Rapunz3l Skrevet 9. april 2014 #181 Skrevet 9. april 2014 Det har vel ikke vart lenge nok til at jeg er lei av det, men irriterer meg av trenden nå med å trykke sånne sportsdrakttall på alt! "Åååh, det var en nydelig blomstertopp! Perfekt!" *snu rundt* "d'oh, de har ødelagt den også med '86' trykt med fet kontrastskrift bak!!" Helt enig! Har ikke bare skjedd en gang heller
losingedge Skrevet 9. april 2014 #182 Skrevet 9. april 2014 Jeg tar heller en svensk-stil enn en "moderne Eminem" any day. Hva med å skaffe deg en litt mer moderne og voksen stil da?Anonymous poster hash: 8ec6f...837 Hva med å være litt unik og ikke høre konsant på hva media mener er "passende" ? Å bli voksen er overvurdert. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 9. april 2014 #183 Skrevet 9. april 2014 Herregud - mente da seriøst ikke når folk faktisk TRENER -men der et mange som går rundt i disse latterlige tightsene i butikken, på jobben, på handletur på kjøpesenter osv - og det syns jeg faktisk er harry. Og ikke minst undøvendig flashing av intime kroppsdeler for å si det mildt..jeg snakker ikke om de som faktisl trener. Jeg snakker om folk som sykler til jobb 1
Cessa74 Skrevet 9. april 2014 #184 Skrevet 9. april 2014 Men hvordan vet du om personen er på vei til trening eller ikke? Er ofte jeg drar innom butikken på vei hjem fra treningsenteret, og siden jeg bor 10 min gange fra senteret så skifter jeg og dusjer hjemme. Eller innimellom når jeg drar innom en klesbutikk etc. på kjøpesenteret der treningssenteret ligger før trening, ja, i ført tights (Og treningstopp under jakken). Eller enda verre :O Når jeg går gjennom kjøpesenteret for å komme til treningsenteret, også iført tights! Gud bedre, jeg er jo både super latterlig og harry, og flasher rundt med mine intime kroppsdeler. PS: Ble ikke støtt av kommentaren din, syntes det bare er litt gøy hvor mye folk skal legge seg opp i hva andre gjør/har på seg. Anonymous poster hash: 23beb...c5b Jeg driter egentlig ganske langt i hvorfor folk går rundt i treningstights - jeg synes den "trenden" er stygg. Jeg kunne aldri tenke meg å gå rundt i butikker, på foreldremøte, på cafe og på kino (og flere eksempler hvor jeg møter på dere tightsdamer - hvor damer ønsker å flashe sin sporty stil og rumpeballer) - men for all del -kjør på og vis frem det du har! For meg blir det som å gå rundt i en strømpebukse - utrolig stygt rett og slett.. Ferdig snakka. 9
Gjest BettyBoop Skrevet 9. april 2014 #185 Skrevet 9. april 2014 Men hvordan vet du om personen er på vei til trening eller ikke? Er ofte jeg drar innom butikken på vei hjem fra treningsenteret, og siden jeg bor 10 min gange fra senteret så skifter jeg og dusjer hjemme. Eller innimellom når jeg drar innom en klesbutikk etc. på kjøpesenteret der treningssenteret ligger før trening, ja, i ført tights (Og treningstopp under jakken). Eller enda verre :O Når jeg går gjennom kjøpesenteret for å komme til treningsenteret, også iført tights! Gud bedre, jeg er jo både super latterlig og harry, og flasher rundt med mine intime kroppsdeler. PS: Ble ikke støtt av kommentaren din, syntes det bare er litt gøy hvor mye folk skal legge seg opp i hva andre gjør/har på seg.Anonymous poster hash: 23beb...c5b når man jobber på samme sted og at man ser de går av sykkelen utenfor der så ser jeg jo hvor de var på vei.
Gjest Inggolf Skrevet 9. april 2014 #186 Skrevet 9. april 2014 Mariusmønster på absolutt alt!!! Enig, jeg som i utgangspunktet likte det, men det ble jo helt ødelagt når det ble laget vinkartong-klede, sengetøy, telys-holder, skjørt, shorts (herreguuuud, skjørtet og shorten er det STYGGESTE jeg har sett på evigheter!! ) osv.... 5
Version 2.0 Skrevet 9. april 2014 #187 Skrevet 9. april 2014 Converse sko. Alltid hata de, siden de kom. Hater de ennå. Kommer aldri til å anskaffe meg noe så groteskt. Overdreven skjerfbruk. "BI-student stil" og sånn posh-snobbe-jeg-eier-seilbåt-pappa-eier-hytte-med-jacuzzi-look. 1
Version 2.0 Skrevet 9. april 2014 #188 Skrevet 9. april 2014 Enig, jeg som i utgangspunktet likte det, men det ble jo helt ødelagt når det ble laget vinkartong-klede, sengetøy, telys-holder, skjørt, shorts (herreguuuud, skjørtet og shorten er det STYGGESTE jeg har sett på evigheter!! ) osv.... Må ikke glemme eggeglass, kaffekopper, servise, pannebånd og generelt alle klesplagg som finnes. 1
Nuttery Skrevet 9. april 2014 #189 Skrevet 9. april 2014 Dette er ikke klær, men... Åpen kjøkkenløsning. De åpne kjøkkenløsningene MÅ DA DØ UT SNART... 4
pinar Skrevet 9. april 2014 #190 Skrevet 9. april 2014 Dette er ikke klær, men... Åpen kjøkkenløsning. De åpne kjøkkenløsningene MÅ DA DØ UT SNART... Veldig enig! Kjøkkenet er jo det kosligste rommet i hele leiligehten.
losingedge Skrevet 10. april 2014 #191 Skrevet 10. april 2014 Converse sko. Alltid hata de, siden de kom. Hater de ennå. Kommer aldri til å anskaffe meg noe så groteskt. Overdreven skjerfbruk. "BI-student stil" og sånn posh-snobbe-jeg-eier-seilbåt-pappa-eier-hytte-med-jacuzzi-look. Det sistnevnte der er svenskestilen. Herremote nå til dags er vanvittig snobbete. 1
NoFuss Skrevet 10. april 2014 #192 Skrevet 10. april 2014 (endret) Må ikke glemme eggeglass, kaffekopper, servise, pannebånd og generelt alle klesplagg som finnes. Hund og eier med lik mariusgenser, slikkepotter osv. Endret 10. april 2014 av NoFuss 3
Gjest Tigress Skrevet 10. april 2014 #193 Skrevet 10. april 2014 Veldig enig! Kjøkkenet er jo det kosligste rommet i hele leiligehten. Nei, dette er komme for å bli. Folk vel ikkje open kjøkkenløysing fordi det er kult, dei vel det fordi dette får knøttsmå leiligheitar til å sjå mykje større ut, og det sel på framsyningane... Men eg skal aldri ha det, vi såg spesifikt etter lukka eller halvlukka løysing då vi kjøpte kåken vi bur i no, og eg er så heldig at eg kjem til å arve eit hus der plass ikkje er eit problem...
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #194 Skrevet 10. april 2014 Jeg driter egentlig ganske langt i hvorfor folk går rundt i treningstights - jeg synes den "trenden" er stygg. Jeg kunne aldri tenke meg å gå rundt i butikker, på foreldremøte, på cafe og på kino (og flere eksempler hvor jeg møter på dere tightsdamer - hvor damer ønsker å flashe sin sporty stil og rumpeballer) - men for all del -kjør på og vis frem det du har! For meg blir det som å gå rundt i en strømpebukse - utrolig stygt rett og slett.. Ferdig snakka. Ok, men du sa at du syntes det var greit når man skulle på trening? Eller mente du at det er overlevbart at folk bruker de til trening, men utenom er det skikkelig teit? Som jeg skrev, så bruker jeg tightsen min bare på trening, og på veien til og fra trening, siden jeg så og si bor rett ved og gidder virkelig ikke ha med skift for den lille veien. Men hvorfor skal du bli så utrolig sint over at noen viser frem det de har? En strømpebukse er forøvrig gjennomsiktig. men vi kan la det ligge nå ja.Anonymous poster hash: 23beb...c5b 3
Jolene Skrevet 10. april 2014 #196 Skrevet 10. april 2014 Converse sko. Alltid hata de, siden de kom. Hater de ennå. Kommer aldri til å anskaffe meg noe så groteskt. Overdreven skjerfbruk. "BI-student stil" og sånn posh-snobbe-jeg-eier-seilbåt-pappa-eier-hytte-med-jacuzzi-look. Så du er over 90 år altså? Sprekt å være så dreven på nettet da! Spøk til side så har de eksistert siden i hvertfall 1920-tallet 19
Gjest BettyBoop Skrevet 10. april 2014 #197 Skrevet 10. april 2014 Nei, dette er komme for å bli. Folk vel ikkje open kjøkkenløysing fordi det er kult, dei vel det fordi dette får knøttsmå leiligheitar til å sjå mykje større ut, og det sel på framsyningane... Men eg skal aldri ha det, vi såg spesifikt etter lukka eller halvlukka løysing då vi kjøpte kåken vi bur i no, og eg er så heldig at eg kjem til å arve eit hus der plass ikkje er eit problem...jeg elsker åpen kjøkkenløsning. Syns det ser finere ut.
Gjest BettyBoop Skrevet 10. april 2014 #198 Skrevet 10. april 2014 Så du er over 90 år altså? Sprekt å være så dreven på nettet da! Spøk til side så har de eksistert siden i hvertfall 1920-tallet å er det sant? 1
Kassiopeia Skrevet 10. april 2014 #199 Skrevet 10. april 2014 Enig i den som skrev Mariusmønster. Er jo et fint mønster, men det har blitt så masseprodusert og populært nå at jeg blir nesten dårlig hver gang jeg ser det. Det er jo OVERALT. Er også veldig lei av ugletrenden. Det er også overalt!! 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2014 #200 Skrevet 10. april 2014 Hund og eier med lik mariusgenser, slikkepotter osv. Eggeglass og servise??? Hva bruker du til eggene og maten da...? Anonymous poster hash: 895e9...01a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå