AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #61 Skrevet 30. mars 2014 Sosialt eksperiment. Faller damer for pengene eller personligheten. Hva tror du? Anonymous poster hash: 3be9b...d56
Gjest Nanna87 Skrevet 31. mars 2014 #62 Skrevet 31. mars 2014 Jeg dreiv på med en som var alt for materialistisk og han prøvde å kjøpe seg "finere".. Noe jeg forlot han for, så nei! Nå skal jeg flytte til Mexico for å bli sammen med en mann uten penger, men som er fantastisk vakker med verdens beste personlighet og gode verdier <3
Justia Skrevet 31. mars 2014 #63 Skrevet 31. mars 2014 Jeg kan jo egentlig bare snakke for meg selv, og verken jeg, eller mine venninner for den del, går bevisst etter gutter som har penger. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hvorvidt gutten har bil eller ikke, og i hvertfall ikke hvilken type bil han har?!? Jeg har penger nok selv, og går helt klart etter gutter som får meg til å føle meg trygg, og ikke etter hvem som kan kjøpe meg de fineste tingene... Og med trygg så mener jeg en som har sterke sider som står til mine svake sider, feks en som er kreativ, rolig i stressende situasjoner, flink med barn osv
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #64 Skrevet 1. april 2014 Hvis konklusjonen fra disse videoene er at alle damer går etter menn med penger, så må vel også konklusjonen være: Ikke stol på menn - de bare lurer deg! Anonymous poster hash: e4eaa...aca 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #65 Skrevet 1. april 2014 For noe tøv. Enkelte menn og kvinner er nok opptatt av rikdom, men svært mange er det ikke. For min del har jeg kjent flere menn enn kvinner som overflatisk nok er opptatt av og skryter av at deres kjæreste kommer fra en "rik familie". Enkelte av disse er bekjente fremdeles. Det hender at jeg tenker at kvinnene skulle ha visst hva mennene deres sier bak deres rygg... Jeg har respekt for at både menn og kvinner er opptatt av at deres kjære kan forsørge seg selv, at de er ambisiøse og er opptatt av at man sammen kan ha et godt liv uten økonomisk usikkerhet,- men jeg har lite respekt for dem som er opptatt av penger i seg selv. Selv har jeg gått inn for å komme over et crush, fordi jeg ikke ønsker ham så vondt at han på noe vis skal involveres i mitt økonomiske rot... Det må jeg rydde opp i selv før jeg igjen med hånden på hjertet kan si at jeg vil være et godt kjærseteparti. Anonymous poster hash: 801ae...591
Oslomann71 Skrevet 1. april 2014 #66 Skrevet 1. april 2014 De videoene er falske. Man kan kanskje diskutere hvorfor jentene stiller opp i slike videoer men men... I det virkelige liv har jeg ikke sett så mange golddiggers. Klart de finnes der ute, men de utgjør en svært liten andel av totale antall kvinner. Har heller sett flere tilfeller av det helt motsatte. At kvinnene har brukt mye penger på husholdningen mens mennene har brukt pengene på "leketøy" til seg selv 1
KleintEastwood Skrevet 3. april 2014 #67 Skrevet 3. april 2014 Jeg dreiv på med en som var alt for materialistisk og han prøvde å kjøpe seg "finere".. Noe jeg forlot han for, så nei! Nå skal jeg flytte til Mexico for å bli sammen med en mann uten penger, men som er fantastisk vakker med verdens beste personlighet og gode verdier <3 Kari Bremnes, er det deg? 1
Genesis Skrevet 5. april 2014 #68 Skrevet 5. april 2014 Nyrike 'bønder' som høyst feilaktig tror de blir Guds gave til kvinner om de veldig høyt forteller at de har 5 mill på konto og en diger BMW med alle bokstaver og tall nitidig påført (for å virkelig fortelle at her er gutten sin altså) er alltid turn-off de lux. Manglende dannelse kombinert med uhøvlethet og et oppblåst ego basert på en feiloppfatning av at deres tiltrekning har økt samtidig med kontoen.... no-no-no. Kjenner typen, takk. Ja, det står jo mye mer respekt av en som har vokst opp på vestkanten og kjenner alle kodene, har arva en kjempeslump, og ikke gjort et ærlig dagsverk i hele sitt liv, enn han "bonden" som har jobba beinhardt, bygd sin egen formue, og endelig har råd god råd. Forakten stammer ikke fra at vedkommende splasher penger, men at han ikke kommer fra rette sosiale lag. Fordi folk som er født inn i "riktige" familier ikke holder på sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå