Gå til innhold

Kjønnsvorter like ved skjeden, vondt å ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen for noen uker siden for å ta gu, og da fikk jeg påvist noen kjønnsvorter like rundt skjedeinngangen. Jeg har kjent et ubehag i området i noen måneder ved bruk av trange bukser, + under samleie. Spesielt helt i begynnelsen når penis skal inn. Dette gjør at jeg kvier meg for å ha sex, og jeg vil veldig gjerne at de skal gå vekk. Jeg fikk noe etsende for å smøre på, men det gjorde så vondt at jeg bare orket to runder med det. Noen ganger kjennes det ut som de er betente,klarer nesten ikke sitte og at utfloden nesten lukter litt betent. Er dette normalt? Og er det noen som har erfaring med dette og som har blitt kvitt det?



Anonymous poster hash: 90f40...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ihvertfall ta pause fra sex og helst ikke gå med stramme bukser. Det neste er at du må finne en metode som passer for deg for å få de bort. Kanskje du heller kan fryse de eller bruke et annet middel?

Deretter må du sjekke om du kan ha fått bakteriell vaginose. Da lukter utfloden betent/fisk og det kan også gi smerter under sex.

Men ta en sexpause og dropp mye såpe og trangt tøy. Det ordner seg nok etterhvert, men gi det tid.



Anonymous poster hash: c777d...9d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det ca. før slike vorter forsvinner? Har hatt de kanskje i 5 måneder

Endret av Rewr9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du like heldig som meg forsvinner de for alltid etter to runder med behandling :-)



Anonymous poster hash: 412d3...d6e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du de ved skjeden?



Anonymous poster hash: 90f40...495
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du har informert partneren din om dette. Kjønnsvorter er smittsomt og kondom holder heller ikke alltid.

Anonymous poster hash: f06fd...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Partneren min er den eneste jeg har hatt sex med, så smitten kommer fra ham. Vi er derimot ikke sammen lenger, så det blir fremtidige partnere som må informeres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...