Gå til innhold

Lukter søtt nedentil, hva kan det være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste par månedene har det luktet då søtt nedentil, nesten som honning :sjenert: er ikke vond lukt altså, bare anderledes, og det skal jo ikke lukte sånn. Noen som vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: 6a34d...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du spist mye ananas? Drukket mye te med honning?

Diverse matvarer kan sette smak og lukt på både underliv og urin, honning har den effekten om du spiser rundt fire spiseskjeer hver dag.

Ananas, enten frukten eller ren juice, får også underlivet til å lukte søtlig, persille fjerner sur lukt, chili og hvitløk får deg til å lukte mer eksotisk.

Noen får sterkere effekt enn andre, andre igjen får ingen effekt, så tenk over hva du har spist de siste par månedene, og om du evt har fått dilla på noe søtlig frukt eller lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan for eksempel ikke spise HonniKorn for da lukter jeg det i mange dager etterpå...!

Anonymous poster hash: e727d...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan for eksempel ikke spise HonniKorn for da lukter jeg det i mange dager etterpå...!

Anonymous poster hash: e727d...9db

Haha, ja XD

*barndomsminner*

Penicillin også er en sånn kosekoselukt. :fnise:

Og for ikke å snakke om asparges! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe honnikorn er en slager ja!

Men dette er ikke det samme dessverre.

Har ikke spist honning, ananas eller asparges.

Anonymous poster hash: 6a34d...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt dilla på appelsin, kan det være det? Spiser en appelsin ca annenhver dag.

Men når det lukter søtt, er det altså ikke noe galt? Mest det jeg er redd for. At det er en infeksjon eller noe.

Anonymous poster hash: 6a34d...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appelsin kan godt være synderen. De fleste sitrusfrukter setter preg på urin og skjedesekret.

Infeksjon ville jeg ikke vært redd for, da det heller pleier å lukte oversyrlig, stramt og/eller fishy.

Selv soppinfeksjon lukter surt, selv om de er mye "søtere" i lukten enn en skikkelig underlivsinfeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahah! Honnikorn <3 Husker eksen kommenterte at det lukta honnikorn etterpå :fnise:

Tror ikke du har noen infeksjon, med mindre du har noe kløe/svie eller mer utflod? Lukten kan komme av mye rart, men som regel forsvinner det etter litt tid :) Prøv å la være å spise appelsiner noen dager og se om det blir bedre? Eller så kan du dra til legen evt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Søtlig lukt på urinen kan være symptom på diabetes.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...