Gå til innhold

Hvilken vogn er dette?


missdior

Anbefalte innlegg

Så på reprisen av Unge Mødre nå, der Anna er på konsert sammen med ei veninne. Veninnen hadde ei superfin barnevogn, men jeg har ikke snøring på hva den heter!! Jeg pauset programmet og tok bilde, men det ble ikke så bra, og det er vanskelig å se hvilken vogn det der, men noen her inne må nå kjenne den igjen uansett :ler: Påsiden av selve vognbagen er det liksom et oppbevaringsrom? Hehe, håper noen kan hjelpe... :fnise:

2wei8fn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hun har en Emmaljunga.

Kan ikke finne den på emmaljunga sine hjemmesider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemaleri

bugaboo Donkey er det forresten, den kan gjøres om til tvillingvogn. bugaboo buffalo er samme typen, men "enbarns" vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugaboo Donkey er det forresten, den kan gjøres om til tvillingvogn. bugaboo buffalo er samme typen, men "enbarns" vogn.

Åh, tusen takk! :blomst: Den var jo skikkelig knallfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heeeelt syk å kunne dette :P



Anonymous poster hash: fe6c1...8b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sykt. Man ser jo godt at det der er en bugaboo og det helt uten å være spesielt opptatt av vogner eller noensinne eid en selv. Kunne dog ikke sagt mer enn hovedmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en stygg vogn!



Anonymous poster hash: 27064...4aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke sykt. Man ser jo godt at det der er en bugaboo og det helt uten å være spesielt opptatt av vogner eller noensinne eid en selv. Kunne dog ikke sagt mer enn hovedmerket.

Snakk for deg selv, jeg ser ikke hva slags vogn det er for har ikke peiling på vogner, så ikke alle ser hva slags vogn det er.

Anonymous poster hash: b5525...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at ALLE ser det. Jeg sa at det ikke var SYKT. Stor forskjell, effings AB nepskrell!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ligner på den ene til Emmaljunga sin jeg...

Hvilken? Jeg syns Emmaljunga sine er så store og klumpete, og den der var jo liten og nett :) Har Emmaljunga "små" vogner også? Kvaliteten skal jo være super på Emmaljunga iallefall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken? Jeg syns Emmaljunga sine er så store og klumpete, og den der var jo liten og nett :) Har Emmaljunga "små" vogner også? Kvaliteten skal jo være super på Emmaljunga iallefall :jepp:

Jeg syns ikke at edge duo'en vår er stor og klumpete, city cross skal være mindre. Emmaljunga er mye finere enn den på bildet syns jeg, måtte google den siden jeg ikke har hørt om en.

Anonymous poster hash: b5525...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ligna på den Viking! Men skal ikke si det sikkert er den, jeg har sett få Bugaboo og syns bare den minte om Viking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ligna på den Viking! Men skal ikke si det sikkert er den, jeg har sett få Bugaboo og syns bare den minte om Viking :)

Jo, de ligna litt de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...