Gå til innhold

Damer blir forelsket når de ser penger

Fremhevede innlegg

Gjest New_Girl
Skrevet

Nå det er ingentvil at mange kvinner går etter menn med penger det er noe du ikke kan nekte for.

Anonymous poster hash: c3761...a23

Noen. Ikke mange. I Norge.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der fikk jeg svaret mitt. Du kan umulig være seriøs.

Herskermetoder igjen. Det bekrefter at du ikke har noen argumenter. Eventuelt kunne jeg ha svart det samme tilbake, "Der fikk jeg svaret mitt. Du kan umulig være seriøs.".

Anonymous poster hash: 3be9b...d56

AnonymBruker
Skrevet

Noen. Ikke mange. I Norge.

Mange, ikke bare noen. I Norge. Jeg er mann, det er ikke du. Du har ikke sett og opplevd det jeg har sett og opplevd. Det jeg har sett og opplevd rimer veldig godt med videoene. Kvinner oppfører seg faktisk slik og tror at "det var hans indre sjarm jeg falt for", men så snart pengene forsvinner så oppfatter hun det som at han slettes ikke var så sjarmerende likevel. Eller omvendt, så snart han får penger mellom hendene så er han plutselig sjarmerende og interessant.

Og nei, jeg har ikkte tenkt å diskutere med deg mer hvis du skal fortsette å ty til disse herskermetodene dine. Da er du hjertelig velkommen tilbake når du har modnet litt.

Skrevet

New_Girl, bare innse det, du kan prøve å argumentere til du er blå i ansiktet, denne karen har låst seg på vranga :fnise: Heldigvis for oss, er det hans problem og ikke vårt :danse:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å dra alle over en kam

Anonymous poster hash: 17d9c...0ab

Hvordan foregår dette, egentlig? Ser for meg en tautrekkingskonkurranse med alle mennesker på den ene siden og en maskin på den andre, og midt under redet en diger kan, og så blir alle menneskene dradd over denne kammen! Nei, hva skal det liksom bety?

Anonymous poster hash: 5d35e...baa

Gjest New_Girl
Skrevet

Herskermetoder igjen. Det bekrefter at du ikke har noen argumenter. Eventuelt kunne jeg ha svart det samme tilbake, "Der fikk jeg svaret mitt. Du kan umulig være seriøs.".

Jeg har argumentert men du velger å overse det.

Men siden det er såååå vanlig at kvinner velger penger over mannen her i Norge, så kan du sikkert dokumentere det?

Jeg må jo være utrolig heldig som ikke kjenner noen, verken slekt, venner eller kollegaer som har valgt mann på grunn av penger.

Gjest New_Girl
Skrevet

New_Girl, bare innse det, du kan prøve å argumentere til du er blå i ansiktet, denne karen har låst seg på vranga :fnise: Heldigvis for oss, er det hans problem og ikke vårt :danse:

Det er heldigvis sant! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å dra alle over en kam

Anonymous poster hash: 17d9c...0ab

Hvordan foregår dette, egentlig? Ser for meg en tautrekkingskonkurranse med alle mennesker på den ene siden og en maskin på den andre, og midt under er det en diger kam, og så blir alle menneskene dradd over denne kammen! Nei, hva skal det liksom bety?

Anonymous poster hash: 5d35e...baa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må jo være utrolig heldig som ikke kjenner noen, verken slekt, venner eller kollegaer som har valgt mann på grunn av penger.

Eller utrolig naiv.

Gjest New_Girl
Skrevet

Eller utrolig naiv.

Jaha?

Gjest Tingelinling
Skrevet

Jeg tror mange damer foretrekker menn med penger framfor menn som har lite penger. I min omgangskrets er det ikke tema, men jeg tror ærlig talt det kommer av at de som har menn, både har grei inntekt selv og mann med grei inntekt.

• Liker 1
Gjest Tingelinling
Skrevet

...tror også det ser annerledes ut når man selv er i student-alder. Da er ikke penger noen sak, i tillegg er det stor sjanse for at man treffer en partner som kommer til å tjene greit etter hvert.

Når tiden kommer for at man skal stifte familie, tror jeg at penger blir viktigere enn det var før man skulle forsørge barn?

For meg var det i alle fall ikke penger som sto øverst på listen ved partnervalg da jeg var student. Da handlet det mer om utseende. *innrømmer*

Vet ikke om det er så mye bedre.

Nå, i voksen alder, er det helt uaktuelt å finne en partner som har lav inntekt. Han må tjene nok til å kunne forsørge seg selv. Utseende er derimot mindre viktig nå.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Nå det er ingentvil at mange kvinner går etter menn med penger det er noe du ikke kan nekte for. Anonymous poster hash: c3761...a23

Og mange menn går etter trofékoner.

Så da er det vinn vinn for rike menn som får seg dame kun basert på penger.

V andre jordnære mennesker finner oss en vi faktisk elsker og trives sammen med uavhengig av penger.

Gjest Tingelinling
Skrevet

Og mange menn går etter trofékoner.

Så da er det vinn vinn for rike menn som får seg dame kun basert på penger.

Tror de fleste menn ønsker seg en trofè-kone, jeg. Hvem av gutta vil ikke ha den hotteste dama?

Nå er det jo slik at ikke alle menn klarer å skaffe seg den hotteste dama, men om en mann har penger vil han ha større sjanse til å få seg en dame som er pen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Penger som et argument til å dra damer har aldri fungert for meg ihvertfall :-P.

Tror nok heller dette handler om at TS har brent seg litt...

Anonymous poster hash: afa1c...007

• Liker 1
Gjest Tingelinling
Skrevet

Penger som et argument til å dra damer har aldri fungert for meg ihvertfall :-P.

Tror nok heller dette handler om at TS har brent seg litt...

Det kommer an på hvordan du legger fram at du har penger. Å blære med penger er turn-off.

AnonymBruker
Skrevet

Menn voldtar mer enn kvinner. Ergo er alle menn perverterte dyr og kriminelle.

Anonymous poster hash: b9fc4...424
Gjest Tingelinling
Skrevet

Jeg møtte en utrolig kjekk mann for en tid siden. Han var kjempeflink til å danse, så vi hadde det kjempegøy. Han var sjarmerende og kjapp i replikken, faktisk lett å like.

Etter litt for mange drinker, begynte han å fortelle om alle eiendommene, båten, bilene og pengene han hadde. Før han græbbet tak i rumpa mi og prøvde å kysse meg. Han hadde muligens fått det kysset gratis dersom han ikke ble så motbydelig utover kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvordan du legger fram at du har penger. Å blære med penger er turn-off.

Å blære fungerer generelt dårlig :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en utrolig kjekk mann for en tid siden. Han var kjempeflink til å danse, så vi hadde det kjempegøy. Han var sjarmerende og kjapp i replikken, faktisk lett å like.

Etter litt for mange drinker, begynte han å fortelle om alle eiendommene, båten, bilene og pengene han hadde. Før han græbbet tak i rumpa mi og prøvde å kysse meg. Han hadde muligens fått det kysset gratis dersom han ikke ble så motbydelig utover kvelden.

Med andre ord er det turnon når en mann viser seg som ressurssterk, men ikke skryter av det eller oppfører seg som om han er noe bedre...?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...