Dollface Skrevet 21. juli 2004 #141 Del Skrevet 21. juli 2004 Lørdag ja ! Det blir bra, sweet & sour er dagens meny, enten du liker det eller ikke Glemte å spørre hva du tenkte å gjøre hvisomattedersomdenplanenduhaddeikkefunker...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 #142 Del Skrevet 21. juli 2004 Hvordan går det, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 22. juli 2004 #143 Del Skrevet 22. juli 2004 Hvordan går det, vennen? Jo, takk: / = ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 22. juli 2004 #144 Del Skrevet 22. juli 2004 Lørdag ja ! Det blir bra, sweet & sour er dagens meny, enten du liker det eller ikke Glemte å spørre hva du tenkte å gjøre hvisomattedersomdenplanenduhaddeikkefunker...... Sweet & sour er flotters, snuppenellik. Takk, forresten.... Glad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 23. juli 2004 #145 Del Skrevet 23. juli 2004 Såda ! Ser du, det var ikke så ille som man kanskje trodde. Rolig nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 23. juli 2004 #146 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja jeg hører du sier det, selv om du ikke har smakt det før Jo. Bare hyggelig. Jeg har tross alt tråkka i et par salater noen ganger jeg også, så derfor kan jeg uttale meg slik som jeg gjør om hva som er lurt og kanskje ikke så lurt... Her har det regna i natt. Vi har hatt besøk av 5 brekende ulldotter og har det skikkelig gøy på landet ! Egentlig tenkte jeg å kjeppjage en viss en ned til den sommerjobben h*n er så glad i (not), men det innebærer at også visse andre må ut i møkkværet, så jeg veit ikke helt jeg Foressten vurderer jeg å endre nick. Til mellomnavnet mitt baklengs... Hva syns du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 23. juli 2004 #147 Del Skrevet 23. juli 2004 Jo. Bare hyggelig. Jeg har tross alt tråkka i et par salater noen ganger jeg også' date=' så derfor kan jeg uttale meg slik som jeg gjør om hva som er lurt og kanskje ikke så lurt...[/quote'] Vel, ja. Jeg har jo også gjort det, for ikke så lenge siden - tingen er jo det at folk er så forskjellige at man ikke kan bruke samme oppskrift på alle - dermed kan det jeg har "lært" fra sist gang, bli helt feil å gå ut i fra nå. Bah. Vel, jeg har ingen god følelse på dette i det hele tatt, men jeg får bare virkelig ta det som det kommer. :-? Synes jeg ser dere, begge to - levende bilde i hodet mitt, gitt. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 23. juli 2004 #148 Del Skrevet 23. juli 2004 Du er ikke sikkert det er så håpløst som du tror. Det finner du ut snart. Ha litt is i magen... Det blei ingen tur til noen sommerjobb nei...hehe. Har vi gjort noe fornuftig i dag ? Nei. Angrer vi på det ? Nei Har vi dårlig samvittighet for å ikke ha dratt ungen ut i søla ? Ja! Krymper vi oss med tanke på alle sukkerbitene i den 1,5 literen med Cola ungen har drikki det siste døgnet ? Oh yes. Er vi en dårlig barnevakt (rettelse:ungdomsvakt!)som har latt ungen se på tv hele forbanna dagen, og kvelden i mangel av fantasi til å finne på noe annet ? Jadda, det også ! Får mora hans greie på det ? Noooooope ! Hun tilgir meg nok siden jeg har vært så snill med hennes firbeinte. Jeg har også vært veldig snill med hennes tobeinte, jeg har bare ikke tvinga han til å gjøre noe han ikke har hatt lyst til. Prøver vi å ignorere den dårlige samvittigheten så godt vi kan ? I aller høyeste grad ! I morra skal tassen ut (tassen ja, han er jo "bare 180-og-noe høy") om jeg så skal løpe etter han med den enorme vaktbikkja i hælene. Bare været er på min side i morgen, så blir det andre boller. (Jah, jeg styres av været....en uvane det der.) Foressten: Jeg & ungen venter veldig på deg og bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #149 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 1. oktober 2004 #150 Del Skrevet 1. oktober 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå