Gå til innhold

Tilbehør til ulike skjørtelengder


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Estrela

Hva bruker du til:

1. Miniskjørt

2. Knekorte skjørt (rett over kne/rett under kne)

3. Skjørt til nederst på leggen

4. Fotside skjørt

...så det ser best mulig ut?

Og da mener jeg: Topp/genser, smykker, type sko, håroppsett osv.

Har tenkt å begynne å bruke mer skjørt, men vet at det er et plagg som lett kan ses på som vulgært om man velger feil tilbehør.

Så, hva er dine beste skjørte-tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Jeg bruker ikke miniskjørt, men det er vel med miniskjørt det er lettest at det blir vulgært. Jeg ville ikke brukt et veldig utringet topp til dette. Det kan bli for mye av det gode.

Jeg liker knelange skjørt best. Bruker "alle" slags overdeler til knelange skjørt. Alt etter om jeg skal på jobb, rusle tur i sola, på fest etc. Bruker som regel støvletter på jobb eller når jeg skal på byen. Om sommeren bruker jeg sandaler, type avhengig av hvor jeg skal/hvor mye jeg skal gå. Alt fra flip-flopper til høyhelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Miniskjørt bruker jeg ikke om sommeren- det blir lett vulgært og usmakelig siden man ofte bruker lette topper. Men om høsten/vinteren når jeg kan kombinere miniskjørt i feks. skotske ruter med høyalset sort genser, høye støvletter i skinn og strømper da er det ikke vulgært.

Skjørt til rett over kneet synes jeg ikke er pent så det har jeg lite av men til rett under kneet bruker jeg ofte sandaler med høye hæler eller flate slip-ins.

Skjørt til midt på leggen får ofte følge av høye støvler om høsten/vinteren og høye sko om sommeren.

Ankellange skjørt kombinerer jeg gjerne med flate sandaler eller joggesko for en mer sporty look tidlig høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver gjerne å balansere inntrykket.

Miniskjørt = dekkende overdel, liten topp = dekkende skjørt.

Skjørt til midt på leggen bruker jeg ikke, jeg er ikke så lang så jeg ser ut som en dverg med den lengden, og fotside skjørt blir gjerne for lange for meg.

Jeg bruker mest skjørt i knelengde og til de bruker jeg pumps, ballerinasko eller sandaler. Alt ettersom.

Jeg bruker både gensere og topper til. Tilbehøret matcher hverandre og har ikke nødvendigvis så mye med skjørtet å gjøre.

Håret mitt lever sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...