AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #41 Skrevet 30. mars 2014 Også i Norge er kvinner styrt av sin natur. Også i Norge ønsker kvinner å føle seg trygge. Materialisme er trygghet. For mannen sikrer det at han kan tilby kvinner en trygg tilværelse. For kvinnen betyr det en trygg tilværelse.Anonymous poster hash: 3be9b...d56 I følge den logikken skulle jeg da blitt glad når min eks samboer stolt fortalte hvor mye han hadde klart å spare opp i løpet av ett år. Sannheten var at jeg gråt da han dro ut fordi jeg ble minnet på hvor store forskjeller det var mellom oss økonomisk. Nå er jeg singel og i jobb etter endt utdanning - jeg har mer penger selv nå og NÅ er jeg lykkelig:-)Anonymous poster hash: 090a0...afa 1
Gjest Tingelinling Skrevet 30. mars 2014 #42 Skrevet 30. mars 2014 Med andre ord er det turnon når en mann viser seg som ressurssterk, men ikke skryter av det eller oppfører seg som om han er noe bedre...?Anonymous poster hash: afa1c...007 Ja, sjarme og humor er alltid bra. Kan han attpåtil danse, så er det ikke noe minus i mine øyne. Venninnene mine syntes ikke han var noe kjekk, men jeg syntes det pga humor, sjarme og god dansefot. Kanskje han var vant til at han måtte dra fram pengene som en bra greie, men for meg ble det bare sorgen. Synd, for det er så lenge mellom hver gang jeg befinner meg i situasjoner der jeg treffer menn.
Gjest Lille-pus Skrevet 30. mars 2014 #43 Skrevet 30. mars 2014 Nyrike 'bønder' som høyst feilaktig tror de blir Guds gave til kvinner om de veldig høyt forteller at de har 5 mill på konto og en diger BMW med alle bokstaver og tall nitidig påført (for å virkelig fortelle at her er gutten sin altså) er alltid turn-off de lux. Manglende dannelse kombinert med uhøvlethet og et oppblåst ego basert på en feiloppfatning av at deres tiltrekning har økt samtidig med kontoen.... no-no-no. Kjenner typen, takk.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #44 Skrevet 30. mars 2014 Bare for å dra sammenligning mellom denne tråden og noen andre: Når noen vurderer å gå fra kjæresten sin fordi han ikke har en bra betalt jobb, eller han er ufør, så handler vel det om penger? Men jeg er enig i at alle ikke er slik. Å si at alle kvinner er godldiggere er feil. Jeg tror og håper at flesteparten av kvinner lar hjertet styre og ikke lommeboken til mannen. Akkurat som jeg håper at hjerte til mannen styrer og ikke penis. Anonymous poster hash: f94f9...36b
Timza Skrevet 30. mars 2014 #45 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Hva er galt med å like penger? Hele samfunnet er bygget rundt det og det er ingen hemmelighet at livskvaliteten vil få set et positivt hakk opp hvis man kan slippe å bekymre seg økonomisk. Hadde det stått to tvillinger ved siden av hverandre der den ene gikk på NAV og den andre gjorde det godt økonoisk så hadde jeg lett valgt hun som klarer seg selv. Kall meg da gjerne en "gold digger" da det er logisk å gå for status og penger. Endret 30. mars 2014 av Timza
Gjest alegria Skrevet 30. mars 2014 #46 Skrevet 30. mars 2014 Javel, og hva så om noen kvinner tiltrekkes av penger? Er du lavtlønnet slipper du jo disse type kvinnene. Er du rik, får du slutte å briefe med pengene dine. Problem solved. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #47 Skrevet 30. mars 2014 Javel, og hva så om noen kvinner tiltrekkes av penger? Er du lavtlønnet slipper du jo disse type kvinnene. Er du rik, får du slutte å briefe med pengene dine. Problem solved. Se videoene (eller en av dem) så forstår du problemet. Anonymous poster hash: 3be9b...d56
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #48 Skrevet 30. mars 2014 Se videoene (eller en av dem) så forstår du problemet.Anonymous poster hash: 3be9b...d56 Jeg ser heller ikke problemet... Like barn leker best. Golddiggers og menn med penisforlengere passer sikkert bra sammen. Men en ting jeg ikke synes noe om er måten damene blir behandlet på her. Selv om de liker rike menn, så fortjener de ikke å bli behandlet som trash!Anonymous poster hash: afa1c...007
Gjest alegria Skrevet 30. mars 2014 #49 Skrevet 30. mars 2014 (endret) Se videoene (eller en av dem) så forstår du problemet. Anonymous poster hash: 3be9b...d56 Jo, men her får de jo bekreftet allerede fra første stund at disse kvinnene ikke er interesserte. At disse kvinnene etterpå viser interesse fordi de finner ut at mennene er "rike"- da velger jo mannen selv om han vil ha en golddigger eller ikke. Enten ved å fortsatt vise interesse - eller å gjøre som mannen i siste filmen gjorde; be henne pelle seg vekk. Endret 30. mars 2014 av alegria
celinus Skrevet 30. mars 2014 #50 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har nesten aldri fått noen ting av en mann, så det siste jeg ser etter, er penger...
