Gå til innhold

Den stygge zaloflaska

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å være flink til å sette den i skapet, men ofte blir den stående på benken. Er på jakt etter løsninger som er fine slik at den ser ok ut når den står på benken.

Anonymous poster hash: 6cf87...ca5

Videoannonse
Annonse
Gjest pærecider
Skrevet

Hva med å kjøpe en boks/beholder som matcher kjøkkenet dit, som er høy nok til at du bare kan putte flaska oppi når den ikke er i bruk. Kan jo ha kosten og andre oppvaskting oppi der og, så har du dem lett tilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet

En vanlig såpepumpe som du liker.

Anonymous poster hash: e493f...179
Skrevet

Jeg bruker en sånn såpepumpe som er ment for håndsåpe (slik man har på badet). Lurt å velge en i god kvalitet, stål/metall i stedet for plastikk f.eks. Min er i steingods med stålpumpe. Mye lettere å trykke enn å helle fra zalo-flaska også.

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn klarte jeg å lese zero (som i cola zero) flaska.. Kunne ikke fatte hvorfor du absolutt måtte ha den på benken? :ler: Trøtt etter å ha jobbet natt. :-P

Men jeg har den bare i skapet under vasken på kjøkkenet, måtte bare prøve å gjøre det til en rutine å sette den tilbake dit. :-)

Anonymous poster hash: a4a07...e8d

• Liker 2
Skrevet

Nei syns du virkelig den er stygg?? Jeg syns den er så frisk å se på! Spesielt den grønne med gul kork. Og SunLight er enda finere. Kan ikke skjønne at noen gidder å tømme innholdet over på en annen beholder bare for å få et perfekt kjøkken..

• Liker 5
Skrevet

Har ikke noe med perfekt kjøkken å gjøre for meg. Men den tar mye plass. Såpedispenseren får plass innenfor kummen på benken hos meg og jeg har generelt liten benkplass. Omkretsen på zalo-flaska er rett og slett for stor.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har en treboks jeg har kjøpt på Ikea som jeg har sprayvaskemiddel, oppvaskmiddel, oppvaskkost osv i.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to helt vanlige såpedispenserer, en med zalo og en med håndsåpe.

Anonymous poster hash: 74b86...3cd

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to helt vanlige såpedispenserer, en med zalo og en med håndsåpe. Anonymous poster hash: 74b86...3cd

Og vi gjør det fordi det er lettere å bare trykke på dispenseren. Og perfekt kjøkken? Hoho, vårt kjøkken er stortsett bombet med oppvask og sånt.

Anonymous poster hash: 74b86...3cd

Skrevet

Jeg har oppvaskkost med hulrom for såpe.

Når hulrommet er tomt putter jeg kosten i oppvaskmaskinen, og fyller den opp når den er ren igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir så melankolsk av zalo, minner meg om da jeg var 10 år og skulle vaske opp :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir så melankolsk av zalo, minner meg om da jeg var 10 år og skulle vaske opp :fnise:

Har du ikke vasket opp siden du var ti år?

• Liker 3
Skrevet

Har du ikke vasket opp siden du var ti år?

Joda, men zaloen vekker gamle barndomsminner :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppvaskkost med hulrom for såpe.

Når hulrommet er tomt putter jeg kosten i oppvaskmaskinen, og fyller den opp når den er ren igjen.

Hørtes genialt ut :) Hvor finner man en slik oppvaskkost?

Anonymous poster hash: a3178...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...