missdior Skrevet 10. juli 2014 #781 Del Skrevet 10. juli 2014 Håper nattevakten din går fint, tross magevondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #782 Del Skrevet 10. juli 2014 Går ikke sååå bra. Ganske kvalm nå!! Håper jeg kommer meg gjennom vakta uten å kaste opp :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #783 Del Skrevet 11. juli 2014 4 timer og 20 min igjen av denne første vakta...yey.. Ganske trøtt akkurat nå. Det vil nok vedvare til halv seks-seks, også blir det litt bedre. Ved vaktskifte er jeg ikke spesielt trøtt lenger, men er jo egentlig det, så sovner så fort hode treffee puta. Åh, gleder meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. juli 2014 #784 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg synes det å være våken mellom tre og fem på nattevakt er mest slitsomt, aner ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. juli 2014 #785 Del Skrevet 11. juli 2014 Herlig vær her i Nord! Deilig med litt overskyet idag :-) 21 grader på Helgeland☺ perfekt tid for pottetrening ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #786 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg synes det å være våken mellom tre og fem på nattevakt er mest slitsomt, aner ikke hvorfor Jepp! Absolutt på denne tiden det er verst! Jippi, 7uker. Bare en uke til milepælen 8 uker. R tar O med på hytta i helgen, så jeg får sovet så lenge jeg vil og bare slappet av mellom vaktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 12. juli 2014 #787 Del Skrevet 12. juli 2014 Jippi for 7 uker Sniker seg fremover Skal du ha tidlig UL av noe slag denne gangen? Hørtes deilig ut med sovehelg. Til tross for nattevakter Føler med deg med kvalmen. Pass på å spise OFTE. Jeg måtte småspise annenhver timer hele svangerskapet for å ikke bli kjempekvalm og spy Ser for meg at det blir helt likt neste gang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #788 Del Skrevet 12. juli 2014 Jippi for 7 uker Sniker seg fremover Skal du ha tidlig UL av noe slag denne gangen? Hørtes deilig ut med sovehelg. Til tross for nattevakter Føler med deg med kvalmen. Pass på å spise OFTE. Jeg måtte småspise annenhver timer hele svangerskapet for å ikke bli kjempekvalm og spy Ser for meg at det blir helt likt neste gang også Kvalmen er heldigvis ikke konstant, men når den kommer så er den kjiiip! Skal prøve å få tidlig UL om litt over to uker, men er ikke sikkert jeg får det. Er fullt over alt. To av fire nattevakter unnagjort. Var mye støy ute i dag, så ble ganske oppstykket søvn. Lå derfor i senga helt til halv fem. La meg halv ni i mårrest. Nå skal jeg bare slappe helt av fram til jeg skal på neste nattevakt. Gidder ikke lage skikkelig middag en gang. Blir bare frossenpizza... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juli 2014 #789 Del Skrevet 12. juli 2014 Hei på deg, og grattis med baby i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #790 Del Skrevet 12. juli 2014 I dag har jeg vært ganske kvalm fra fem til rundt ti på kvelden. Bare litt uggen nå. Sitter på nattevakt nr tre nå. Ei som er terminal, men er rolig uansett. Håper vakta går fort jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. juli 2014 Forfatter #791 Del Skrevet 12. juli 2014 Hei på deg, og grattis med baby i magen! Heihei! Og Takk for det Du også preggo eller? Ser ikke om du har ticker på mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. juli 2014 #792 Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg fikk mitt 3. barn for 16 dager siden, en nydelig gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #793 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg fikk mitt 3. barn for 16 dager siden, en nydelig gutt Å så koselig! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juli 2014 #794 Del Skrevet 13. juli 2014 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 13. juli 2014 #795 Del Skrevet 13. juli 2014 Tusen takk til kommunen her som velger å kun investere i Nrk her på huset. Yay! Godt jeg er såpass teknisk at jeg klarer å snike inn internettkabelen i dataen min Kjedelig med kvalme altså! Jeg var ikke plaget med det i det heletatt i min graviditet. Lurer fælt på om jeg vil bli det nestegang. Hadde et ganske vanskelig svangerskap sist, så er spent på hvordan det blir igjen. Håper kvalmen gir seg fort hos deg hvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 13. juli 2014 #796 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg lurer på hvorfor de kaller det morgenkvalme.. Det er jo kjempemange som er mest kvalme om kvelden. Jeg var i hvertfall det Håper vakta var grei. Og lykke til med den siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #797 Del Skrevet 13. juli 2014 Tusen takk til kommunen her som velger å kun investere i Nrk her på huset. Yay! Godt jeg er såpass teknisk at jeg klarer å snike inn internettkabelen i dataen min Kjedelig med kvalme altså! Jeg var ikke plaget med det i det heletatt i min graviditet. Lurer fælt på om jeg vil bli det nestegang. Hadde et ganske vanskelig svangerskap sist, så er spent på hvordan det blir igjen. Håper kvalmen gir seg fort hos deg hvertfall!!! Hehe, ja de er jo så generøse Her ser jo pasientene på tv, så da må det jo nesten være mer enn en kanal. Veldig kjedelig! Jeg var jo ikke kvalm en eneste dag i forrige svangerskap, men slapp ikke unna denne gangen. Håper jeg også! Jeg lurer på hvorfor de kaller det morgenkvalme.. Det er jo kjempemange som er mest kvalme om kvelden. Jeg var i hvertfall det Håper vakta var grei. Og lykke til med den siste Ja, litt merkelig det der. Jeg kan være kvalm når som helst på døgnet egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. juli 2014 #798 Del Skrevet 13. juli 2014 Håper den kvalmen gir seg snart altså, det er ikke noe gøy! Helt unødvendig spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 13. juli 2014 #799 Del Skrevet 13. juli 2014 Er du på inatt også? Må jo ha noen å snakke med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #800 Del Skrevet 13. juli 2014 Er du på inatt også? Må jo ha noen å snakke med Jepp! Nattevakt fire av fire. Så har jeg to netter fri. Litt lite etter 4 netter på, men det blir uansett deilig. veldig rolig hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå