Gå til innhold

Bh'er


Gjest Hel

Anbefalte innlegg

Er det meninga de skal være så inn i h****** ubehaglige? :evil:

Har hørt hvis de er det så bruker du feil strørrelse men jeg passer ikke en gang inn i en A cup og det finnes vel ikke strørrelser mindre enn det?

Har lett både høyt og lavt men finner aldri noen som passer bra og er behaglig. Noen som er i samme båt som meg og vet om noen steder jeg kan finne bh'er i veldig små strørrelser?

Hjelper også lite at det er stor forskjell på puppene mine og. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også!!

Jeg finner ALDRI behagelige bh'er som ser OK ut... :-(

Men jeg har størrelse 75C, så det burde vel egentlig

ikke være et problem..men det er det alså..

Er det bare meg, eller er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo AA noen steder.

Dra til en ordentlig undertøysforretning, og la de hjelpe deg med å finne riktig BH og BH-størrelse.

Kan være ganske dyre BH'er i undertøysforretninger da, men... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hm... Synes ikke det er noe pes med bh'er jeg. Mine er gode. Som regel kjøpt på h&m eller bestilt i H&M-katalogen... bruker 75b....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins AA og AAA - så det skal nok være mulig å finne noe som passer deg Rah.

Uansett bh'er skal ikke være ubehagelige, da er det et eller annet som ikke stemmer. Gå til en skikkelig undertøysforretning og få dem til å finne ut hvilken størrelse som er ideell for deg.

Kanskje trenger du mindre eller større omkrets - kanskje bh'ene du har ikke er riktig fasong til akkurat deg...? Mye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere går i en undertøysforetning og ber om hjelp, så finner de den størrelsen og modellene du trenger. Koster mer enn h&m men du har igjenn for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da sett bher f.eks på h&m og lindex i str 65aa og 70aa osv..?! Har en lillesøster som bruker disse str, så jeg vet at det finnes da jeg har kjøpt til henne i julegaver osv. Kan ihvertfall garantere at det finnes på Lindex, hva med Cubus? dette er selvfølgelig billig-butikker da..

Lindex har jo også Triumph, som en annen bruker nevner her.

Ellers ikke noe problem for meg å finne bher, bruker 75B, handler for det meste på h&m eller lindex..

Bor du i Oslo? sjekk ut "bondimondi" undertøysbutikken på oslo city!! kan hende de har noe til deg der også, også forskjellige og kjente merker (litt bedre kvalitet enn h&m++!)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...