Gå til innhold

Svigermor misliker at jeg går med nattkjole.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er nattkjolen som er problemet, det er nok heller de g(igantiske) puppene dine ;) du må respektere at andre ikke er like komfortable med løse pupper o.l.

Satt selv maten i vrangstrupa når svigermor kom til frokost uten BH. Det er faktisk sinnsykt kleint.

LØSNING: ta på deg BH

Anonymous poster hash: af434...b65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er gjest hos svigerforeldrene kler man på seg før man valser rundt i huset

Nåja, det kommer faktisk helt an på det da!

Hos mine svigerforeldre er de veldig lite høytidelige! Svigerfar går gjerne gjennom stua i bokseren om morgenen, og svigermor kan fint ha på seg nattkjole utenfor sitt eget soverom. Det gjør meg ingen verdens ting, det får meg egentlig bare til å føle meg avslappet og mer velkommen.

Poenget er vel heller an man burde se an situasjonen og hvordan stemningen for natttøy er hos dem man besøker. Dersom ingen andre i familien går rundt i nattøy er det unaturlig at du gjør det.

Jeg så du skrev at svigemor selv gikk i nattkjole? Ja, da synes jeg hun virker litt hyklersk, men det er vel ikke stort å gjøre med. :P

At du har store pupper synes jeg egentlig ikke har noe med saken å gjøre. Personlig er jeg ikke så glad i synet av brystvorter gjennom klesplagg, men det gjelder jaggu jenter med A-cup også! Det er ikke alle små pupper som er så innmari fine heller, skal jeg si deg! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor misliker du at folk går i pysjen? Jeg har gått rundt i pysjen i hele dag sjæl, ikke vært ut døra en gang så hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: 74394...ffc

Jeg liker å møte dagen velstelt selv om jeg ikke skal noe annet enn å daffe hjemme, går jeg for lenge i pysj føler jeg ikke dagen kommer skikkelig i gang og blir i litt dårlig humør. Kan godt sette på kaffe og sånn før jeg steller meg og om jeg dusjer på kvelden sitter jeg gjerne litt i pysj i stua. Ser jeg har formulert meg litt dumt, at andre går i pysj døgnet rundt hjemme hos seg selv gjør meg ingenting, jeg liker bare ikke å gjøre det selv og om jeg er invitert på besøk så setter jeg pris på om verten har komt seg ut av nattøyet :)

Anonymous poster hash: 201a0...fd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare kle på deg om svigemor ikke liker det? Ta på deg en stor genser og en joggebukse så er det jo fremdeles behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er det virkelig noen som mener de ville fått problemer med apetitten fordi det sitter en kvinne med over snittet i bryst størrelse ved kjøkkenbordet? Hvordan er det mulig?



Anonymous poster hash: 32791...219
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er det virkelig noen som mener de ville fått problemer med apetitten fordi det sitter en kvinne med over snittet i bryst størrelse ved kjøkkenbordet? Hvordan er det mulig?

Anonymous poster hash: 32791...219

Kanskje det ser litt vulgært ut. Er jo ikke slik at dersom pupper er store er de automatisk delikate å se på..haha

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er veldig rart, fordi den nattkjolen hadde jo ikke utrigning engang. Syntes den var ganske anstendig jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er nok bare sjalu kanskje hun bare vil ha sex med deg



Anonymous poster hash: 88682...b0e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg følt meg utrolig teit hvis jeg hadde stilt til storfamiliefrokost i den nattkjolen (både med og uten bh, men særlig uten).

Jeg synes nesten det er mer interessant å vite hvorfor det er avgjørende viktig å få sprade rundt i den kjolen, fremfor f.eks en kosedress eller vanlige klær? Og hvorfor ikke ta på bh?



Anonymous poster hash: e14b4...f40
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er pysj så mye bedre en nattkjole?



Anonymous poster hash: ebbcf...1e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bruker nattkjole selv av denne typen, og hadde lett kunne gått med den hos svigers (rekker til midt på lårene, og beina er uansett under bordet når man spiser). Men når jeg leste at du har G-cup bryster endret jeg litt mening for din del. Det er MYE pupp til frokosten, og ville selv synes det var uanstendig om dama til min bror f.eks hadde gått sånn under familiefrokostene selv om jeg selv hadde hatt på meg min kjole (jeg er d-cup).

Anonymous poster hash: f1176...7fd

Størrelsen på puppene er vel ikke helt relevant ?

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende at din svigermor er misunnelig, HI.

Har du en pen figur:) ?

Er svaret ja, så må du regne med at hun føler seg dårlig ved siden av deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HomerS

Tro det eller ei jeg har en svigermor som misliker at jeg står opp og går ned på kjøkkenet om morgenen (eller andre steder). Kjolen er ikke spesielt fancy eller gjennomsiktig og jeg har truse under, men ikke BH.

I påsken skal alle være hos de i over en uke.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Er du en mann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan hende at din svigermor er misunnelig, HI.

Har du en pen figur:) ?

Er svaret ja, så må du regne med at hun føler seg dårlig ved siden av deg..

Tror ikke det, dessuten veier jeg 10kg for mye. Det handler nok mer om å ha kontroll.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Synes det er litt merkelig når svigermonster reagerer på at du går rundt i nattkjole, hvis hun gjør akkurat det samme selv. Personlig, skjønner jeg ikke at noen av dere orker det ubehagelige plagget der. Hadde nok heller kledd på meg jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det, dessuten veier jeg 10kg for mye. Det handler nok mer om å ha kontroll.

Anonymous poster hash: e4ffc...504

Det ser vel ikke spesielt ålreit ut da, og du skjønner det ikke selv. Vi har en venninne som er temmelig stor og som har tuslet rundt i nattkjole. Det var egentlig ikke noe hyggelig. Med bestevenninnen min kan vi godt drikke kaffe og småspise frokost i bare pysj eller lignende, og det hender vi selv tusler rundt i t-skjorte og truse, men det kommer ærlig talt an på hvem som gjør det.

At svigermoren din selv bruker samme plagg, er da ikke noe argument, heller ikke at du synes det er behagelig å spise først. Er du gjest hos andre, innretter du deg etter hvordan vertskapet vil ha det.

Anonymous poster hash: e87d8...ce4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så feite folk må kle på seg, mens tynne kan sitte halvnakne fordi de er deiligere å se på, skjønner.

Anonymous poster hash: 0a8fe...4b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så feite folk må kle på seg, mens tynne kan sitte halvnakne fordi de er deiligere å se på, skjønner.

Anonymous poster hash: 0a8fe...4b1

Nei, det er ikke derfor, det er rett og slett fordi det ikke er så mye kropp å forholde seg til.

Anonymous poster hash: e87d8...ce4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med henne. Hun skylder på store løse pupper og at det synes lett gjennom nattkjolen. Så jeg burde ha hørt på svarene jeg fikk. Hun bryr seg ikke om det personlig påstår hun, men mener det er ubehagelig for de andre.Tviler på hun har spurt de andre, men selvsagt vil jeg ikke lage noe bråk. Nå går jeg rett på badet og skifter så for de andre gå rundt i truser og t-skjorter.



Anonymous poster hash: e4ffc...504
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da vel bryster selv??

:D

Vet ikke helt hva som er verst å se på, når det kommer til unge og eldre bryster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...