Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jaja, måtte jo registrere meg da.

Men ja, slik strek hadde jeg denne gangen også! Den ser jo rosa ut på den svake streken? Kanskje du også hadde lang syklus og antok at IKM er tidligere enn den var? Jeg trodde også jeg hadde kjemisk siden det var så svake tester og måtte vente så lenge på positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil også se bilde! :sur:

Tror du er gravid jeg, altså :) Ofte ser man streken bedre på bilde enn i virkeligheten. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du er gravid! De gangene jeg har trodd jeg har sett en strek har det vist seg å være faktisk det (og den ble mye sterkere dagen etter) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så artig at alle her og på BV tolker den som positiv. :) Gleder meg til resultatet i morgen. Jeg skal på nattevakt da, så kan hende jeg ikke har "morgenurin" før på ettermiddagen. :P Men skal prøve å holde meg fra midnatt og ut. ;)

Har hatt en del stikkinger i livmora i dag og har gått på do x antall ganger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er dårlig gjort altså. Det er jo så spennende å klikke seg inn til deg på morgenen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!!1 :popcorn:

Kom opp så mange innlegg på babyverden,fant ikke din :)

Men får en følelse av at det er nytt liv på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nok smøre dere med tålmodighet :fnise: Har ikke drukket siden kl 04, men urinen er nok ikke konsentrert nok før om noen timer, så der blir etter jeg har sovet. Aah, det skal bli godt å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok smøre dere med tålmodighet :fnise: Har ikke drukket siden kl 04, men urinen er nok ikke konsentrert nok før om noen timer, så der blir etter jeg har sovet. Aah, det skal bli godt å sove!

Og jeg som ble skikkelig optimist når jeg så at du hadde skrevet et nytt innlegg her :) Jaja! Smører meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...