Gå til innhold

Litt redd nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg glemte en pille i den siste uke på brettet, hadde sex og oppdaget dagen etterpå når jeg skulle ta pilla at den forrige var glemt. Var naiv og tenkte at det gjør ikke noe. Når mensen ikke kom ca en uke etterpå så ventet jeg et par dager ekstra og testet. Negativ. Var lettet og tenkte ikke mer på det. Noen uker senere våknet jeg opp kjempe kvalm, svimmel og hadde lite energi. Jeg fornektet det men et par dager senere med de samme symptomer så passet ikke bh'en om morgenen, brystene hadde vokst veldig. Da kjøpte jeg en test og den var positiv. Dro rett på apoteket og kjøpte to tester til, positive de og. Da var det ca 6 uker siden siste mens som jeg hadde hatt.

Så mulig å bli gravid av å glemme en pille og ikke bli gravid akkurat to uker før mensen, p-piller tuller med syklusen.

Tatt en ny test?

Anonymous poster hash: 278ac...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være gravid utenfor livmoren og derfor ha manglende mens og smerter.

Er dette jeg er skikkelig redd for, heller baby enn indre blødninger!

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte en pille i den siste uke på brettet, hadde sex og oppdaget dagen etterpå når jeg skulle ta pilla at den forrige var glemt. Var naiv og tenkte at det gjør ikke noe. Når mensen ikke kom ca en uke etterpå så ventet jeg et par dager ekstra og testet. Negativ. Var lettet og tenkte ikke mer på det. Noen uker senere våknet jeg opp kjempe kvalm, svimmel og hadde lite energi. Jeg fornektet det men et par dager senere med de samme symptomer så passet ikke bh'en om morgenen, brystene hadde vokst veldig. Da kjøpte jeg en test og den var positiv. Dro rett på apoteket og kjøpte to tester til, positive de og. Da var det ca 6 uker siden siste mens som jeg hadde hatt.

Så mulig å bli gravid av å glemme en pille og ikke bli gravid akkurat to uker før mensen, p-piller tuller med syklusen.

Tatt en ny test?

Anonymous poster hash: 278ac...b9b

Ja, der kan du se. Ble ganske lettet av testen på torsdag, spesielt siden den skal oppdage før mens, men merker noe er på gang her, så er den negativ i dag også frykter jeg svangerskap utenfor livmor. Skal ta en ny i dag, og blodprøve hos legen neste uke :)

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten er å kjøper ny test nå, gruer meg så fælt :O hvordan gikk det med deg da, AB over her?

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen slo ut negativ, men bare de to siste dagene har brystene blitt større og jeg kjenner tydelig at noe er på gang. Skjønner ikke hva som skjer :( hvordan kan jeg vite om det er utenfor livmoren, må jeg bare gå og vente på at noe skal skje, det høres så skremmende ut.

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen slo ut negativ, men bare de to siste dagene har brystene blitt større og jeg kjenner tydelig at noe er på gang. Skjønner ikke hva som skjer :( hvordan kan jeg vite om det er utenfor livmoren, må jeg bare gå og vente på at noe skal skje, det høres så skremmende ut.

Anonymous poster hash: 84796...48a

Bestill en time hos fastlegen. De har akutt timer så du skal ikke vente lenge. Der kan man se med ul og andre prøver om det er noe eller ikke. Ingen vits å gå rundt og bekymre deg.

Anonymous poster hash: 57707...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...