Gjest Silverstream Skrevet 30. mars 2014 #51 Skrevet 30. mars 2014 Denne er bra: http://www.worthytoshare.net/this-pretty-girl-seeking-rich-husband-reply-got-banker-priceless
Gjest Tris Skrevet 30. mars 2014 #52 Skrevet 30. mars 2014 Nå må jeg sjekke hukommelsen her.. Mann med mye penger? Nei, aldri falt for. Mann med fin bil? Ja, men bilen var ikke den jeg falt for. Mann med rolex? Unnskyld men jeg må spy.... Jeg vet ikke hvilken verden du ts lever i, men det er virkelig synd om du opplever at kvinner rundt deg kun ser på pengene dine. Men, kanskje det kan ha noe med personligheten din å gjøre også? Deg sammenlignet med penger, jeg tror pengene vinner. Uheldigvis følger du med på lasset.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #53 Skrevet 30. mars 2014 Det er bare bitter single menn som tror at kvinner går bare etter penger. De er på jakt etter en unnskyldning for at de er single. KVINNER SIN SKYLD AT JEG ER SINGEL!!! "De har for høye krav" lol NEI!! DET ER DIN SKYLD, DET ER DEG DET ER NOE GALT MED!!! JOBB MED DEG SELV, bli mere attraktiv til det motsatte kjønn. Har du lav selvtillit fix det HAr du lite ambisjoner fix det Dårlig personlighet fix det Er du kjedlig fix det Er du feit fix det SLUTT Å SYT Anonymous poster hash: 21aa3...38e 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #54 Skrevet 30. mars 2014 Jeg personlig ville aldri gått etter en fyr ene og alene på grunn av økonomien hans. Det finnes kvaliteter som spiller mye større rolle enn det! Jeg bryr meg faktisk katta om pengene til gutter. Hadde jeg vært lykkelig forelsket i en med lite penger og eiendeler, for den saks skyld, hadde jeg gått for det uten og tenke på økonomien hans. Usaklig og formulere overskriften og innelegget slikt når det gjelder maks 30% av Norges befolkning. Anonymous poster hash: 0dd18...55e
lillbilly Skrevet 30. mars 2014 #55 Skrevet 30. mars 2014 Tenker at livet må være sååå mye enklere om man ikke går for en mann med mye penger. Det holder jo å ha NOK penger, mer trenger man jo ikke. Aldri gått etter menn med penger, men det er kanskje fordi jeg gjennom en del ting har lært hva som betyr noe i livet.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #56 Skrevet 30. mars 2014 Lite sjarmerende med menn som bruker penger og eiendom som penisforlenger.Anonymous poster hash: 99201...7a5 1
Gjest .-L-. Skrevet 30. mars 2014 #57 Skrevet 30. mars 2014 To kvinnelige goldiggers observert = Alle kvinner er goldiggere, punktum. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 #58 Skrevet 30. mars 2014 Ikke en eneste kvinne i denne tråden har tatt avstand fra holdningene til kvinnene i videoen. Det sier jo sitt. Anonymous poster hash: 3be9b...d56
Skatt Skrevet 30. mars 2014 #59 Skrevet 30. mars 2014 Haha, enkelte damer er ute etter menn med penger - akkurat som enkelte menn er ute etter damer som matcher bilen. Måtte de leve lykkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå