Severus Skrevet 20. oktober 2014 #1681 Del Skrevet 20. oktober 2014 Taco passer ikke til is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. oktober 2014 #1682 Del Skrevet 20. oktober 2014 Tjaa, is med smak av spisskummin må jo være... Eksotisk og spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 20. oktober 2014 #1683 Del Skrevet 20. oktober 2014 Enig med alle de andre: dette blir kanskje siste turen du har mulighet til å dra på før lillemann kommer, og du har fortjent det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. oktober 2014 #1684 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg stemmer også for hotellhelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. oktober 2014 #1685 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hotell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. oktober 2014 #1686 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hotell er tydeligvis enstemmig vedtatt av kg-kvinnene Håper du får litt mer avlastning, du er jo sykemeldt og det betyr jo ikke at du skal få mer å gjøre på hjemmebane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #1687 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jepp, ser ut til å være ganske enstemmig! I går var det ledersamling på R sin jobb, så da var jo ikke han hjemme før kl 20:30 på kvelden. Men han var veldig smiskete i hele går da, og han har sagt han skal finne på noe koselig denne uka, så får vi se da. Legetime kl 11 i dag. Gruer meg som alltid, for jeg føler jeg må "bevise" at jeg ikke er i form til å jobbe. I tillegg må jeg jo ta opp dette med hodepinen, så er litt spent på hva han sier. Etter legetimen må jeg vel innom jobb for å levere sykemelding, også skal jeg en snartur innom Hypermarkedet for å kjøpe inn litt Pierre Robert-ull til O som er på 40 % rabatt denne uken. Trenger et par gensre til og en til thigts tenker jeg. Det som irriterer meg er at det ikke er lett å få tak i ull-t-skjorte. Av og til er det jo hyggelig å bruke en bomullsgenser, siden han har noen som er veldig fine og som jeg gjerne skulle brukt mer, men det blir for varmt med ullgenser under og bomullsgenser over, også har jeg ikke lyst til å ta bomulls-tskjorte, for jeg vil jo ha ull innerst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. oktober 2014 #1688 Del Skrevet 21. oktober 2014 Vil det si at du er i byen ca nå? Kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #1689 Del Skrevet 21. oktober 2014 Vil det si at du er i byen ca nå? Kaffe? Jaaa jeg var i byeeeen! Typisk at jeg ikke sjekket KG! ___ Gikk fint hos legen, er sykemeldt en mnd. til. Da er jeg jo 27+3 når sykemeldingen går ut, så jeg regner egentlig ikke med at jeg kommer tilbake til jobb. Når det ikke går i andre trimester, hvordan skal det da gå i tredje? Uansett, har snakket litt med sjefen, og for å holde meg litt i arbeidslivet så kan jeg få kommet et par timer et par ganger i uka hvis jeg vil, og gå på topp. Da kan jeg styre med medisiner og gjøre andre sykepleier-oppgaver som ikke innebærer stell og sånt. Tror det kan være godt for meg. Men det finner vi mer ut av på fredag, for da skal vi ha sånn oppfølgingssamtale siden jeg har vært sykemeldt så lenge. Når denne sykemeldingen har gått ut, så har jeg jo vært sykemeldt i 10 uker. Det er visst sånt som skal sendes inn til NAV. Svippet innom CN for å kjøpe litt ull til O. Så det ble en genser fra Pierre Robert og ullsokker fra Janus. Liker de fra Janus, for de strammer ikke noen plass slik at blodsirkulasjonen holder seg opptimal. I dag skal vi på tur! Skal til en gapahuk, også skal vi grille til middag. Det tror jeg kan bli koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. oktober 2014 #1690 Del Skrevet 21. oktober 2014 Å gå på topp høres kjempefornuftig ut! Da holder du deg i kontakt med arbeidsplassen og får bidratt litt. Jeg tror det er sunt for alle å føle at man bidrar med "noe". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. oktober 2014 #1691 Del Skrevet 21. oktober 2014 https://www.devold.com/outdoor-no/nettbutikk/barn/overdel/breeze-kid-t-shirt/565-g/5-c/562/3623/ Voila 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. oktober 2014 #1692 Del Skrevet 21. oktober 2014 Støtter opp under de andre som sier hotellhelg i Trondheim Kos dere masse på tur i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #1693 Del Skrevet 21. oktober 2014 Å gå på topp høres kjempefornuftig ut! Da holder du deg i kontakt med arbeidsplassen og får bidratt litt. Jeg tror det er sunt for alle å føle at man bidrar med "noe". Det er det nok. Jeg "takler" veldig fint å gå hjemme, vet noen går på veggen etter få dager, men selv så trives jeg med det. I alle fall når jeg er så sliten om dagene. Tror nok søvnkvaliteten min er elendig. ____ Har bare en båt igjen, på min klementin nr to, spist på rappen...Og tenker på at jeg har sååå lyyyyst på en til!!! Det er da jeg innser at jeg har fått en ny gravid-craving.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. oktober 2014 #1694 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg spiste 15-20 på rappen i fjor. Null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. oktober 2014 #1695 Del Skrevet 21. oktober 2014 15-20 klementiner? Stakkars magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 21. oktober 2014 #1696 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg vurderte å kjøpe i dag, men konkluderte med at de ikke er så gode enda! tar jeg feil og må kjøpe inn allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. oktober 2014 #1697 Del Skrevet 21. oktober 2014 De klementinene som står i fruktkurven på jobb er i alle fall ikke så verst! Søte, men med litt syrlighet i seg. Og de var ikke blitt dårlige og "tørre" selv om de hadde tynt skall heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter #1698 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Jeg spiste 15-20 på rappen i fjor. Null problem. Omg! Husker du hadde dilla på det og druer, men altså... 15-20? DA snakker vi cravings! 15-20 klementiner? Stakkars magen din Ja der sier du noe! Jeg vurderte å kjøpe i dag, men konkluderte med at de ikke er så gode enda! tar jeg feil og må kjøpe inn allikevel? De har absolutt begynt å komme i sesong! Kjempegode og rett konsistens også! Nytes best rett fra kjøleskap Endret 21. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. oktober 2014 #1699 Del Skrevet 21. oktober 2014 Nå fikk jeg veldig lyst på klementiner. Meeen så kan vi ikke ha det i hus pga allergien til mannen, blæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 21. oktober 2014 #1700 Del Skrevet 21. oktober 2014 Null stress for magen Gikk hele dager på kun klementiner, ingenting annet var godt. Druer avløste klementinene, men spiste ikke samme mengde av det da Jeg fikk forresten meldinga di i dag, men glemte å svare fordi J skulle sove akkurat da. Men jeg har ingen planer på fredag, om du vil drikke kaffe (eller whatever du drikker ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå