AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #41 Skrevet 9. april 2014 Alt dette for å slippe å åpne skapdøren og sette Zaloen i skapet under vasken? Vi har ikke plass til å oppbevare noe under vasken, for der er varmvannstanken. Så ikke alle har kjøkken som er som ditt. Anonymous poster hash: e493f...179 4
hjertesukka Skrevet 9. april 2014 #42 Skrevet 9. april 2014 Har tømt den over på noe ala sånn som denne. Akkurat en sånn har jeg også. Syns de er så fine.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #43 Skrevet 9. april 2014 Alt dette for å slippe å åpne skapdøren og sette Zaloen i skapet under vasken? Hvorfor i helvete trykker du deg inn i tråden og er ekkel om du synes det er greit å ha Zalo på benken... Kan du ikke la trådstarter få lure på det om du vil. Du kommer alltid med tåplige kommentarer i tråder. Anonymous poster hash: 34244...61a 5
Gjest Mary Quant Skrevet 9. april 2014 #44 Skrevet 9. april 2014 Hvorfor i helvete trykker du deg inn i tråden og er ekkel om du synes det er greit å ha Zalo på benken... Kan du ikke la trådstarter få lure på det om du vil. Du kommer alltid med tåplige kommentarer i tråder. Anonymous poster hash: 34244...61a Så dumt at du er så feig at du ikke tør skrive slik innlogget. Det hadde jo vært interessant å lese tidligere tråder.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #45 Skrevet 9. april 2014 Franske blomster og gamle kurver... Shabby chic er harry og såååå ut, er bare alle rosabloggere i Norge som tviholder på den stilen! Er du dum eller bare later som? Kunne ikke falt meg inn i hva som er in og ut.Anonymous poster hash: 58bcc...f84
Gjest åffårno Skrevet 9. april 2014 #46 Skrevet 9. april 2014 Franske blomster og gamle kurver... Shabby chic er harry og såååå ut, er bare alle rosabloggere i Norge som tviholder på den stilen! Ja, det er viktig å følge sesongens trender når man skal vaske opp. Kun tapere har noe i ei kurv
Gjest Tris Skrevet 9. april 2014 #47 Skrevet 9. april 2014 Hurra for zalo og sunlight i originalflaske! (Jeg har hvitt kjøkken jeg også, men hater franske detaljer.........) 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #48 Skrevet 9. april 2014 Hurra for zalo og sunlight i originalflaske! (Jeg har hvitt kjøkken jeg også, men hater franske detaljer.........) Trenger ikke være franske detaljer, det liker ikke jeg heller. Jeg har det i en vanlig såpepumpe som jeg synes er fin. Anonymous poster hash: e493f...179
Gjest Chlorophyll Skrevet 9. april 2014 #49 Skrevet 9. april 2014 Jeg prøver å være flink til å sette den i skapet, men ofte blir den stående på benken. Er på jakt etter løsninger som er fine slik at den ser ok ut når den står på benken.Anonymous poster hash: 6cf87...ca5 HAHAHA! Alt det folk henger seg opp i. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #50 Skrevet 10. april 2014 Ja, det er viktig å følge sesongens trender når man skal vaske opp. Kun tapere har noe i ei kurv Taper kan du være selv, din arrogante F!Anonymous poster hash: 58bcc...f84 2
Gjest åffårno Skrevet 10. april 2014 #51 Skrevet 10. april 2014 Taper kan du være selv, din arrogante F!Anonymous poster hash: 58bcc...f84 Denne tråden er virkelig dagens, altså. Så mye psykotisk krangling over ei zaloflaske og et par kjøkkenkurver
Sen ve ben Skrevet 10. april 2014 #52 Skrevet 10. april 2014 Kvinneguiden forum + Canis = helt sant ! Tenke seg godt om før en poster noe her. Sier ikke mer....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå