Teriyaki Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #841 Del Skrevet 16. juli 2014 http://www.sneglehuset.com/category/slyngevugge-naar-dit-barn-skal-sove-naturligt-slyngevuggen-den-originale-2/ Funker fint om natta også, den. Han sover ofte der noen timer før første amming, så samsover vi resten av natta. Men det funker fint å legge ham tilbake i vogga også. Synes det virker litt tungvint å løfte baby ut og inn av den om natten når man er trøtt og ligger i senga.. Jeg er superfornøyd med Byssanlull da, så det går ikke an å "omvende" meg tror jeg Men den var veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #842 Del Skrevet 16. juli 2014 Endelig et symptom jeg hadde sist gang også! Jeg brekker meg av å pusse tennene! Når jeg pusser tunga, altså. Bare at nå er jeg kvalm i tillegg, så brekker meg enda lettere enn sist. Sist gang hadde jeg en del mer murringer og stikkinger, det har jeg lite av denne gangen. Hadde jo i starten av graviditeten, men nå er det bare pittelitt murring aaav og til. Var ikke kvalm sist, er kvalm nesten døgnet rundt denne gangen. Ømme pupper hadde jeg da og det har jeg nå. Også det med tannbørsten, da. Håper jeg får UL om ikke så lenge, slik at jeg får sett at det er liv inni der. I morgen er det akkurat en måned siden positiv test. På en måte har tiden gått fort, men samtidig virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. juli 2014 #843 Del Skrevet 16. juli 2014 Ååå.. jeg elsker sånne filmer og dokumentarer om foster. Har vært facinert av sånt helt fra jeg var tenåring Anbefaler deg å lese og å sjekke ut videoene her, så de mye forrige svangerskap http://www.babycenter.com/6_your-pregnancy-7-weeks_1096.bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #844 Del Skrevet 17. juli 2014 Det skal jeg gjøre, Kakaoen! Huff...Hvor går grensen for når det er "greit" å sykemelde seg pga. Kvalme? Først når man kaster opp x antall ganger for dag? Er kvalm nesten døgnet rundt nå. Et par timer på formiddagen og når jeg sover at jeg slipper unna, men jeg kaster jo ikke opp... Er ikke det at jeg har lyst til å sykemeldes, men det er grusomt å være på jobb med denne kvalmen Har bare akkurat opparbeidet meg retten til sm også, så det ser så suspekt ut å skulle ta ut sm nå. Og hvis jeg får to-tre uker så er det jo like før ferie når jeg kommer tilbake, noe som også ser litt suspekt ut. Akkurat som de som tar egenmelding på torsdag og fredag hver enedte gang de er "syk" vanskelig dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. juli 2014 #845 Del Skrevet 17. juli 2014 Det er veldig vanskelig, men ville tatt det opp med fastlegen for å høre hva h*n mener om saken. Jeg ble sykemeldt rundt uke 7 pga kvalme, selv om jeg ikke kastet opp. Den kvalmen kan være vanvittig hemmende. Du kan jo evt be om å få prøve afipran? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. juli 2014 #846 Del Skrevet 17. juli 2014 Klart det er greit å snakke med legen om sykmelding når du har det sånn! Postafen anbefales... Hvis legen godkjenner det, selvsagt. (Jeg har to fine Postafen-barn. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. juli 2014 #847 Del Skrevet 17. juli 2014 Legen min skrev ut Afipran til meg og sykemeldte meg med en gang. Du som meg har vel en litt vanskelig jobb mtp at vi ikke bare kan forlate når vi blir ekstra kvalme eller må spy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #848 Del Skrevet 17. juli 2014 Skal til legen om en halvtime, så får vi se hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 17. juli 2014 #849 Del Skrevet 17. juli 2014 Skal til legen om en halvtime, så får vi se hva han sier. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 #850 Del Skrevet 17. juli 2014 Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. juli 2014 #851 Del Skrevet 17. juli 2014 Lykke til hos legen Håper du får noe som hjelper, om det er sykemelding, kvalmedempende eller en kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2014 #852 Del Skrevet 17. juli 2014 Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #853 Del Skrevet 17. juli 2014 Tusen takk, jenter! Er tilbake nå, og resultatet er sykemelding til onsdag neste uke. Det vil si tre vakter (30 timer), og etter onsdag har jeg åtte dager fri på turnusen, så totalt har jeg da 14 dager jeg kan komme meg på. Han var veldig enig da jeg sa at jeg nesten kastet opp inne hos en pasient i natt pga. ubehagelig lukt OG...Min egen lege er på ferie, og han jeg fikk i dag, visste jeg at har UL-apparat og er veeeldig glad i å bruke det. Lille mini er i fullt liv, med bankende hjerte og bevegelser! Det var mest bare en klump, med litt avgrensning på hode fra kroppen, og små små knopper til armer. Han estimerte meg til å være i overgangen av uke 7 og 8, så det stemmer jo bra. Han sa termin 28 februar, men jeg vet jo når EL var, så forholder meg til nåværende termin fram til UL i september. Såå da kan jeg vel slappe av! Nå når det er påvist liv nesten åtte uker på vei er det jo lite sannsynlig at det går galt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. juli 2014 #854 Del Skrevet 17. juli 2014 Hurra for liv og bra med sykemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juli 2014 #855 Del Skrevet 17. juli 2014 Åååh! Tenk at du har sett knøttet på UL da! Bra du fikk sykemelding, fikk du resept på kvalmestillende også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 17. juli 2014 #856 Del Skrevet 17. juli 2014 Hurra for miniknøtt og sykemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juli 2014 #857 Del Skrevet 17. juli 2014 Næh, hurra for ivrig lege og knøtt i full vigør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2014 #858 Del Skrevet 17. juli 2014 Åh, så stas med et lite knøtt i vigør på UL! Bra du fikk sykmelding, håper det hjelper å ta det mer med ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. juli 2014 #859 Del Skrevet 17. juli 2014 hurraaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #860 Del Skrevet 17. juli 2014 Tuusen takk jenter! Jeg fikk ikke resept på noe nei, men jeg har uansett lyst til å se om det hjelper å slappe av først, for selv om afipran ikke har noen bevist skadelig effekt på den lille så liker jeg bare ikke tanken. Liker ikke en gang å ta paracet når jeg er gravid, så... Hvis jeg kan unngå det så gjør jeg det. Men jeg skal prøve sånne seabands. Også prøve å heller spise lite og ofte i stedet for tre- fire måltider for dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå