Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ikke rart at du er trøtt midt på natta da, Teriyaki :fnise:

Hvordan blir det å eventuelt si fra til arbeidsgiver om at du er gravid allerede? Synes du sånt er ubehagelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :)

Pessimisthjernen operer gjerne aktivt i starten, men tror nok du kan slappe av siden du har slike deilige symptomer hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susa: Fødte 5 dager over termin sist :)

Mus-Katt: Ja slspper av litt mer nå! :)

Sushi: Blir uansett ikke å be om noe tilrettelegging med det første. Skal klare noen uker. Det intense opplæringstiden er snart over. :) Neste uke har jeg bare to vakter. Samme med uka etter der igjen, før det blir arbeidshelg med fire vakter på rad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O i dag: No e det hælg. Vi må kjøp en helefon (tlf) til mæ så æ kan syng.

Har satt på barnemusikk på tlf min av og tul, men nå vil han visst ha egen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det blir litt roligere på jobb framover da :) Selv synes jeg ikke det er noe gøy å fortelle sjefer om graviditet, men har vært nødt å gjøre det tidlig pga. sykmelding. De fleste tar det jo veldig bra, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at det blir litt roligere på jobb framover da :) Selv synes jeg ikke det er noe gøy å fortelle sjefer om graviditet, men har vært nødt å gjøre det tidlig pga. sykmelding. De fleste tar det jo veldig bra, selvsagt.

Kan ikke si jeg gleder meg så mye jeg heller. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gleder meg så mye jeg heller. :P

Får håpe de takler det profesjonelt når den tid kommer. :) Det er jo supergode nyheter. :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe de takler det profesjonelt når den tid kommer. :) Det er jo supergode nyheter. :hjerte:

Absolutt! :) Arbeidsgiver er ei dame, så satser på at det hjelper på. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det beste er når de vet de sier det feil, men ikke klarer å si det riktig.

- Taks!

- Ja, saks (sier jeg)

- Taks...

- Ssssaks

- Sssss - taks! Ååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho! 4+0 i dag, og puppene begynner å bøi øm igjen! :) Ooog føler meg litt uggen! Vsr ikke kvalm sist, håper ikke jeg får det denne gangen da. ;)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ømme pupper! :hoppe:

:fnise:

Håper du slipper kvalme, men kanskje det er ei jente denne gangen siden du er uggen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg og!

Iføle kinesisk fødselskart så venter jeg jente. Siden det hadde rett sist, så har det nok rett nå og. :ler:

Men sånn seriøst så føler jeg litt på meg at det er jente, men tror det er gutt for jeg har lenge vært innstilt på at jeg får gutt. :P OUL blir vel først i oktober, så bare å være tålmodig. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig stas med én av hver, men to gutter er nok også supert. Ser for meg at to av samme kjønn lettere får et nært søskenforhold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig stas med én av hver, men to gutter er nok også supert. Ser for meg at to av samme kjønn lettere får et nært søskenforhold. :)

Absolutt! Hadde vært supert med ei jente, spesielt siden jeg gjerne vil kunne bruke navnet jeg har hatt "liggende" i mange år, men blir veldig glad for en til gutt også! :)

Jeg ee faktisk småkvalm. Virker ikke som om jeg slipper unna kvalme denne gangen, men kan jo være jeg er kvalm for noe annet. :)

Har en smerte på ene siden bak på ryggen. Nyreområdet. Er sikkert bare ryggen som er vond, men må følge med det der i alle fsll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha jente, mannen vil ha gutt, og fødselskartet sier gutt :ler: Blir jo glad uansett, men har alltid sett for meg mrdior med ei lita jente på armen, :rodmer: som er skikkelig glad i pappan sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...