Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg har også bunad fra Nordland fylke, men ikke nordlandsbunad :P Må be mamma om å sy den ut tror jeg. Har ikke kunnet ha den på de siste 5 årene uten alvorlig puppeskvis :ler:

Kos deg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dumt at det var negativ test! Men det er framleis håp :) Eg testa negativt på IKM då eg skulle ha M..testa positivt sånn ca 10 dagar etterpå :)

Og personleg skjønner eg ikkje drikkepresset som blir påført folk..berre fordi ein ikkje vil drikke, så er ein gravid?! Kvifor er det ikkje greit med berre å ikkje ha lyst på..? Syns det er ein uting at det skal vere alkohold i alle samanhengar. No er eg avholds da, så for meg så er det veldig greit å berre kunne seie at nei, eg drikk ikkje alkohol. Håper uansett at du får ein flott dag, med eller utan øl! :)

Og ha ei god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd da! men alt håp er jo ikke ute da... :)

ettersom det er så mye styr med taxi osv, så er det legitimt at du ikke orker å drikke... :)

Jeg har blå Nordlandsbunad :strix: Fineste på jord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nå litt drikking i går. :) Koselig kveld. Men jeg har ikke fått mensen enda. IKM er vel i morgen. Har regelmessige mendmurringer, akkurat som sist jeg var gravid. Litt ømme pupper også. Kanskje jeg er gravid likevel?

Hmmm, nei. Kan bare ikke tro det. Skal teste i morgen. Hvis den er negativ da så er vel håpet ute denne pp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende :) Skal du teste i morgen? Krysser fingrene!

Tester i morgen ja. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ i dag og. Men er ikke helt overbevist, for jeg har fortsatt ganske ømme pupper og disse murringene som kommer og går. Kanskje EL har vært sen er re enn antatt?

Hvis ikke er dette mens-symptomer, men jeg har jo ikke hatt såpass med "plager" før mens tidligere. Forrige måned var det null murring og null puppevondt.

IKM i dag, har en lutealfase på 13 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen stiger jo bare her. :) Gøy at du ikke tror på testen, for kroppen sier jo noe annet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag og. Men er ikke helt overbevist, for jeg har fortsatt ganske ømme pupper og disse murringene som kommer og går. Kanskje EL har vært sen er re enn antatt?

Hvis ikke er dette mens-symptomer, men jeg har jo ikke hatt såpass med "plager" før mens tidligere. Forrige måned var det null murring og null puppevondt.

IKM i dag, har en lutealfase på 13 dager.

Spennende :)

Hva slags tester bruker du?

Jeg opplevde at de billigtestene ble senere positive enn clearblue. Selv om jeg er/var testoman, så sverger jeg nok til clearblue om jeg skulle bli gravid senere en gang. Jeg liker både el-testene og graviditetstestene. El-testene er enkle å forstå med smilefjeset sitt :)

Det negative er jo at de er svindyre i forhold til billigtestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende ja, men egentlig mest frustrerende. Mensen burde vært her nå hvis jeg ikke er gravid, så der tyder jo på at syklusen blir enda lengre enn 38 dager. For selv om jeg har symptomer som kan toøkes som graviditet, så klarer jeg ikke helt å tro på at jeg er gravid.

Kjenner tiden går veldig sakte akkurat nå. ;) Tester igjen på tirsdag hvis mensen ikke har dukket opp.

Bruker billigtester ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får teste sammen, Teriyaki. Har hatt sykluser på 27 dager fra Lillebror ble født, nå er jeg på dag 35, og fortsatt ingen mensen. Har heldigvis ikke fått positive tester enda, og forhåpentligvis så er det MIN syklus som er på tur, og du som er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får teste sammen, Teriyaki. Har hatt sykluser på 27 dager fra Lillebror ble født, nå er jeg på dag 35, og fortsatt ingen mensen. Har heldigvis ikke fått positive tester enda, og forhåpentligvis så er det MIN syklus som er på tur, og du som er gravid :)

Oi, kanskje du er gravid ;) Hehe. Forstår det sånn at det ikke er ønsket, så krysser for negativt for deg og omvendt for meg :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Test i morgen! :duskedame:

Tror du? :) Er ikke det litt kjapt siden jeg tedtet i dag? :) Har 3 tester liggende da ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at hcg dobles hver dag i starten? Det kan jo ha alt å si for om testen slår ut. :Nikke:

Hadde det vært meg hadde jeg testa hver dag så lenge mensen ikke kom, men jeg eier ikke tålmodighet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke sånn at hcg dobles hver dag i starten? Det kan jo ha alt å si for om testen slår ut. :Nikke:

Hadde det vært meg hadde jeg testa hver dag så lenge mensen ikke kom, men jeg eier ikke tålmodighet. :fnise:

Jaa kan jo vurdere det i alle fall :sjenert:

Herregud jeg har frotset i kveld! Spist meg ubehagelig mett på pizza og kanelsnurrer :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Du er mer på jakt etter symptomer enn meg Sushi :ler:

Studenten: jaa, får teste i morgen oh. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...