missdior Skrevet 17. juni 2014 #561 Del Skrevet 17. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #562 Del Skrevet 17. juni 2014 Er det ikke 4+3? Om du skulle hatt mensen for 3 dager siden? 3+3 er jo bare 10 dager siden befruktning. Men kanskje det er derfor testene er så svake? Jeg hadde noe EL-slim 7 juni tror jeg, så diden testene enda er så svake så tror jeg at kroppen ikke fikk til å slippe egget 1 juni, men lyktes noen dager senere. Uansett er det koseligere å bli satt fram på UL enn tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #563 Del Skrevet 17. juni 2014 Og tusen takk dere andre! Skulle sitert alle sammen, men sitter på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2014 #564 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg hadde noe EL-slim 7 juni tror jeg, så diden testene enda er så svake så tror jeg at kroppen ikke fikk til å slippe egget 1 juni, men lyktes noen dager senere. Uansett er det koseligere å bli satt fram på UL enn tilbake Aha, det forklarer saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #565 Del Skrevet 17. juni 2014 Tenker jeg tar den siste strimmeltesten i morgen, også tar jeg digital i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #566 Del Skrevet 17. juni 2014 Har ikke ømme pupper lengre. Hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juni 2014 #567 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er som regel noe som kommer og går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 17. juni 2014 #568 Del Skrevet 17. juni 2014 Det sa du jo i går også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 17. juni 2014 #569 Del Skrevet 17. juni 2014 Også må du kjøpe digital med ukeindikator, så får du en liten pekepinn på hvor langt på vei du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. juni 2014 #570 Del Skrevet 17. juni 2014 Oioioi... Så spennende gratulerer Nå kjenner jeg at jeg ble litt misunnelig Og for et par timer siden snakka jeg med en bekjent og ho spurte om jeg hadde lyst på en unge til snart, og jeg svarer: nei.. E du gal Snakk om å være vinglepetter Løp og kjøp digital test!!! Og hva er kjemisk graviditet? Samme som forsinka mens?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 17. juni 2014 #571 Del Skrevet 17. juni 2014 Den testen er positiv :jubel: Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #572 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Haha, ja sa jo det i går også at ømheten vsr borte, men så kom den tilbake. Har kjøpt digital test. Skal bruke strips i morgen også tar jeg den digitale på torsdag. Kakaoen: Kjemisk ee når egget nesten fester seg, dvs. At det "streifer" livmorveggen slik at kroppen tror den er gravid en kort stund. Da vil testen være svakt positiv et par dager for så å bli negativ igjen. Men tror ikke det er så veldig vanlig. Endret 17. juni 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 17. juni 2014 #573 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er Deja Vu å lese hva du skriver..Mine tok noen dager før de ble sterkere, var liksom samme fargen i 2-3 dager... Sa til mannen "det er nok kjemisk!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #574 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er Deja Vu å lese hva du skriver..Mine tok noen dager før de ble sterkere, var liksom samme fargen i 2-3 dager... Sa til mannen "det er nok kjemisk!". Hehe, så artig. Testen i dag er jo sterkere enn testen i går, så håper det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. juni 2014 #575 Del Skrevet 17. juni 2014 Næh, se der! Fruktbar som bare det, jo. Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #576 Del Skrevet 17. juni 2014 Næh, se der! Fruktbar som bare det, jo. Gratulerer så masse! Tusen takk Nesten så jeg ikke tror på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 17. juni 2014 #577 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer så mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 17. juni 2014 #578 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. juni 2014 #579 Del Skrevet 17. juni 2014 oioioi!! så gøy!! O`fruktbare Nordlending! Håper det er en fordel for meg når vi setter igang prøvinga i Aug Funket kjapt sist Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 17. juni 2014 #580 Del Skrevet 17. juni 2014 Ingen tvil med den testen der! GRATULERER - du er gravid du! Så gøy! Var ikke overrasket over at det kom til å klaffe fort for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå