Gå til innhold

Alltid vondt i magen på trøtte morninger


snus1234

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skriver her fordi jeg lurer på om det er flere som har det slik, og som kanskje visste hva det var...

Uansett hvor lenge jeg sover på natten er jeg nesten alltid trøtt hvis jeg må stå opp tidlig, som de aller fleste. Greia er at hver eneste morgen jeg er trøtt så får jeg så vondt i magen! Noen ganger er det nedi magen, andre ganger litt lenger opp.

Når jeg ikke er trøtt får jeg ikke vondt i magen. Hva kan dette komme av? Er utrolig lei av å alltid ha "vonde" morninger. Hvorfor får jeg vondt i magen BARE når jeg er trøtt?

Det skal sies at jeg sliter med angst og får lett vondt i magen hvis jeg gruer meg til noe eller er nervøs. Men ikke hvis jeg ikke er trøtt... syns det er fryktelig rart...

Flere?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nok bare psyken din



Anonymous poster hash: dca8c...332
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være stress. Det var hvertfall førstetanken min.

Jeg sliter også med vondt i magen, og det er alltid om natten. Våkner med vanvittige magesmerter. Og dette bare når jeg har spist kveldsmat. Har vært hos legen og har ikke fått noe svar på hva det er, så regner med at det er angst og stress (noe som jeg sliter med daglig pågrunn av spiseforstyrrelser).

Så det er antageligvis noe som plager deg. Rart hva psyken kan gjøre med kroppen!

Men du kan jo dra til legen og forhøre deg? Skader jo ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stressmage. Har slitt med det samme hele livet, så lenge jeg kan huske hvertfall. Diaré og marsvinet hvis jeg må opp veldig tidlig. F.eks hvis jeg skal ut og fly tidlig.. må sette av tid til å gå på do to-tre ganger når jeg skrur på vekkerklokken...

Anonymous poster hash: db858...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diaré og marsvinet? Haha spesielt...

Frekking :P

Lurer på det samme da!

Hva kan marsvin være.?

Wtf luzzm :gravid:

:vetikke::vetikke::vetikke::vetikke::vetikke:

Anonymous poster hash: bb2ef...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg våkner om morningen etter en natt med lite søvn føler jeg mes skikkelig uvel, ikke vondt i magen, men har en tendens til å føle meg kvalm. Men dette gjelder ikke for hver gang jeg er trøtt da, men jeg har noe lignende som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...