Kakaoen Skrevet 2. juli 2014 #741 Del Skrevet 2. juli 2014 Uff.. gruer meg til de første nervepirrende ukene når det en gang blir vår tur igjen Sjekka papiret hver gang jeg var på do. Og husker jeg fikk skikkelig panikk hver gang jeg kjente at noe antydning til noe i trusa Nei du må ikke presse deg nå. Heller ha gåpauser tenker nå jeg Kos deg på nattevakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. juli 2014 #742 Del Skrevet 2. juli 2014 Å gå litt innimellom høres fornuftig ut. Jeg har null energi, så her har jeg vært langt unna tanken på engang å vurdere en treningsøkt. Håper kvalmen er over og at du klarer å holde deg i noe aktivitet nå i 1. trimester. 2. trimester er det jo mulig du klarer litt mer igjen. Det viktigste er nok som du er inne på - å lytte til kroppen og ikke presse for hardt! God vakt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #743 Del Skrevet 3. juli 2014 Uff.. gruer meg til de første nervepirrende ukene når det en gang blir vår tur igjen Sjekka papiret hver gang jeg var på do. Og husker jeg fikk skikkelig panikk hver gang jeg kjente at noe antydning til noe i trusa Nei du må ikke presse deg nå. Heller ha gåpauser tenker nå jeg Kos deg på nattevakt Ja, de første ukene er slitsomme! Spesielt fram til uke seks, og så føler jeg meg litt mer rolig når jeg har nådd uke 8. Og så klart enda mer rolig i uke 12. Men de fleste SA skjer jo før uke 6, så.. Nattevakt gikk bra.. Å gå litt innimellom høres fornuftig ut. Jeg har null energi, så her har jeg vært langt unna tanken på engang å vurdere en treningsøkt. Håper kvalmen er over og at du klarer å holde deg i noe aktivitet nå i 1. trimester. 2. trimester er det jo mulig du klarer litt mer igjen. Det viktigste er nok som du er inne på - å lytte til kroppen og ikke presse for hardt! God vakt i natt! Jeg har også veldig lite energi. Hvis jeg skal få jogget så må jeg gjøre det etter å ha sovet litt ut på formiddagen før jeg rekker å bli trøtt igjen. ___ Denne kvalmen kommer og går litt etter formen merker jeg. Er hovedsaklig kvalm når jeg er sliten og veldig sulten. Nå er det ikke mange dagene til jeg er 6 uker. Gleder meg. Da er jeg enda litt lengre på vei. Skal på nattevakt i natt også, så jeg ligger bare og slapper av akkurat nå. Etter det skal jeg ikke på før torsdags kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 3. juli 2014 #744 Del Skrevet 3. juli 2014 Kanskje på tide at jeg slutter å snike meg inn og ut herfra uten å legge igjen noen spor?... Hehe... God nattevakt! Deilig m fri helt fram til neste torsdag igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #745 Del Skrevet 4. juli 2014 Kanskje på tide at jeg slutter å snike meg inn og ut herfra uten å legge igjen noen spor?... Hehe... God nattevakt! Deilig m fri helt fram til neste torsdag igjen da! Hallo og Og takk for det! Ja det er deilig, men til gjengjeld så har jeg ikke mindre enn fire nattevakter på rad da :sleeping: _______________ Flott dag! Våknet opp i totiden til sol og fint vær! Da var det bare å spise litt frokost, ordne seg og hente O i bhg. Søster som bor i Oslo har kommet hjem, så vi dro rett til mamma for å treffe henne. Delte nyheten om mini i magen, så det var koselig. Det føles litt skummelt å dele allerede i og med at det tross alt fortsatt kan være at det går galt, men jeg har en god følelse på dette her, spesielt siden jeg er kvalm denne gangen Vi satt ute på verandaen og spiste middag, og jeg har fått øynene opp for "sommersalat" Ikke noe hokuspokus akkurat, men det var altså avokado, sukkererter, paprika, tomat, fetaost og melon. Kjempegodt. Er "fæl" til å bare lage den typiske med agurk, paprika, rødløk, salat og tomat. Men ja, nå er jeg kvalm igjen. Forrige uke ble jeg kvalm etter å ha gått to nattevakter på rad, og det er jeg altså nå etter to nattevakter igjen. Tørr ikke tenke på hvordan det blir neste uke etter fire stk. Jammen godt jeg har rett på tilrettelegging dersom det skulle bli for vanskelig å gå natt, men så lenge det kun er småkvalme som nå så går det jo greit. O er akkurat lagt, og jeg har sunket ned i sofaen, veldig klar for å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. juli 2014 #746 Del Skrevet 5. juli 2014 Innom og ønsker deg og dine en riktig God Sommer! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #747 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Innom og ønsker deg og dine en riktig God Sommer! :) Takk det samme! __ I dag har vi kooost oss på stranda. Sydentemperaturer her i byen nå, så det er veldig deilig. O har badet, jeg har vasset og vi har egentlig bare kost oss. Nå har R tatt O med på kano/lavvotur sammen med O sin gudfar og hans sønn som er bare noen måneder eldre. De får nok en knall tur. Første overnatting i lavvo for O. Selv ligger jeg nå på sofaen. Mange ting jeg egentlig heller burde gjort, men tar det i morgen tidlig. Nå står en slags kyllingrett i ovnen. Bare sånn findusgreie, men det så ikke så værts ut. Pasta, kyllingfilet, grønnsaker og karrisaus. Sammen med Cola Zero og melon til dessert blir nok kvelden komplett. Hvis noen har filmtips, så tas de i mot med takk. Edit: Ja, også er jeg seks uker nå. "bare" 4 uker til embryo-tiden er over. Endret 5. juli 2014 av Teriyaki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #748 Del Skrevet 5. juli 2014 Skulle egentlig ønske jeg var med dem på telttur, men jeg lot være slik at det ble en "guttetur"...Kjeeedelig! Kjeder meg hjemme, og vil bare at dagen skal bli over, men samtidig gidder jeg ikke legge meg enda.. Oh wel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. juli 2014 #749 Del Skrevet 5. juli 2014 En kveld for seg selv høres helt herlig ut!! Nyt det mens du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. juli 2014 Forfatter #750 Del Skrevet 5. juli 2014 En kveld for seg selv høres helt herlig ut!! Nyt det mens du kan. Men jeg kjeder meg... Ligger bare her og kikker på tv..Prøver å overtale meg selv om at jeg IKKE skal ta ut et kakestykke fra fryseren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. juli 2014 #751 Del Skrevet 6. juli 2014 Hipp hurra for seks uker! Lille frø sitt hjerte banker nå i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. juli 2014 #752 Del Skrevet 6. juli 2014 Hurra for 6 uker!! Åssen filmer liker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #753 Del Skrevet 6. juli 2014 Hurra for 6 uker!! Åssen filmer liker du da? Liker det meste. Det eneste jeg ikke er så glad i er type 300 hvor dete bare er slossing, eller westernfilmer med unntak av noen få. Men blir ikke film i kveld uansett nå, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 6. juli 2014 #754 Del Skrevet 6. juli 2014 woho.. 6 uker Jeg elsker gravidfilmer når jeg er gravid. Synes Juno er så fin Samt at jeg har sett Knocked up ca 100 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. juli 2014 #755 Del Skrevet 7. juli 2014 Så koselig for O med guttetur med lavoovernatting! Det er sånne barneminner som betyr så mye når de vokser opp! Jeg er så imponert over at du jobber netter jeg! Er det nå du skal ha 4 netter på rad? Håper det går greit og at du får tilrettelagt hvis/når det blir for tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #756 Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) woho.. 6 uker Jeg elsker gravidfilmer når jeg er gravid. Synes Juno er så fin Samt at jeg har sett Knocked up ca 100 ganger Knocked up er en artig film! Så koselig for O med guttetur med lavoovernatting! Det er sånne barneminner som betyr så mye når de vokser opp! Jeg er så imponert over at du jobber netter jeg! Er det nå du skal ha 4 netter på rad? Håper det går greit og at du får tilrettelagt hvis/når det blir for tungt! Ja, det var stor stas! Er vel ikke det at jeg har lyst til å jobbe natt, men det var nå det årsvikariatet jeg fikk. Skal på intervju til en dag/kveldsjobb i august, da. Så får vi se. Ja går på torsdags kveld. Gleder meg ikke spesielt mye.. ____ Herlilghet for en sydentemperatur det har vært her i dag!! Etter å ha tatt litt telefoner, betalt regninger og slikt i dag, så hentet jeg O i bhg og dro til stranden sammen med søstrene mine. Da vi kom hjem ble det grillet kveite til middag, også fylte vi opp bassenget i hagen som O kunne plaske i, mens vi bare satt og slappet av! Perfekt! Nå gruer jeg meg til å legge meg, for det er så sykt varm! Sikkert sånn 30 grader soverommet. Endret 7. juli 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #757 Del Skrevet 9. juli 2014 Fine dagen etter den andre for tiden. Har kost oss masse ute i dag. Klipt plena, badet i bassenget, R og stefar har vært på kanotur med O, spist lettvint pizza til middag og nå ligger jeg flat ut på sofaen med jordbær og Cola Zero. Litt framskritt med O i dag da. To ganger har han sagt i fra at han måtte tisse, også har han tisset på potta. Også har vi hatt sånn fire uhell da Den ene gangen skulle han tisse ute, men glemte å ta av seg trusa. De tre andre gangene har han glemt seg av. Det har jo vært så varmt, så det har vært mye bading. Derfor har han gått mye uten bleie, så er ikke det at vi har tatt den helt av nå, men håper jo disse finværsdagene kan føre til at han blir tørr snart. Men enda en lang vei å gå. Ene uhellet skjedde ett minutt etter jeg hadde spurt om han måtte tisse, og om han skulle komme og tisse i gresset. Da sa han nei, men kort tid etter gikk det galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. juli 2014 #758 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Det skal ikke være enkelt for disse små, det er jo så mye annet man heller vil gjøre enn å sitte på potta. Veldig greit at det er varmt ute for tida, så er det fort gjort å skylle av når det går galt Endret 9. juli 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #759 Del Skrevet 9. juli 2014 Det skal ikke være enkelt for disse små, det er jo så mye annet man heller vil gjøre enn å sitte på potta. Veldig greit at det er varmt ute for tida, så er det fort gjort å skylle av når det går galt Jepp, det er jo sant. ___ Ja, ellers så har jeg vært småuggen i hele dag. Samtidig har (nå kommer det detaljer) utfloden blitt gulere tror jeg. Den har vært gulaktig helt fra jeg ble gravid, men nå er fargen blitt sterkere. Håper ikke det er på tur til å gå over til spotting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. juli 2014 #760 Del Skrevet 9. juli 2014 Jepp, det er jo sant. ___ Ja, ellers så har jeg vært småuggen i hele dag. Samtidig har (nå kommer det detaljer) utfloden blitt gulere tror jeg. Den har vært gulaktig helt fra jeg ble gravid, men nå er fargen blitt sterkere. Håper ikke det er på tur til å gå over til spotting.. Jeg tror det er veldig normalt med utflod i mange forskjellige farger i en graviditet, så du trenger ikke uroe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå