Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for lykkeønskninger og alt sånt dere. Skulle svart alle sammen, men jeg orker bare ikke det nå. :)

Nå ringte de fra føden og sa at siden det ikke hadde tatt seg opp og jeg er såpass langt på vei så vil de ha meg inn kl 20 for å få lege til å undersøke og sette i gang tiltak for å "få meg i mål" som hun sa. :) Om det blir ballongkateter eller annet vet vi ikke enda, men jeg er fornøyd med at de ikke ønsker å la meg gå sånn her i mange dager. Hvis det blir ballongkateter så blir jeg sendt hjem rundt kl 22 dersom riene ikke setter skikkelig i gang med en gang. Så da blir det visst en form for igangsetting likevel, men det synes jeg er grei. Nå kommer riene hver 7-10 minutt eller så, og det tar seg bare ikke opp. Greit å få litt hjelp da. Har fått sovet litt, om ikke annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått sovet litt ihvertfall :) Får håpe det har skjedd en del likevel slik at det ikke er mye drahjelp som skal til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper du får gode rier igjen snart, sånn at du kan få lillebror i armene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra det skjer noe nå! Da håper jeg du er på sykehuset nå, at du har det bra, og at alt holder på for fullt ;) Snart mamma nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme igjen. Hadde to cm kl 2030, fikk satt inn ballongkateter og etter det har riene blitt sterkere. Kommer vel fortsatt med ca 7 min mellomrom, har ikke giddet å ta tiden. Ligger i senga med varmeflaske og dupper litt mellom riene, men de er vonde nå og vekker meg godt opp. ;)

Hvis De fortsetter å eskalere så må jeg ta til dusjen snart. Tviler på at baby kommer før tidligst på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får bursdag på kvinnedagen- akkurat som min bestefar (som elsket å provosere med at kvinner gikk i tog for hans skyld :roll: )

hold ut! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har både ballongen og slimproppen kommet ut. Ballongen sprakk, så om jeg faktisk er 4 cm vet jeg ikke, men ..Jeg er så trøtt nå etter et døgn at jeg rekker å sovne mellom hver rie.. :P Nå skal jeg dusje litt. Ringer muligens føden om en time. Ikke lenger tror jeg. Vil ikke kjøre bil med for tette rier heller. Tar jo 20 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med og krysser fingrene for at det går fort herfra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 cm nå. Foreløpig uten smertestillende, men må nok snart ha lystgass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...