Gå til innhold

Hoppe over mensen for første gang med nye p-piller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte p-pillemerke når jeg er ferdig med dette brettet, som jeg er ferdig med førstkommende lørdag. Men onsdag neste uke har jeg time hos gynekolog, og hadde derfor tenkt å hoppe over mensen for å slippe å ha den verste blødningsdagen mens jeg er der... Men vil det blir tull hvis jeg bare begynner rett på nytt brett på det nye merket, tro? Eller bør jeg ta et brett til på det gamle merket?

Skal bytte fra Mercilon til Microgynon.



Anonymous poster hash: 21d7d...632
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da jeg bytta fra Mercilon til Loette for ca 1 mnd siden begynte jeg rett på første brettet med Loette etter siste brettet med Mercilon. jeg har ikke fått en eneste mellomblødning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg bytta fra Mercilon til Loette for ca 1 mnd siden begynte jeg rett på første brettet med Loette etter siste brettet med Mercilon. jeg har ikke fått en eneste mellomblødning..

Høres bra ut! Får prøve det. Har lyst til å begynne på det nye merket med en gang, og vil virkelig ikke ha mensen når jeg skal til gynekologen :P

Anonymous poster hash: 21d7d...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville enten bare begynt på nytt brett (altså byttet p-piller uten mens), eller flyttet timen hos gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...