kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2015 #2981 Del Skrevet 28. februar 2015 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 28. februar 2015 #2982 Del Skrevet 28. februar 2015 *Snikleser står frem* Huff, jeg føler utrolig med deg! Jeg fødte ikke før 42+1 sist og trodde seriøst aldri ungen skulle komme ut. De siste ukene er forferdelige, og det hjelper ikke at alle maser heller. Men du er jo andregangs nå, så det er jo håp for at det går fort når det kommer i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 28. februar 2015 #2983 Del Skrevet 28. februar 2015 Hehe, skjønner den desperasjonen! Utrolig spennende tider, for meg husker jeg at jeg satt ved kjøkkenbordet en kveld i april og ventet på mensen, og leste dagboka di som prøver. Tiden har gått så fort! Nå må jeg sjekke hver natt Tenk at du snart har en naken liten bylt på brystet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludodama Skrevet 28. februar 2015 #2984 Del Skrevet 28. februar 2015 Jeg har all medfølelse, gikk maks over tiden og var helt desperat. Trodde aldri jeg skulle føde, men jeg gjorde jo det Jeg tror ikke det finnes veldig mange tilstander utover graviditet hvor et menneske kan bli SÅ overbevist om at "den tiden kommer aldri til å passere, kommer til å være i denne bobla 4ever!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 28. februar 2015 #2985 Del Skrevet 28. februar 2015 Ønsker deg masse lykke til i tida som kjem! Vart satt i gang 9 dagar over med M, men eg fekk berre pillar, ikkje ballongkateter.. det starta av seg sjølv etter eit par runder med tablettar Eg var ikkje så utålmodig eg da, så det var heilt greit å gå over termin Men skjønner at det aller helst skulle skjedd I GÅR! Får håpe det starter med eit poff i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 28. februar 2015 #2986 Del Skrevet 28. februar 2015 Føler veldig med deg akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 1. mars 2015 #2987 Del Skrevet 1. mars 2015 Nå har det vært veeeldig stille i dagboka her??? Kanskje Teryakiæ driver med føding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #2988 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Nå har det vært veeeldig stille i dagboka her??? Kanskje Teryakiæ driver med føding?Hadde det vært så! Har bare vært opptatt med syk unge rett og slett, og i går kveld orket jeg ikke å ta fram pc. Skal svare dere andre senere. Er så tungvint med mobil. O har ikke spydd siden kl 17 i går, så håper han er frisk nå. Enda tydelig slapp så klart, men..Han har spist et halvt eple og en yoghurt som ikke har kommet opp. Endret 1. mars 2015 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. mars 2015 #2989 Del Skrevet 1. mars 2015 Stakkars lille O God bedring til ham, og så håper jeg at du ikke blir smittet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. mars 2015 #2990 Del Skrevet 1. mars 2015 Min er og syk, spydde i hele natt og er 2 timer siden sist. Håper det er over nå for våre gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #2991 Del Skrevet 1. mars 2015 :klemmer: Takk for klemmer *Snikleser står frem* Huff, jeg føler utrolig med deg! Jeg fødte ikke før 42+1 sist og trodde seriøst aldri ungen skulle komme ut. De siste ukene er forferdelige, og det hjelper ikke at alle maser heller. Men du er jo andregangs nå, så det er jo håp for at det går fort når det kommer i gang! Hei og Så koselig med snikleser som gir seg til kjenne. Nei den masingen er litt slitsom. Dvs. jeg klarer meg sånn høvelig greit med alle som bare spør hvordan det går og om det er tegn på noe action, men når mamma sier at "neei, hun har ikke trua på at det skjer før overtidskontrollen i alle fall" så kjenner jeg det bobler litt inni meg. Men jeg skjønner jo at de er nyskjerrige, så jeg svarer nå alle som spør. Får håpe det ikke tar så lang tid når det er i gang ja. Hehe, skjønner den desperasjonen! Utrolig spennende tider, for meg husker jeg at jeg satt ved kjøkkenbordet en kveld i april og ventet på mensen, og leste dagboka di som prøver. Tiden har gått så fort! Nå må jeg sjekke hver natt Tenk at du snart har en naken liten bylt på brystet.... Oi, ja det er rart å tenke på at det gradvis nærmer seg april, som var da jeg opprettet prøvedagbok. Var jo ganske heldig sånn sett, som ble gravid så fort vi satt inn høygiret. Jeg synes tiden har gått fort, men samtidig føles det som en evighet siden. Ja, akkurat det øyeblikket gleder jeg meg fryktelig til! Det er noe helt eget. Jeg har all medfølelse, gikk maks over tiden og var helt desperat. Trodde aldri jeg skulle føde, men jeg gjorde jo det Jeg tror ikke det finnes veldig mange tilstander utover graviditet hvor et menneske kan bli SÅ overbevist om at "den tiden kommer aldri til å passere, kommer til å være i denne bobla 4ever!" Huff, må være noe dritt å gå maks over tiden. Håper ikke jeg får oppleve det.. Ja det er rart det der. Tenk å bli SÅ betuttet for noe som uansett bare er noen dager unna. Forrige uke så tenkte jeg på alle de som har store fysiske plager og smerter hver dag år ut og år inn. Da klarte jeg å tenke at jeg fint skulle klare å gå gravid nå i siste innspurt, men det er jammen meg fort gjort å glemme av, og begynne å tenke på at man ALDRI kommer til å bli ferdig. Jeg tror det er en slags prosess som skjer i hjernen for at man skal bli soleklar til fødsel. Men ja, man er jo inni ei slags boble. Tror jeg tenker på fødsel og alt sånn nesten 24/7 om dagen. Ønsker deg masse lykke til i tida som kjem! Vart satt i gang 9 dagar over med M, men eg fekk berre pillar, ikkje ballongkateter.. det starta av seg sjølv etter eit par runder med tablettar Eg var ikkje så utålmodig eg da, så det var heilt greit å gå over termin Men skjønner at det aller helst skulle skjedd I GÅR! Får håpe det starter med eit poff i dag Takk! Håper jeg i det minste ikke trenger kateter hvis jeg må settes i gang ja. Blir utrolig skuffet og overrasket dersom jeg ikke er moden nok til at de bare kan ta vannet. Føler veldig med deg akkurat nå! Takk! Stakkars lille O God bedring til ham, og så håper jeg at du ikke blir smittet! Ja, ikke noe særlig. Først ørebetennelse, hoste og feber, også dukker spysjuken opp dagen etterpå. Håper ikke jeg heller, for å si det sånn! Min er og syk, spydde i hele natt og er 2 timer siden sist. Håper det er over nå for våre gutter Huff, så kjipt! Da O fikk spysjuken for første gang så var han på alder med din gutt. Han var skikkelig dårlig da. Har heldigvis ikke vært så dårlig nå egentlig. Han har bare plutselig spydd. Vært litt slapp og sliten, men ikke blek og "vil bare ligge i ro"-sliten. __ Jaaa, så var snart dag 6 over termin over. Gruer meg til natten. Den er så lang, og de nettene hvor jeg sliter med søvnen er så fæle. I natt har jeg knapt sovet føles det som. Var først kl 04 at jeg fant roen nok til å ikke våkne hele tiden. Sovnet først kanskje rundt 01:30, men så våknet jeg veldig regelmessig etter det. Rakk aldri å sovne helt inn hvis dere skjønner. Ikke har jeg klart å finne roen til å sove på dagtid heller. Har en urolighet i kroppen min. Tenker så mye på fødsel og alt sånt at det er så vanskelig å bare roe helt ned. Nå er det i det minste bare morgendagen igjen før det er kontroll på sykehuset på tirsdag. Håper morgendagen går fort, og at kroppen kommer i gang etter stripping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. mars 2015 Forfatter #2992 Del Skrevet 1. mars 2015 I dag er forresten siste dato noen har tippet at det skulle bli fødsel, så dere har altså tatt feil alle sammen! Inkludert meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 1. mars 2015 #2993 Del Skrevet 1. mars 2015 Lillebror er treig altså...men, vi får håpe det betyr at han er en bedagelig og snill kar, og ar det fortsetter når det kommer ut!!! Minns at du har fortalt at O hadde kolikk, så da hadde det vært godt med en rolig baby denne gangen... Jeg krysser fingra for at lillebror her i huset fortsetter å være rolig. Vi hadde også kolikk med storebror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 1. mars 2015 #2994 Del Skrevet 1. mars 2015 Snikleser som sniker ut fra hulen sin. Fulgte deg også da du gikk med O (og en god stund etter også). Håper fødselen kommer i gang snart, skjønner godt du er lei, frøkna her var treig hu også. Og god bedring til O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2015 #2995 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Klem til deg, og god bedring til O! Er det lov å tippe på nytt? Jeg tror det skjer på onsdag, 4. mars! Men håper såklart det skjer noe før den datoen! Endret 1. mars 2015 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. mars 2015 #2996 Del Skrevet 1. mars 2015 3. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 1. mars 2015 #2997 Del Skrevet 1. mars 2015 Får tippe på nytt da! 4 mars får jeg si om han ikke har kommet idag (2 mars). Treeege lillebror Håper O er bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. mars 2015 #2998 Del Skrevet 2. mars 2015 5. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. mars 2015 #2999 Del Skrevet 2. mars 2015 Tidligere så har mini leket og herjet mellom hver spyrunde, denne gangen er han slapp. Kun feber i dag og slapp. Er O bra? Sov du i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #3000 Del Skrevet 2. mars 2015 Lillebror er treig altså...men, vi får håpe det betyr at han er en bedagelig og snill kar, og ar det fortsetter når det kommer ut!!! Minns at du har fortalt at O hadde kolikk, så da hadde det vært godt med en rolig baby denne gangen... Jeg krysser fingra for at lillebror her i huset fortsetter å være rolig. Vi hadde også kolikk med storebror... Ja, nå synes jeg han begynner å bli i overkant treg. Bedagelig og snill hadde vært flott, men han er mistenkelig aktiv inni magen da, så det spørs vel. Håper bare ikke han skal fortsette samme døgnrytme utenfor magen som inni. Ja storebror hadde kolikk. Ikke av den verste sorten, men det var slitsomt nok for meg. Han gråt fra 16-17 til 22-00:00 hver dag. Det varierte om det var krampegråt eller bare gråt som roet seg sånn halvveis så lenge vi gikk fram og tilbake på stuegulvet. Nettene var helt greie heldigvis. Han spiste vel sånn tre ganger per natt. Også gav kolikken seg på tomånedersdagen hans. Kan nok takke osteopaten for det, for han ble gradvis bedre fra vi begynte å gå til henne. De kan si hva de vil om at det ikke er bevist effekt osv. Men vi merket klar bedring allerede dagen etter første behandling. Får håpe deres lillebror fortsetter å være rolig. Er så kjipt med kolikk, og det ødelegger mye av kosen. O var jo ganske rolig og tilfreds på dagtid, men likevel ble jeg jo helt utslitt. Og R fikk jo kun være med en rolig og fornøyd O på formiddagene i helgene. Ellers var det jo bare skriking siden han var på jobb først. Snikleser som sniker ut fra hulen sin. Fulgte deg også da du gikk med O (og en god stund etter også). Håper fødselen kommer i gang snart, skjønner godt du er lei, frøkna her var treig hu også. Og god bedring til O. Hei og Jeg husker deg (og det gamle brukernavnet)! Så koselig at du følger med her da. Takk for det! Han er heldigvis bedre nå. Klem til deg, og god bedring til O! Er det lov å tippe på nytt? Jeg tror det skjer på onsdag, 4. mars! Men håper såklart det skjer noe før den datoen! Takk! Jah, må vel fikse ei ny tippeliste! Skal notere 4 mars. 3. mars! Skal noteres! Får tippe på nytt da! 4 mars får jeg si om han ikke har kommet idag (2 mars). Treeege lillebror Håper O er bedre nå Blir notert! Ja, han er bedre. 5. mars Noteres. _____ O er heldigvis bedre. Dvs. han satt pannekaker i halsen i går, og da blir det jo hosting/brekninger, så da kom maten opp igjen. Men jeg er rimelig sikker på at han ikke hadde kommet til å kaste opp dersom det ikke hadde vært for det. Man er jo litt ekstra sensitiv for sånt rett etter spysyken, så. Men ja, noe usikker på om det var riktig av meg, så leverte jeg O i bhg i dag. Bortsett fra oppkastet i går som jeg er rimelig sikker på at ikke var fordi viruset enda var "aktivt" i magen, så er det jo ca to døgn siden han kastet opp nå. Jeg bare klarer ikke ha han hjemme hele dagen akkurat nå. Men det blir en kort dag. Leverte han kl 09, og tenker jeg henter han 13-14. Har akkurat kost meg med litt iskaffe, og skal nå slappe av litt tenker jeg. At det i dag er en uke siden termin er et faktum jeg ikke vil vedkjenne meg. Er vel i full gang med overtidskontroll om et døgn fra nå av, og det føles ganske greit. Da skjer det noe i det minste, i stedet for sånn som den siste uken hvor det BARE har vært venting. Skal skrive ny tippeliste nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå