Gå til innhold

1 av 3 uføretrygdede kjøper sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cant buy my love,

but trygd can by me love

cant buy my love,

got to get some trygd.

Her sitter jeg: Helt blakk. Uten trygd og uten hore.

Jeg savner egentlig trygd,

men hva gjør vel det. Jeg har jo kredittkort ;)

Og så er jeg så heldg å ha ei dame jeg er glad i.

Vi hakker på trygdemottakere, men samtidig holder vi arbeidslivsdøra stengt for å beskytte oss selv. Vi klager på at de kjøper horekos, men det faller oss ikke inn å be våre koner kose dem (jeg er iallfall altfor sjalu og egoistisk til det). Mange trygdemottakere er syke og har smerter, mens vi sitter og koser oss. Smertefritt, med god kaffe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er for "syke" til å jobbe. De klager over dårlige råd. Likevel har de penger nok til å kjøpe sex.

Hvordan vet du at de som klager over dårlig råd er de samme som kjøper sex?

Og kan man ikke ha sex hvis man er for syk til å jobbe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dem snylter nok også og kunne nok fint ha jobbet. Har man moral til å gå til horer, så har man også moral til å lure NAV, tror dere ikke?Anonymous poster hash: 03dc8...4de

Mange snylter ikke nei for da hadde NAV avslørt et langt høyere tall enn de gjør nå, når man er ufør har man heller ingen plikt til å jobbe og det er derfor ikke snylting

Anonymous poster hash: 5e998...670

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Du mener at alle som er på uføretrygd og kjøper sex, kan arbeide og at jeg, fordi jeg tydeligvis har en litt mer nyansert oppfatning enn deg, mener at ingen som mottar uføretrygd er i stand til å arbeide.

Alt er visst veldig enten/eller for deg?

For å si det som engelskmennene: You Sir, are a jerk!

En spesiell måte å si seg enig med meg i at det finnes mange uføre som er i stand til å jobbe, det skal du ha!

Anonymous poster hash: fd471...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et klart tegn på at de har for mye penger mellom hendene, det er ihvertfall helt sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje har det sammenheng med at de er "sosiale tapere" og finner det vanskelig å få seg ligg på andre måter for å få dekket disse behovene. En ettertraktet mann har sikkert ikke behov for å kjøpe sex på samme måte.



Anonymous poster hash: 286dc...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En spesiell måte å si seg enig med meg i at det finnes mange uføre som er i stand til å jobbe, det skal du ha!

Anonymous poster hash: fd471...1a8

Jeg har aldri nektet for at mange uføretrygdede er i stand til å jobbe, men du surrer forferdelig med konklusjoner her, noe som jeg påpekte ovenfor.

Du trakk den slutningen at når noen kjøper sex så er de istand til å jobbe; fordi de gjør noe ulovlig (kjøpe sex), som impliserer at de har en slett moral, som i neste omgang tilsier at de også snylter på trygda.

Du kunne like gjerne sagt at de som er uføretrygdet og bryter fartsgrensa, også snylter på trygda. Konklusjonen er nøyaktig like holdbar.

Goddag mann økseskaft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Ja nå fikk politikerne vann på mølla for å frata vanskeligstile i samfunnet deler av det lille de får. Dessuten er ikke undersøkelsen representativ i det hele tatt. Den er tatt i et lite område, og ikke i hele landet. Det er heller ikke tatt mange nok menn med i undersøkelsen til å kartlegge noe som helst.

Vi vet heller ikke hvor ofte mennene kjøper sex, eller hvordan de prioriterer. Noen bor kanskje hjemme hos mor (som selvfølgelig ikke aner noe som helst), og betaler ikke husleie? Idiotisk artikkel uansett, og sexkjøp er like galt uansett hvem som gjør det.

Endret av Chlorophyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest den første siden og erglad for at de mest vettuge innlegg får flest 'likes'. Ufattelig hvor triggerhappy og uopplyst mange her er!

Uføretrygdede er ofte dårlig utdannet. De er heller ikke spesielt populære på ekteskapsmarkedet. Så en blanding av ren pragmatisme og uvitenhet ligger nok i bunn her.

Og at artikkelen er fra 2008...samme året som møkkabladet skulle ha gått konk. Skjønner ikke at DB og VG klarer å overleve på skitkasting som dette. Nordmenn som flokk og folk bør være bedre enn dette.

Anonymous poster hash: 74a60...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke forundre meg om tallene blir enda høyre for menn som tjener over 900000 kr i året. Myten om den stakkarslige horekjøperen er høyst oppegående ser jeg.



Anonymous poster hash: 05c27...3d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal hjemmehjelpen fungere som prostituerte? Da kommer alle i hjemmetjenedten til å slutte i jobben for det vil ingen gå med på

Kan lyse ut noen ekstra stillinger som f. eks "hjemmehjelp med ekstra tjenester" med litt bedre betaling, så tipper jeg nok noen vil være interessert i det uten at det går utover de som allerede jobber i hjemmehjelptjenesten.

Anonymous poster hash: 5131a...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest den første siden og erglad for at de mest vettuge innlegg får flest 'likes'. Ufattelig hvor triggerhappy og uopplyst mange her er!

Uføretrygdede er ofte dårlig utdannet. De er heller ikke spesielt populære på ekteskapsmarkedet. Så en blanding av ren pragmatisme og uvitenhet ligger nok i bunn her.

Og at artikkelen er fra 2008...samme året som møkkabladet skulle ha gått konk. Skjønner ikke at DB og VG klarer å overleve på skitkasting som dette. Nordmenn som flokk og folk bør være bedre enn dette.

Anonymous poster hash: 74a60...c52

Nei vet du hva!

Det er mange uføre som både har høy intelligens og utdannelse!!!!

Disse diskusjonene er så ufattelig teite!

Hvor i all verden kommer det fra at 'alle' uføre er snyltere, er dumme, uten utdannelse, røyker rullings, går i grilldress og ser ut som et dass og er horekunder?? :huh:

Det finnes folk som blir for syke til å klare jobben sin, samme hvem de er!!!! :sinna:

Anonymous poster hash: 6d611...fe1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Det vitner også om at disse uføre glatt bryter loven, og da er det også grunn til å mistenke at de egentlig ikke har krav på uføretrygd.

Anonymous poster hash: fd471...1a8

Nå var det før det ble et forbud da.Kanskje greit å lese artikkelen ordentlig før man åpner munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er for "syke" til å jobbe. De klager over dårlige råd. Likevel har de penger nok til å kjøpe sex. Det vitner vel også om at utbetalingene neppe er så dårlige likevel. 2000 kroner for en halvtimes knull er tydeligvis noe staten skal finansiere....

For noen svin. Bare enda en grunn til å skjerpe kravene for å bli ufør enda mer.

http://www.dagbladet.no/2014/04/06/magasinet/sexhandel/reform/are_saastad/uforetrygdede/32654003/

Anonymous poster hash: 25e68...3bf

Jeg tenker at dette er skremmende lesning. Men tenker også at dette er svært skremmende lesning for de 2/3 av uføre menn som IKKE har kjøpt sex, men som etter dette vil møte enda flere fordommer enn det de allerede gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dette er skremmende lesning. Men tenker også at dette er svært skremmende lesning for de 2/3 av uføre menn som IKKE har kjøpt sex, men som etter dette vil møte enda flere fordommer enn det de allerede gjør.

Latterlig tankegang. Blir som følgende.

"Åh! Det viser seg at absolutt ingen sigøynere jobber unntatt en eneste! Tenk på de fordommene den ene personen urettmessig møter!

Anonymous poster hash: fd471...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet.no

Som helhet er det 13 % av alle menn.

Jeg tror dette har med moralen til disse uføretrygdede å gjøre. Mange av dem snylter nok også og kunne nok fint ha jobbet. Har man moral til å gå til horer, så har man også moral til å lure NAV, tror dere ikke? Kanskje dette forteller at uføre slett ikke har så dårlig råd, når de har penger til dette? Våre skattepenger går til prostituerte! Det er uhørt!

Anonymous poster hash: 03dc8...4de

Vel, ut fra diverse poster fra tidligere prostituerte her på forumet så er det ressursterke menn som jevnt over kjøper sex regelmessig. Uføretrygdede menn er ikke i kategorien ressursterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, ut fra diverse poster fra tidligere prostituerte her på forumet så er det ressursterke menn som jevnt over kjøper sex regelmessig. Uføretrygdede menn er ikke i kategorien ressursterk.

Uansett om det dreier seg om ressurssterke, eller ressurssvake, arbeidsføre eller uføre, er det straffbart det de holder på med når de kjøper sex. Det er viktig at politiet effektivt avslører disse mennene slik at de kan få slin rettmessige straff, og slik at en på sikt kommer horekunderiproblemet til livs.

Anonymous poster hash: a7c74...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det dreier seg om ressurssterke, eller ressurssvake, arbeidsføre eller uføre, er det straffbart det de holder på med når de kjøper sex. Det er viktig at politiet effektivt avslører disse mennene slik at de kan få slin rettmessige straff, og slik at en på sikt kommer horekunderiproblemet til livs.

Anonymous poster hash: a7c74...6d5

Sånn sett så synes jeg ikke det er verre at uføretrygdede menn kjøper sex, enn at finansfyrstene gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men antar at man mener uføretrygdede menn her? Anonymous poster hash: e1207...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...