Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forestiller meg at flesteparten av deltakerne i dette emnet utelukkende kler seg i ensfargede singleter, rette jeans og gensere i jordfarger.  :fnise:

Anonymous poster hash: 4ac41...dc0
  • Liker 10
Skrevet

Jeg forestiller meg at flesteparten av deltakerne i dette emnet utelukkende kler seg i ensfargede singleter, rette jeans og gensere i jordfarger.  :fnise:

Hvorfor det? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes gutter med skjegg og "hår-dusk" ser latterlige ut.

Anonymous poster hash: 9ee02...bfa

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? 

Når det titter fram en ny trend kommer det gjennomgående poster her 3-5 uker senere der dere HAAATER det. Og det er gjerne de samme som poster hver gang også. Det virker som at posterne ikke liker trender i det hele tatt, og heller vil holde seg "trendnøytrale", altså unngå mønster, spesielle farger/sesongfarger, utypisk tilbehør og plagg som kan vise tilhørighet til en stil/trend.

Det tidligere utsagnet var åpenbart satt litt på spissen, men det jeg forsøkte å få frem var at deltakerne i dette emnet kler seg FORBANNA KJEDELIG!!  :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Det tidligere utsagnet var åpenbart satt litt på spissen, men det jeg forsøkte å få frem var at deltakerne i dette emnet kler seg FORBANNA KJEDELIG!!  :fnise:

Det vet du ingenting om ;)

• Liker 4
Skrevet

Lei av bohem-stilen som alle plutselig skal få.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så rart dersom man ser på alle svarene sammenlagt. Det kan man imidlertid ikke gjøre. Brukerne her inne er ikke en homogen gruppe med samme oppfatninger. Det er ulike meninger her inne, og det er ikke slik at man avviser alle nye trender, farger, mønster, etc, og kun kler seg i nøytrale og kjedelige klær av den simple grunn at man er lei av noen gitte trender. Dette vitner ikke om særlig refleksjonsevne. For å minne deg på det er dette en tråd som utelukkende dreier seg om hva man er lei av (eller stygt, som mange også har postet). Du kan ikke vite noe om de enkelte brukernes klesstil ut ifra denne tråden utenom at de misliker en gitt trend. 

Anonymous poster hash: ecd36...7a2

• Liker 14
Skrevet

Når det titter fram en ny trend kommer det gjennomgående poster her 3-5 uker senere der dere HAAATER det. Og det er gjerne de samme som poster hver gang også. Det virker som at posterne ikke liker trender i det hele tatt, og heller vil holde seg "trendnøytrale", altså unngå mønster, spesielle farger/sesongfarger, utypisk tilbehør og plagg som kan vise tilhørighet til en stil/trend.

Slutt å tull da. Flesteparten om har postet i denne tråden er anonymebrukere, så du kan ikke vite at det bestandig er de samme som poster. Det er bare å sjekke lista over de som har postet i denne tråden her så det er lett å finne ut av. 

• Liker 2
Gjest Emera
Skrevet

Godt at det endelig har blitt sommer, for nå er jeg inderlig lei av alle michelinmann-boblejakkene som så mange går i. Unge, gamle, kvinner, menn... Alle.

AnonymBruker
Skrevet

For ikke å snakke med vaffeljakkene.

Anonymous poster hash: 40e7f...087
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Er det noen som er forbanne kjedelig, så er det de som springer til Zara, hm, etc straks det Kommer ny kolleksjon for å liksom være trendy.

Edit: dette er forresten ikke trendig egentlig. Når noe når kjedebutikkene/nordmenn flest, så er det sluttet å være trendig. Det er IN og populært, men ikke trendy.

At man ikke liker, for eksempel bohem, betyr ikke at man automatisk bare liker ensfargede klær og traust allværs jakke. Kanskje personen som skrev dette elsker punk-stil? Eller gother? Eller skikkelig high street New york fashion? Eller bor i japan og kjører manga?  

Og den som er lei michelingubbe jakker, kler seg i bohemstil? Eller sporty?

Å være lei av noe, betyr for meg at nå rekker det med folk i akkurat denne stilen som en haug med andre folk som har akkurat samme stil. Som skjegg og hårtofs. Vaffeljakkene, michelingubbe jakkene.

Jeg for min del er lei av at man har tatt elementer/hele stilen fra sub kulturer og gjort det til fashion.... *snurt*

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 1
Annonse
Skrevet

Trenden med å sjeldent vaske seg.

Hva??   Er DET blitt trendy?

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hva??   Er DET blitt trendy?

Vet ikke om det har blitt trendy, men en trend - som i tendens over tid.

AnonymBruker
Skrevet

Trenden med å sjeldent vaske seg.

Hvilke personer henger du med?

Anonymous poster hash: e8607...715

• Liker 4
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hvilke personer henger du med?

Folk som er renslige. Men man kan jo plukke opp en trend som ikke gjelder for sin nærmeste omgangskrets. Jeg skrev også at jeg er lei av rosa hår, men ingen av mine venner har rosa hår. Skjønner ikke logikken din.

AnonymBruker
Skrevet

Folk som er renslige. Men man kan jo plukke opp en trend som ikke gjelder for sin nærmeste omgangskrets. Jeg skrev også at jeg er lei av rosa hår, men ingen av mine venner har rosa hår. Skjønner ikke logikken din.

Aldri hørt om denne trenden. Hvor plukket du opp den fra?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...