Gå til innhold

Redd 19åring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er helt sikkert gravid. Gratulerer, selv om jeg synes det er litt tidlig å får barn når man er 19.

Anonymous poster hash: 3124e...3b5

Hehe huff den "gratulerer" var litt skummel, men..ja jeg og tenker at det er kjempetidlig! (Om det skulle vise seg at jeg faktisk er gravid) men tror nesten jeg er det..redd og skjelver nå...men kjøper test etterpå..

Anonymous poster hash: b642e...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og etterpå begynner du å søke på nettet og sette deg inn i dette. Det er din kropp, og det er svært viktig at du skjønner hvordan den fungerer.

Synd det ikke er mulig å saksøke skolen for ubrukelig sexualopplæring; dette er ett område det er viktig at du har selvtillit på.

Og for guds skyld ta en snakk med typen din; det å ha jevnlig sex ER ett risikobilde for å bli gravid. Det er helt håpløst når du blir usikker, redd og passiv i en slik situasjon; det betyr at dere ikke sammen har tenkt en eneste tanke om hva dere gjør hvis du blir uønsket gravid. Det er for dårlig når dere begynner å bli voksne og er ansvarlig for deres egne handlinger.

Vi har jo snakket sammen om det, sånn "hvis jeg skulle bli gravid, hva gjør vi da" og da vil vi helt klart beholde om vi har mulighet til det.

Og det at jeg er redd nå...tror jeg ikke jeg er den eneste som har vært. Men som sagt, vet ingenting ennå, har bare en mistanke

Anonymous poster hash: b642e...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? :)



Anonymous poster hash: 78913...037
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...