Gå til innhold

Hvorfor skal tykke folk hele tiden stå frem naken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Skjønner ikke hva du bæljer etter, når anorektiske og undervektige kvinner pryder forsidene på alle andre magasiner til en hver tid ellers i året :klo: Mener du oppriktig talt at det er manko på forsider med slike mennesker..?

Dessuten prøver ikke "kakedeigene" på forsida av VG å oppnå å bli sett ned på bare fordi de har hengepupper og fett i kinnene - de prøver å vise at det nettopp er er minst like normalt som noe annet. Det at du reagerer på det viser jo bare hvor lite akseptert det er å vise frem slike "udelikate" sider av seg selv.

Nei, det har jeg ikke sett! Hvis jeg tar en titt på dameblader og magasiner, ser jeg normalvektige og slanke kvinner som viser seg frem. Ikke at det er noe bedre, men det er i allefall sunnere. Hvis du ærlig talt mener at de damene er undervektige, har du et noget forvridd syn på saken.

Jeg er ikke pro anorektisk, men hvorfor skal folk gævle og mase når tynne kvinner viser seg frem, og heie på og glorifisere fedme?

Nei, der er jeg uenig. De prøver ikke å vise at det er normalt, de ønsker oppmerksomhet, og at fedme skal BLI normalt. Ingen skal være redde for å gå ute i byen, selvom de er under- eller overvektige, men det skal ikke være noe flott å være syk. Det skal ikke aksepteres i den forstand at man ikke gjør noe med det dersom man er overvektig. Man blir faktisk syk av å være feit. En rekke helseproblemer, bla.a hjerte- og karsykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men per i dag så regnes det som flott å være syk. Bare i motsatt ende - de undervektige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hyller vitterlig ikke overvekt eller glorifiserer fedme selv om man viser frem en overvektig kropp. Gud hjelpe meg, så lei jeg er av den stråmannen i alle diskusjoner.



Anonymous poster hash: 0bfd4...220
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nei, det har jeg ikke sett! Hvis jeg tar en titt på dameblader og magasiner, ser jeg normalvektige og slanke kvinner som viser seg frem. Ikke at det er noe bedre, men det er i allefall sunnere. Hvis du ærlig talt mener at de damene er undervektige, har du et noget forvridd syn på saken.

Jeg er ikke pro anorektisk, men hvorfor skal folk gævle og mase når tynne kvinner viser seg frem, og heie på og glorifisere fedme?

Nei, der er jeg uenig. De prøver ikke å vise at det er normalt, de ønsker oppmerksomhet, og at fedme skal BLI normalt. Ingen skal være redde for å gå ute i byen, selvom de er under- eller overvektige, men det skal ikke være noe flott å være syk. Det skal ikke aksepteres i den forstand at man ikke gjør noe med det dersom man er overvektig. Man blir faktisk syk av å være feit. En rekke helseproblemer, bla.a hjerte- og karsykdommer.

Nåja. Den ølkassen du bar på da du ble oppmerksom på det synet som du plages så urimelig ved... den kassen gjør deg ikke sunnere den heller.

I himmelens navn, jeg synes kvinnen var aldeles nydelig! - du får mene nøyaktig hva du vil, men å få trusene i krøll fordi VG valgte å bruke akkurat det bildet på forsiden... det blir altså noe for dumt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig lei av å få andre menneskers rumper og pupper presset opp i ansiktet uavhengig av hvordan de ser ut. Det burde, som noen allerede har nevnt, være mulig å dra på matbutikken uten å få fremmede i Adams drakt med på kjøpet. Å kle av seg er den enkleste måten å få oppmerksomhet på. Å få oppmerksomhet for noe som faktisk krever noe av deg, er noe annet.



Anonymous poster hash: cb27b...8a9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I England mente noen at utstillingsdukkene i vinduene rundt var for "normale" fordi vekten til kvinner økte. Man mente at man burde innføre tynne utstillingsdukker igjen slik at vekten til kvinner gikk ned.

Det er faktisk ikke noe pent å se bælfeite kvinner med trange klær som er så fornøyde over kroppen sin. Jeg blir faktisk litt kvalm av det. Jeg selv har gått ned nesten 20 kg i vekt fordi jeg ville bli sunnere og friskere og ikke påføre et samfunn mine problemer senere. Det er tross alt kun meg selv det kommer an på.



Anonymous poster hash: a6a14...8c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye man kan bli kvalm av.

Jeg blir kvalm av folk som kjøper øl i kassevis på Rema. Og jeg kan ikke forstå at kontrollen med ølsalget kan være så dårlig at det selges øl til kunder som er så stupfulle at de trykker trynet opp i forsidene på tabloidavisene ved kassen.

Men jeg har aldri blitt kvalm av kroppsdeler, og jeg har aldri blitt kvalm av å se at det finnes kropper i mange forskjellige størrelser og fasonger.



Anonymous poster hash: c0b8e...6c1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker helst at ingen opptrer nakne i det offentlige, uavhengig av størrelse...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt latterlig så stor frykt for nakenhet det er blant enkelte.

Frykt har jeg ikke, bare foretrekker å se (de fleste) mennesker påkledd, i hvertfall at edle deler er tildekket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykt har jeg ikke, bare foretrekker å se (de fleste) mennesker påkledd, i hvertfall at edle deler er tildekket.

Og derfor reagerer du på å se en enkelt manns baller og penis blottet i vg eller hvor det var? Jeg syns bildet var vakkert naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bilde snakkes det om? Noen som har link?



Anonymous poster hash: 9d39b...dfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor reagerer du på å se en enkelt manns baller og penis blottet i vg eller hvor det var? Jeg syns bildet var vakkert naturlig.

Enhver sin smak, jeg synes ikke det var vakkert og har ingen interesse av å frivillig se på bildet, det betyr ikke at man har en frykt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enhver sin smak, jeg synes ikke det var vakkert og har ingen interesse av å frivillig se på bildet, det betyr ikke at man har en frykt for det.

Jeg tror jeg brukte 3 sekunder på å se på bildet, så lite reagerte jeg på det. Jeg ble mer opptatt av tatoveringene den ene kvinnen hadde, for å si det slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så forbanna lei av at alle er lettkledde og nakne OVERALT i media. Jeg må jo ufrivillig se på andre halvnakne damer hver dag. Får helt vondt i hodet av det.



Anonymous poster hash: 641a4...510
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi me er usannsynleg deilige.

Beklager, men nei det er vi IKKE

Anonymous poster hash: fcb0b...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det har jeg ikke sett! Hvis jeg tar en titt på dameblader og magasiner, ser jeg normalvektige og slanke kvinner som viser seg frem. Ikke at det er noe bedre, men det er i allefall sunnere. Hvis du ærlig talt mener at de damene er undervektige, har du et noget forvridd syn på saken.

Det er fremdeles ikke noe likhetstegn mellom å være slank og å være sunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Beklager, men nei det er vi IKKE

Anonymous poster hash: fcb0b...21b

Deg om det. Eg er deilig! Og syns andre "tjukke" er deilige :)

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå de tykke og rare få seg 15 min i rampelyset. De er vel ikke noe mindre pr-kåte enn slanke og pene folk?



Anonymous poster hash: 71724...051
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så DRIT lei av ALLE damer som kler seg nakne i media uansett om de er topptrente, gjennomsnittlige, har fin eller stygg gravidmage eller er feite.

Bare SLUTT med det!



Anonymous poster hash: 493d4...1b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...