Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #581 Del Skrevet 17. juni 2014 Tusen takk! Hehe, ja dere var mange som hadfe rett angående ah det kom til å gå fort. Klarer bare ikke heeelt å glede meg, for synes det er så rart at puppenr ikke finnes ømme lengre, til tross for at det var vondt å gå i trappene i går. Vet jo at det kan komme og gå litt, meen.. Håper morgendagens test er enda sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 17. juni 2014 #582 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer så mye!! :D Hipp hurra for positiv test! Og så fort det gikk, da! Nå som du er gravid får du kaste litt babystøv rundt deg så vi andre kan følge etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 17. juni 2014 #583 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer så mye Teryaki! Joiner du "oss" i januar-februar eller blir det neste gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. juni 2014 #584 Del Skrevet 17. juni 2014 Oi, her har det skjedd ting ser jeg! :D Gratulerer så mye! Det lot jo virkelig ikke vente på seg Håper du får et fint svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #585 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Tusen takk dere! Så koselig med så mange gratulasjoner. Skal slenge litt babystøv ja Susa: Foreløpig antatt termin er jo 3 mars, men kan jo fort ende opp med å havne i februar, så tenkte kanskje å joine begge. Endret 17. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #586 Del Skrevet 17. juni 2014 Hvor er egentlig terminklubbene? Finner bare de for 2014, altså de som allerede har født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 17. juni 2014 #587 Del Skrevet 17. juni 2014 Oiii her hadde det skjedd mye!! Gratulerer!! Du er graviiid, nænænænæææ! Lucky you!! :) Send litt babystøv over her da! Ikm idag(blir vel igår nå), ingen mens og negativ test... Blææh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #588 Del Skrevet 17. juni 2014 Oiii her hadde det skjedd mye!! Gratulerer!! Du er graviiid, nænænænæææ! Lucky you!! :) Send litt babystøv over her da! Ikm idag(blir vel igår nå), ingen mens og negativ test... Blææh Kanskje du har hatt forsinket EL, slik som jeg hadde? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. juni 2014 #589 Del Skrevet 18. juni 2014 Har du testa i dag, da? Sterkere strek? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. juni 2014 #590 Del Skrevet 18. juni 2014 Gratulerer! Du må nok lage en ny tråd på januar-februar/mars-april trådene. Sikkert ikke så mange andre som har funnet ut at de er gravid enda, iallefall ikke i mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. juni 2014 #591 Del Skrevet 18. juni 2014 NÆMMEN!!! Grattis så mye!!! Dette er stor stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #592 Del Skrevet 18. juni 2014 Har du testa i dag, da? Sterkere strek? Ja, men den var likens, kanskje hakket svakere enn i går. :/ Men urinen var ikke akkurat konsentrert. Det var den ikke i går heller, men tror det vsr "værre" i dag. Klarte ikke holde meg mer enn 4 timer, så blæra virker i det minste geavid. Men ble jo litt bekymret nå, spesielt siden puppene ikke er ømme lengre. Vurderer å holde meg de neste seks timene uten å drikke no særlig mer. Er lettere å holde seg når jeg er våken. Men åh, nå ble jeg jo i tvil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #593 Del Skrevet 18. juni 2014 Et par min etter tidsfristen på 10 min så var testen litt sterkere enn gårsdagens. Tror gårsdagens bilde også er tatt et par min etter fristen, så. Men tenker jeg tester i srkstiden i dag uansett. Sliter med å holde meg 6-7 timer om natten. Er lettere om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 18. juni 2014 #594 Del Skrevet 18. juni 2014 Sikkert ikke så bra å drive og tolke streker, skjønner at du blir bekymra. Ta en digital test og prøv å slå deg til ro med resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #595 Del Skrevet 18. juni 2014 Sikkert ikke så bra å drive og tolke streker, skjønner at du blir bekymra. Ta en digital test og prøv å slå deg til ro med resultatet? Ja, men med tester ser jeg jo om de blir sterkere. Skal ta en strimmel i morgen, og hvis jeg fortsatt ikke "tror på det", så tar jeg en digital på fredag. Gidder ikke ta en til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. juni 2014 #596 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvor mange dager over IKM er du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #597 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Hvor mange dager over IKM er du nå? Tror jeg er 11 dpo. Hadde EL vært npr jeg trodde så hadde jeg vært 3-4 dager over IKM, men så fikk jeg nye EL-tegn 5 dager etterpå. Med tanke på at jeg først fikk en aaanelse positiv på mandag som var, og de enda ikke er så sterke som man kunne forventet etter IKM, så har jeg kommet fram til at EL må ha vært andre gangen jeg hadde EL-slim. Så 3+4 nå. Ser jeg bare har Ebay-tester igjen. Har forstått det sånn at ebay-testene må ha mer hcg for å reagere, så sammenligningen vil jo bli feil. Såå tror jeg skal ta den digitale i morgen. Endret 18. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 18. juni 2014 #598 Del Skrevet 18. juni 2014 Ja ta den digitale den er i hvertfall håpløs å misforstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #599 Del Skrevet 18. juni 2014 Ja ta den digitale den er i hvertfall håpløs å misforstå Bare vent du, finner vel en grunn til å ikke tro på testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 18. juni 2014 #600 Del Skrevet 18. juni 2014 Bare vent du, finner vel en grunn til å ikke tro på testen Haha Da skal vi nok klare å overbevise deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå