet og å respektere kvinner som f eks din mor, din bestemor, søstre og så videre?

Dersom alle kvinner i ditt liv er så forferdelige så bør du skifte miljø for å finne kvinner som tiltaler deg. Om du foretrekker reflekterte samtaler og høy faglig kompetanse så er det ikke verre enn å ta en mastergrad og oppsøke intellektuelle miljøer, både i fritiden og når du jobber. Det her er et forum som de fleste kvinner ser på som avslapning og avkopling av hjernen mellom livets mange plikter.

Endret av Trøffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har islamisme med å ikke finne kvinner spesielt interessante utover det seksuelle? Jeg hater ikke kvinner. For øvrig har det du skisserer aldri funnet sted i vesten, verken for 100 eller 2000 år siden. Kvinner har aldri vært undertrykt i Europa, de har vært forsørget og beskyttet.

Mener du også at kyr og andre nyttedyr ikke er utnyttet og undertrykt, men bare forsørget og beskyttet? Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ekstreme islamistiske kulturer så får ikke kvinner tillatelse til annet enn å bære frem barn, lage mat og vaske hus. De må få tillatelse av mannen til å ta høyere utdannelse, lederposisjoner i samfunnet er bare å glemme. Forsørget og beskyttet? Nei, de holdes nede med nebb og klør.

1 av 3 europeiske kvinner er eller har vært utsatt for vold eller misbruk, hvor forsørgende og beskyttende oppleves det?

http://www.dagbladet.no/2014/03/05/nyheter/utenriks/eu/vold/32146911/

Hvordan kan du si at du ikke hater kvinner, når det eneste som gjør at du orker å omgås med dem er vaginaene som du kan få personlig glede ut av? Skjønner du virkelig ikke hvor ensporet og uempatisk du fremstår? Fikk du ingen omsorg i oppveksten, hva med nestekjærlighet og å respektere kvinner som f eks din mor, din bestemor, søstre og så videre?

Dersom alle kvinner i ditt liv er så forferdelige så bør du skifte miljø for å finne kvinner som tiltaler deg. Om du foretrekker reflekterte samtaler og høy faglig kompetanse så er det ikke verre enn å ta en mastergrad og oppsøke intellektuelle miljøer, både i fritiden og når du jobber. Det her er et forum som de fleste kvinner ser på som avslapning og avkopling av hjernen mellom livets mange plikter.

Det du skriver om islamske kvinner er noe overdrevent, og uansett om det skulle vært sånn, så vil de fesste ektemenn gjort sitt for å gjøre kona si fornøyd. Det er ikke sånn at hun er noe mer eiendom for han enn han er for henne. Det er mye skam i det å ha en misfornøyd kone, også i ikke-vestlige kulturer. Uansett hevdet jeg at dette aldri har vært tilfelle i vesten, noe du prøvde å få det til å fremstå som for 200 år siden. Selvfølgelig har ikke en tredjedel av europeiske kvinner blitt voldtatt eller utsatt for overgrep. Har en av tre kvinner du kjenner blitt utsatt for det? Hvor skjer alle disse påståtte voldtektene som er så usannsynlig høyt i forhold til den virkeligheten vi alle lever i? Hater du vilt, bare fordi du ikke har t annet forhold til de enn som mat? Hater du bilmekanikere bare fordi du kun oppsøker dem når bilen din er gåen? Jeg skjønner ikke hvorfor du må definere meg som fiendtlig bare fordi jeg har en mer distansert holdning til det å assosiere meg med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du også at kyr og andre nyttedyr ikke er utnyttet og undertrykt, men bare forsørget og beskyttet?

Hvis et er noen som blir sett på som kyhr og nyttedyr i menneskelig forstand, så er det menn, som faktisk måtte dø for fedrelandet og jobbe seg i hjel for å forsørge kone og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du på linje med Strindbergs syn på kvinne- og mannsrollen Teeden. Kvinnene koste seg i hjemmets lune favn, mens mannen måtte slite og dø.

Anonymous poster hash: edc45...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du på linje med Strindbergs syn på kvinne- og mannsrollen Teeden. Kvinnene koste seg i hjemmets lune favn, mens mannen måtte slite og dø.

Anonymous poster hash: edc45...8a5

Nei, jeg sa ikke at kvinner nødvendigvis hadde det som

plommen i egget, men de hadde det ikke noe verre eller færre muligheter enn mennene sine. Begge kjønn har hatt byrden av kjønnsroller og menns rolle har ikke vært noe bedre eller enklere enn kvinners.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss Teeden. Da er du jo usedvanlig nyansert til å være KG mann, når det gjelder kjønnsrollediskusjoner ;)

Anonymous poster hash: edc45...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn skal være glad kvinner har en vagina. Ellers ville de ikke eksistert i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 763a3...cff

Da hadde heller ikke kvinner eksistert.

Anonymous poster hash: 1d7bd...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt at nettopp Paradise-Petter skulle nevne dette siden han faktisk er en f....



Anonymous poster hash: 8d3b1...cb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lykke til i kvinneland. I mellomtiden kan vi menn leve med all teknologi som menn har stått bak...

Si ifra når dere vil ha hjelp til noe, så skal vi komme, tekke nei også se på underholdningen mens vi ler oss skakke.

Anonymous poster hash: bc9e9...3d7

Åh, jeg elsker sånne som deg, som rett og slett skriiiker etter kunnskap. Uten kvinnen hadde du hverken hatt vindusviskere, sirkelsag, elektrisk varmtvannstank, skuddsikre vester, oppvaskmaskin, feiebiler, kryptering, programmering uten binærkode, for ikke å snakke om objektorientert programmering, ethernet og masse mer. You're welcome :)

Anonymous poster hash: 85799...4a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver om islamske kvinner er noe overdrevent, og uansett om det skulle vært sånn, så vil de fesste ektemenn gjort sitt for å gjøre kona si fornøyd. Det er ikke sånn at hun er noe mer eiendom for han enn han er for henne. Det er mye skam i det å ha en misfornøyd kone, også i ikke-vestlige kulturer. Uansett hevdet jeg at dette aldri har vært tilfelle i vesten, noe du prøvde å få det til å fremstå som for 200 år siden. Selvfølgelig har ikke en tredjedel av europeiske kvinner blitt voldtatt eller utsatt for overgrep. Har en av tre kvinner du kjenner blitt utsatt for det? Hvor skjer alle disse påståtte voldtektene som er så usannsynlig høyt i forhold til den virkeligheten vi alle lever i? Hater du vilt, bare fordi du ikke har t annet forhold til de enn som mat? Hater du bilmekanikere bare fordi du kun oppsøker dem når bilen din er gåen? Jeg skjønner ikke hvorfor du må definere meg som fiendtlig bare fordi jeg har en mer distansert holdning til det å assosiere meg med kvinner.

Det er allmen kunnskap, bare å google det. Og hun snakker om ekstrem islamisme, ikke generelt.

Anonymous poster hash: 248eb...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gammelt ordtak sier at hvis du skal ha noe gjort skal du be en kvinne om å gjøre det.

Men hvis du skal ha det gjort skikkelig skal du be en mann om å gjøre det. :sarkasme:;)



Anonymous poster hash: bfca6...6ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...