Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Mhm, helt enig! Hun har jo ikke hatt det veksthoppet enda, hun er bitteliten fremdeles. :fnise: Bruker bodyer fra PoP i 80 fremdeles. :P Men når det veksthoppet kommer, kommer hun jo til å bli tynnere. Jeg føler hun allerede har vokst littegrann, for det virker som om bleiene er blitt løsere rundt magen.

Jeg er uansett ikke bekymret. Vis meg den ungen som får i seg mindre sukker enn henne, så blir jeg overrasket. :ler:

A var jo også akkurat lik, men hun fikk veksthopp samtidig som hun begynte å gå, og da sier det jo seg selv at det vistes godt! Hun er tung til å være 3 år, men hun er ganske lang og langt fra tykk.

Samme med O :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet du er gravid når du skriver : hjerte : på sms, og lurer på hvorfor det ikke kom opp som et hjerte. :P

:hjerte:

Edit: Du vet du gleder deg til å bli gravid når du skriver "du vet du er gravid" når du egentlig skulle skrive "du vet du henger mye på KG.."... :P

Endret av Teriyaki
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! :strix: Gratulerer så utrolig mye! Nå fikk jeg gåsehud her jeg sitter. :grine:

Hehe, takk, men jeg er ikke gravid :ler: Oppdater og les på nytt du :fnise:

Edit: Trooor jeg da. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk, men jeg er ikke gravid :ler: Oppdater og les på nytt du :fnise:

Edit: Trooor jeg da. ;)

:hoho:

Du vet du kjeder deg når du oppdaterer KG annethvert minutt. Meg altså. Ikke i tide til å se edit'en din. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Får håpe jeg kan komme med en ekte gravid-oppdatering om ikke så alt for lenge da. Enten det blir om noen dager eller et par måneder :fnise:

Veldig koselig at du fikk gåsehud, da. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Indeed :P graviditet fører til at du henger mer på KG også, så snart blir det :gravid::snurt: og :hoppe: på face, insta og alle andre sosiale medier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde et øyeblikk du var gravid, men har jo mista all oversikt fordi det var babyboom forrige mnd! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå fikk jeg vel lurt dere :fnise:

Huff, nå har jeg en indre "krangel" med meg selv. Jeg VIL klare å vente med testing til fredag, men så tenker jeg "hva hvis"? ;) Vet at jeg bare blir skuffet i morgen ved en blenda hvit test, og at jeg uansett da kommer til å teste på fredag, så jeg må jo bare klare å holde meg. Kan ikke timene bare gå sånn at jeg kan legge meg.. :P Tror nok jeg kommer til å være "sterkere" i morgen tidlig, for da er det en ny dag og plutselig ikke såå lenge til testing. ;)

Tror jeg bare tar med meg mobilen ned på soverommet. Det hjelper alltid å legge seg når jeg har søtsug på kvelden, så satser på at det hjelper å legge seg ved testetrang også. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..kjenner meg godt igjen i den tankegangen der..

Om du har mange tester er det jo bare å kjøre på, jeg testa vel annenhver dag den perioden jeg faktisk var gravid, men fikk positiv innmari seint, syklusen var på 34 dager. Hadde konkludert med at det ikke ble noen baby den mnd før jeg ble sjokkskada av svak positiv test helt utav det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg kjenner meg også så veldig godt igjen. Og det er ekstra vanskelig å holde seg når testene egentlig ikke koster så veldig mye. Men tror du skal klare deg jeg :)

Måtte forresten le godt av "Du vet du er gravid"-innlegget ditt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker lykke til med testing :vinke: Bra det er noen i "motsatt ende" av syklusen som kan holde spenningen oppe! ;) Jeg kjenner meg forøvrig veldig godt igjen med tanke på testetrang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nei testetrang kan være sterke saker. ;)

woho! Jeg har gått enda mer ned i vekt! Har ikke sett 6-tallet siden i fjor høst, men nå viser det altså 69,7 kg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som klarte å stå i mot testetrangen :) Og gøy med 6 tallet da :) Jeg savner 6 tallet VELDIG.. Lurer på om jeg noen gang ser det igjen :fnise:

Da er det bare morradagen som gjenstår. Hvordan føles det på kroppen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du er superflink! Jeg så 6-tallet for første gang siden jeg var 18 for...et halvt år siden kanskje? Og nå prøver jeg å se 5-tallet. Ikke såååå mye igjen nå. Jeg SKAL klare det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som klarte å stå i mot testetrangen :) Og gøy med 6 tallet da :) Jeg savner 6 tallet VELDIG.. Lurer på om jeg noen gang ser det igjen :fnise:

Da er det bare morradagen som gjenstår. Hvordan føles det på kroppen??

Hehe, uten at jeg vet utgangspunktet ditt, så klarer du det hvis du vil! :jepp: Men akkurat nå er det vel mer viktig for deg å få slappet av. :)

Vet du, jeg har null tro på positiv test. Er helt sikker på at jeg enten har hatt EL senere enn jeg trodde, ikke har hatt EL i det hele tatt eller at vi rett og slett ikke var heldige å bli gravide selv om vi "traff" EL. Veldig kjedelig, men sånn er det bare. Får håpe det blir bedre neste pp. :)

:hoppe: Du er superflink! Jeg så 6-tallet for første gang siden jeg var 18 for...et halvt år siden kanskje? Og nå prøver jeg å se 5-tallet. Ikke såååå mye igjen nå. Jeg SKAL klare det. :jepp:

Takk! :) Det klarer du nok så flink som du er! Er jo helt utrolig hvor mye du har gått ned! All ære til deg. ;) Jeg hadde nok sett alt for tynn ut hvis jeg hadde veid under 65 kg :jepp: Jeg veide 67 kg før, men da hadde jeg mer muskler i tillegg da, og det var nok det som var min idealvekt. Var i alle fall ganske fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, uten at jeg vet utgangspunktet ditt, så klarer du det hvis du vil! :jepp: Men akkurat nå er det vel mer viktig for deg å få slappet av. :)

Vet du, jeg har null tro på positiv test. Er helt sikker på at jeg enten har hatt EL senere enn jeg trodde, ikke har hatt EL i det hele tatt eller at vi rett og slett ikke var heldige å bli gravide selv om vi "traff" EL. Veldig kjedelig, men sånn er det bare. Får håpe det blir bedre neste pp. :)

Takk! :) Det klarer du nok så flink som du er! Er jo helt utrolig hvor mye du har gått ned! All ære til deg. ;) Jeg hadde nok sett alt for tynn ut hvis jeg hadde veid under 65 kg :jepp: Jeg veide 67 kg før, men da hadde jeg mer muskler i tillegg da, og det var nok det som var min idealvekt. Var i alle fall ganske fornøyd. :)

Så lenge du er fornøyd, er det jo knallbra! Er det som teller. :Nikke:

Du er jo ganske høy, er du ikke? Jeg er 167. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er fornøyd, er det jo knallbra! Er det som teller. :Nikke:

Du er jo ganske høy, er du ikke? Jeg er 167. :)

Ja, jeg er 174,5. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 174,5. :)

Du tårner over både meg og mannen. :fnise: Neida, mannen er 174 tror jeg. A har ihvertfall ikke fått høyden sin fra oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...