Teita Skrevet 18. juni 2014 #601 Del Skrevet 18. juni 2014 Spent på resultat på digitaltesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #602 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Gravid 1-2 Så 3+5 i dag stemmer jo gandke greit. Jeg ville vel ikke fått positiv test inkludert digital fire dager på rad hvis der var kjemisk? Kan jeg slippe jubelen løs nå? glad jeg hadde digital test. Ebay-testene ee jo elendige. Var så vidt jeg kunne skimte en strek, så før jeg fikk tatt den digitale rett etterpå så var jeg sikker på at det var kjrmisk. Endret 19. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #603 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Så klart kom jeg over en tråd om ei som fikk positiv test to dager på rad, så en svakete test og tre dager senere negativ. Så føler meg ikke helt overbevist om at jeg faktisk er gravid. Planen er å teste på søndagen igjen. Da kjøper jeg rsfu, for jeg stoler ikke på Ebay-testene som jeg fikk hos ei venninne. Håper virkelig den blir sterk og fin, for da kommer jeg nok til å klare å slå meg til ro. Er vel 12 dpo nå, så på søndag er jeg en dag over IKM. Endret 19. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. juni 2014 #604 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg velger å tro på den digitale, og sier gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 19. juni 2014 #605 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) du er gravid Men kjenner til følelsen av at kanskje det ikke stemmer, selvom en vet innerst inne at det gjør det nok. Jeg måtte også kjøpe en digital etter billigtestene. Endret 19. juni 2014 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 19. juni 2014 #606 Del Skrevet 19. juni 2014 syns dette høres lovende ut jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. juni 2014 #607 Del Skrevet 19. juni 2014 Yay Man finner alltid en på internett som opplevde det samme, og det gikk dårlig for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #608 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Ja, dere har vel rett virker bare litt for godt til å være sant at jeg ble gravid første pp. Føler meg bra heldig sånn sett. Endret 19. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. juni 2014 #609 Del Skrevet 19. juni 2014 Gratulerer! Du er utvilsomt gravid, husk at du ikke er så langt på vei enda og da stemmer jo testen helt perfekt! Jeg hadde en veldig tidlig SA en gang, egentlig var det kanskje kjemisk, men jeg fikk ihvertfall aldri utslag på CB tester. Syns dette virker veldig lovende! Heldige deg som blir så fort gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 19. juni 2014 #610 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg også tror dette er innertier, altså... Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 19. juni 2014 #611 Del Skrevet 19. juni 2014 Hurra Du er gravid! Det står svart på hvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. juni 2014 #612 Del Skrevet 19. juni 2014 Hihi, takk til deg kjære Teriyaki! Etter å ha lest dagboken din og fått med meg resultatet på testen din, så måtte jeg teste selv. Til tross for mensmurringer. Jeg var 100% sikker på at det ikke var noe her, men jaggu var det ikke det! Takk for at du indirekte fikk meg til å teste Når er din termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. juni 2014 #613 Del Skrevet 19. juni 2014 Æææææ gravid!!! 😃😃😃😃💜 hurra, det gikk fort! GRATULERER 💙💙💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 19. juni 2014 #614 Del Skrevet 19. juni 2014 Gratulerer heldig du er som har fått klaff med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 19. juni 2014 #615 Del Skrevet 19. juni 2014 Hurra! Så utrolig glad på dine vegne Håper spiren klamrer seg fast helt til den er ferdig bakt. Hihi Og håper du får et fint svangerskap!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. juni 2014 #616 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Gratulerer Endret 19. juni 2014 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #617 Del Skrevet 19. juni 2014 Tusen takk dere Er fantastisk å tenke på at det vokser et gryende liv inni meg. Like uforståelig som sist. Malicius: Har termin 3 mars skulle gjerne sitert dere alle, men det går ikke å multisitere på tlf dessverre. Symptomer: - masse mensmurtinger som kommer og går - antatte ligamentsmerter, kommer og går på begge sider - stikking i livmora - går oftere på do - trøtt! Synes jeg har ganske mange symptomer til å være så kort på vei, men det er nå så. Klokka er halv ett og jeg er på jobb. Bare syv timer igjen. Nevnte jeg at jeg var trøtt? Håper det går seg til, hvis ikke må jeg be om å få gå på dag, for det kan ikke værw sånn som det ee nå helt til mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 19. juni 2014 #618 Del Skrevet 19. juni 2014 Har samme symptomene som deg Det ga meg litt håp! Stikking og murring. Er skikkelig trøtt og utrolig lite energi! Og uteblitt mensen! Tissetrang mer en før ja. Kast litt babystøv over hit da! Hihi Jobber selv nattevakt, men har ferie nå. Gruer meg til å begynne igjen. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #619 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Kaster masse babystøv Jeg har trua på at du er preggo :D Det gjenstår jo å se. Spent på når du skal teste. Jobber du i helsevesenet Hay? Endret 20. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 20. juni 2014 #620 Del Skrevet 20. juni 2014 Symptomer: - masse mensmurtinger som kommer og går - antatte ligamentsmerter, kommer og går på begge sider - stikking i livmora - går oftere på do - trøtt! Akkurat de samme symptomene som jeg har, pluss at jeg er forferdelig svimmel. Det snurrer rundt i hodet hele tiden. Begynner å bli litt småkvalm om jeg går for lenge uten mat og! Spennende! Fødte du på overtid sist? Fødte 3 uker før termin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå