Sushi Skrevet 14. januar 2015 #2461 Del Skrevet 14. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #2462 Del Skrevet 14. januar 2015 Ah, fikk gjort unna det meste i dag! Kjøpt ammeinnlegg, badeskum, Inityol, to ulike "kosebukser" til meg, et par bukser til baby på salg, en nattdrakt med dinosaurer på til O, kjeks til fødebagen (spent på om jeg klarer å la den være der? ) og jeg har fått byttet ullvanggensereren jeg fikk til jul fra grå til offwhite. Eneste som mangler til baby nå er vaskekluter og bleier tror jeg. Deilig å være så nært i mål. Hvis vi bare får dusjen og det oppe og går, og det som skal kastes på søppelplassen, så kan jeg fortsette å fikse resten av huset nå fram mot termin. Ellers kjenner jeg at jeg er skikkelig care-face når det kommer til kostholdet i disse dager. Jeg spiser for mye, og unner meg litt for mye også. En iskaffe den ene dagen, en bolle den andre, og i stad spiste jeg en halv pakke med Ritz, samtidig som jeg akkurat kom på at jeg vil kjøpe karving og kulturmelk til frokost i morgen, noe jeg vanligvis aldri unner meg da det har null næringsverdi. Samme med at jeg har planlagt å ha ei "nugattiuke" før termin. Dvs. kjøpe en boks Nugatti. Jeg spiser ikke annet på brødskiven når vi har Nugatti, så har det ellers aldri i hus. Føler ikke jeg orker å unngå ett eller to kg ekstra, og jeg får litt sånn mentalitet at jeg skal kose meg nå, for når baby er født så er det tilbake til sunnere vaner. Må likevel prøve å begrense meg litt mer. Spiser heldigvis ikke sjokolade og sånt, men det blir jo uansett for mye sukker i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. januar 2015 #2463 Del Skrevet 14. januar 2015 Høres ikke godt ut.. Det positive er at du snart er i mål, og da bør jo vannet forsvinne av seg selv God bedring uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. januar 2015 #2464 Del Skrevet 14. januar 2015 Tror du gjør lurt i å ikke stresse så mye med kosthold de siste ukene nå, etter fødselen kan det jo være at du knapt får tid til å spise.. Og en nugattiuke er ikke så ille, det kunne jo ha vært en nugattimåned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #2465 Del Skrevet 14. januar 2015 Tror du gjør lurt i å ikke stresse så mye med kosthold de siste ukene nå, etter fødselen kan det jo være at du knapt får tid til å spise.. Og en nugattiuke er ikke så ille, det kunne jo ha vært en nugattimåned Ja, du har jo rett i det. Men tror jeg får mer halsbrann de dagene jeg spiser for mye til middag og kvelds, så bare det er jo grunn nok til å begrense inntak egentlig. Nugattimåned ja. Da tror jeg at selv jeg hadde blitt lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. januar 2015 #2466 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg vil gjerne komme på besøk en dag hvis du tar imot! Bare sier det ... Og jeg holder med å skaffr seg litt ekstra hofter å tære på nå på slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 14. januar 2015 #2467 Del Skrevet 14. januar 2015 Du trenger litt å gå på til fødselen. Herregud, du har vært så flink med kostholdet at jeg blir helt imponert. Spis nugattien din med et smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #2468 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg vil gjerne komme på besøk en dag hvis du tar imot! Bare sier det ... Og jeg holder med å skaffr seg litt ekstra hofter å tære på nå på slutten! Klart du kan! Akkurat nå er det litt kaos her, men neste uke må du mer enn gjerne komme! Ja nettopp...Det er jo på hoftene det legger seg dette her! Du trenger litt å gå på til fødselen. Herregud, du har vært så flink med kostholdet at jeg blir helt imponert. Spis nugattien din med et smil! Har vært flinkere enn sist i alle fall! Gleder meg til den Nugattien altså! __ Åh, for en koselig ettermiddag. Først deilig fiskesuppe til middag, og så dro jeg og O til pappa for å knuse pepperkakehuset. Såe...Kveldsmaten til O har vært seigmenn, nonstop og pepperkake Han var ikke akkurat sulten på brødskive når vi kom hjem 1930. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #2469 Del Skrevet 15. januar 2015 Høygraviiiid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #2470 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Høygraviiiid __ I dag har føttene til badekaret kommet! Så i dag skal O få bade med skikkelig badeskum, og jeg skal DUSJEEEE! Spørs bare om varmtvannet kommer til å være tomt til R.. Stellevesken kom i posten i dag, og jeg er superfornøyd altså! Den er kjempefin, super størrelse og har mange smarte rom. I tillegg er ikke reima ei tynn lærreim slik det så ut som på bildet, så trenger ikke bytte reim heller. Edit: Har funnet en løsning på konstant verkende bekken om natten. Har hittil hatt en pute under bekkenet og en mellom beina, men da blir jeg liggende i "nedoverbakke", og det er ubehagelig med kantene på puten. Så nå har jeg lagt en hel skumgummimadrass oppi den fra før av myke senga vår. Mye bedre! Nå er det kun pute mellom beina jeg trenger. Endret 15. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #2471 Del Skrevet 15. januar 2015 Så bra at du har funnet en måte å ligge godt på Åååh, det blir nok godt med ett bad for O og en dusj til ho mor ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #2472 Del Skrevet 15. januar 2015 Så bra at du har funnet en måte å ligge godt på Åååh, det blir nok godt med ett bad for O og en dusj til ho mor ;D Ja det var deilig. Er jo fortsatt våken mange ganger per natt, men kanskje jeg er våken et par ganger mindre enn før, også er det ikke i like stor grad fordi jeg har vondt at jeg våkner. Jah, gleder meg. Kattevask med klut og shamponering over vasken kan liksom ikke sammenlignes med en skikkelig dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. januar 2015 #2473 Del Skrevet 15. januar 2015 Ja det var deilig. Er jo fortsatt våken mange ganger per natt, men kanskje jeg er våken et par ganger mindre enn før, også er det ikke i like stor grad fordi jeg har vondt at jeg våkner. Jah, gleder meg. Kattevask med klut og shamponering over vasken kan liksom ikke sammenlignes med en skikkelig dusj. Hehe, det er litt bedre, hvertfall ^^ Kan jammen tenke meg det skal bli godt med en ordentlig dusj, ja Det er ikke helt det samme, blir nesten litt campingpreg over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. januar 2015 #2474 Del Skrevet 15. januar 2015 Tenk da, høygravid Kan tenke meg at den dusjen var deilig! *mimrer tilbake til dusjen etter en uke på festival* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #2475 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Tenk da, høygravid Kan tenke meg at den dusjen var deilig! *mimrer tilbake til dusjen etter en uke på festival* Ja, rart å tenke på! 35 uker i dag også, og når jeg tenker på hvor for det har gått fra 30 til 35 uker så innser jeg plutselig at det er jo ikke SÅ lenge igjen! Selv om jeg sier alle i mot for tiden, når de spør hvor lenge det er igjen. De bare "åh, bare 5-6 uker! Det er jo ingenting" Jeg: "Nåja, lett for deg å si! Hmpf! " Så går den videre samtalen slik: "Men du har jammen ikke store magen til å ha så kort tid igjen!" Jeg: "Neeei, den er vel ikke så stor, og det er jeg jammen glad for, men jeg skal nå vokse i FEM uker til!!!" Alt sagt med et smil om munnen så klart, er ikke så sur som det virker. Begynner å bli ganske vant til akkurat den samtalen. Jo, den dujsjen hadde sikkert vært himmelsk! Men vi har faen meg feil batteri!! Det er ikke badekarbatteri, men dusjbatteri, så R må innom en rørlegerbutikk i dag for å kjøpe nytt. Må prøve å slege dusjbatteriet da, for det er jo batteriet som er det dyre når det kommer til selve dusjanretningen. Idiotisk! Jaja, badekaret er oppmontert, så det eneste som gjenstår er dette batteriet og glassveggen. Ergo max 30 min med arbeid igjen. Det ble kjempefint! Fikk så mye mer romfølelse! Tenker jeg legger ut bilde når det er helt ferdig. Nå har jeg snakket så mye om det at jeg MÅ jo vise det fram også __ Skal vi sjååå..I dag var jeg ego og leverte O i bhg kl 08 med matpakke, også dro jeg hjem og la meg! Stod opp 10:30, så det var deilig. Sovnet neppe før 09 da, så har ikke sovet i 2,5 time, men kjenner meg opplagt nå, og det er deilig! Skal straks vaske badet og støvsuge/tørke støv på O sitt rom, vaske vognbagen og få oppi vognposen også skal jeg støvsuge en sofa vi har gitt bort som blir hentet i morgen. *nesting* *nesting* Endret 16. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2015 #2476 Del Skrevet 16. januar 2015 Hurra for uke 35!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. januar 2015 #2477 Del Skrevet 16. januar 2015 Hahaha er det mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. januar 2015 #2478 Del Skrevet 16. januar 2015 Hurraaaa for 35 uker Og *facepalm* for at dere har fått feil batteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #2479 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Herregud det kostet 3000 (!!!!!!) for badekarbatteri!! Trenger det smilefjeset som svimer av.. Får forhåpentligvis solgt det andre, men får jo ikke så mye for det. Tenkte å legge det ut til høystbydende over 500, så får jeg håpe noen vil kjøpe. Det er vel dyrere for badekarbatteri siden det er flere "utganger" til slanger + en kran. Jaja, flaks for oss så hadde vi råd til det denne måneden. Herlighet nå er jeg helt skutt!! Har vasket badet inkludert vegger (vel, ikke helt, vasket der jeg så det trengtes. En skikkelig skurejobb får jeg ta en annen dag uten noen andre planer), vasket stellebordet, ryddet, moppet og tørket støv på O sitt rom, brettet klær og har fortsatt støvsuging av sofaen igjen + rydding av kjøkkenet. Pause først, for å si det sånn. Får så lett hodepine for tiden, og begynte å kaldsvette på et tidspunkt der, så må nok ta det litt med ro ja.. Endret 16. januar 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. januar 2015 #2480 Del Skrevet 16. januar 2015 Så flink du er som rydder oh vasker Også 35 uker da, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå