Gå til innhold

Den stygge zaloflaska

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en oljedispenser fra Rosendahl til Zalo.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow, for et problem TS.

Anonymous poster hash: 8ca7b...63e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

DAGENS PROBLEM!!

Wow, for et problem TS.

Anonymous poster hash: 8ca7b...63e

Hun har faktisk fått noen tips her, så det betyr vel bare at det er flere som har tenkt over samme saken.

83139703.gif

Anonymous poster hash: e493f...179

• Liker 12
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hun har faktisk fått noen tips her, så det betyr vel bare at det er flere som har tenkt over samme saken.

83139703.gif

Anonymous poster hash: e493f...179

Urovekkende
  • Liker 2
Skrevet

Jeg fyller Zalo på en ganske vanlig, men kul glassflaske som jeg har stående på benken. Syns ikke de plastflaskene er fine. Og mitt kjøkken ser ut som en blanding av et lager og et 80tallskjøkken, så det har ikke noe med å være perfekt å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fyller Zalo på en ganske vanlig, men kul glassflaske som jeg har stående på benken. Syns ikke de plastflaskene er fine. Og mitt kjøkken ser ut som en blanding av et lager og et 80tallskjøkken, så det har ikke noe med å være perfekt å gjøre.

Haha, ja, vi har nok et av Norges styggeste kjøkken, men Zalo-flaska får allikevel ikke stå på benken, altså.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg har fint kjøkken, men zaloflaska får stå framme! ;)

• Liker 6
Skrevet

Har fyllt zalo på en slik Rosendahl oljeflaske.

Skrevet

Har tømt den over på noe ala sånn som denne. :)

Skrevet

Jeg har en lekker glasskrukke med pen glasskork på til zalo. Skal sikkert være alkohol i den eller noe, passer best i barskapet eller noe..hahahaa

Skrevet

Åhlens har en egen til oppvaskmiddel, vi har denne, og håndsåpebeholder i samme stil.

post-69485-53490_thumb.jpg

Skrevet

Så en eller annen strikkebok hvor det var oppskrift til en liten mariusgenser til zaloflasker :fnise:

• Liker 2
Gjest Mary Quant
Skrevet

Alt dette for å slippe å åpne skapdøren og sette Zaloen i skapet under vasken?

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en glassflaske det har vært olivenolje på, oppi der har jeg fylt zalo.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Kast Zalo og bruk denne, vasker bedre, lukter be og trengs ikke å settes bort da den er så fin.

Anonymous poster hash: 58bcc...f84

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer bilde.

Anonymous poster hash: 58bcc...f84

post-37809-0-22718800-1397024158_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Enig med hun over. Bare at jeg har en kurv i tillegg, så alt er samlet på et sted.

Ala denne.

post-74059-0-35919500-1397024930_thumb.j

Skrevet

Franske blomster og gamle kurver... Shabby chic er harry og såååå ut, er bare alle rosabloggere i Norge som tviholder på den stilen!

Skrevet

Zalo lukter jo industriavfall, det kan vel alle være enige om, men det var ikke tema for denne tråden. Jeg har vært flink og ikke nevnt det inntil nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...